לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Obsession

כן עוד סיפור אהבה .. אבל הפעם -קצת שונה מהרגיל .. שווה לחכות

כינוי:  Blue eyes_crying

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2008

פרק 2"אזעקה"



ניר:השער לא נפתח מעצמו נכון?

עוז:אתה מטפס?

ניר:נו בטח,אתה עוזר לי או לא??

 ....


עוז: די נו עזוב אותך אני לא רוצה להסתבך

ניר: נו אתה לא תסתבך , רק תעביר לי את הבקבוקים דרך השער זה לא כזה מסובך..או שכן?

עוז: לא נו, תבקש מאחד החברים האחרים שלך

ניר:תזכור,ככה אתה מפקיר?

עוז: אתה יודע שזה לא אישי ...(והתקדם אחורה לכיוון האוטו בפרצוף של -לא אשם-)

ניר:מפקיר(מלמל לו בשפתיים,ומהר תיפס אל מעבר השער)

עוז:שמור על עצמך ,אם אתה רוצה אני אקח אותך יותר מאוחר

ניר:עזוב  ..אתה לא ממהר לאינשהו?[וצלצל למקס,ובאותו הזמן עוז נסע כבר]

*מקסיים(עם מבטא רוסי) איפה אתה?אני כבר בפנים.

מקס:הנה 2דק' אני ודימה באים,הבאת בירות?

ניר:ככה אתה מכיר אותי ?בוא תעזור לי להעביר את הבירות כשאתה מגיע,הבאת ת'נרגילה??

מקס:ככה אתה מכירר[עם ר']אותי גבר'??

ניר:ואללה צודק .. מחכה לכם


אני אוריאל ומירית התקדמנו לדרקון - מה שנקרא בעצם : הפארק ,במדרגות הלבנות תמיד החבורה שלנו התיישבה

למטה איפה שהספסלים תמיד אתם יכולים לראות ילדים קטנים מכיתה ז' עד י' מכל הסוגים ומכל השפעות.

התקדמנו אל עבר המדרגות,ראינו את ערן ה-בולדוג כמו שאנחנו מכנים אותו עם הנרגילה המפורסמת שלו , אם תראו בן אדם  שרירי 24/7 בחדר כושר,גלח עגיל בשפה ובלשון,אשכנזי כזה תדעו שזה ערן,

איך לא התיישבו לידו: עידו, טל ,ספיר,ג'וני(או בשמו הפרטי גיא) וצמודה אל ג'וני האחת ולא האחרת שראל .

שראל: יהה אז כן באתן בסוף

אני:כן , נו מין הסתם אנחנו תמיד באות לפה

מירית:תגידי את מכירה את אושרת מהשכבה שלך?(נדחפה לאמצע השיחה)

שראל:נו בטח מי לא מכיר אותה?מה קרה,בעיות?

מירית:איפה היא את יודעת?

שראל:נו ספרו לי מה קרה(וניסתה לחפור עוד)

אני:אם מירית תרצה היא תספר לך

[דממה ..אני מסתכלת על מירית,מירית מסתכלת על אוריאל,אוריאל מסתכלת על הציפרוניים שלה)

אוריאל: אווחח'... למי שלחת אותי שראל,תסתכלי איך היא עשתה לי את הציפורנים(והראתה לה את האגודל שהבנייה בו הייתה לא הכי מוצלחת)

שראל:כן גם לי בזמן האחרון היא מחפפת

אוריאל:אני רק מחכה שהקוסמטיקאית שלי תחזור מהחופשה ואני יחזור לימי היופי שלי.

שראל:את גם ככה יפה בייביי!(ועשתה לה מקום לידה כדי שתשב)

אוריאל:נו מה שתקתן..

מירית:משעממם פה..איפה הסתומה ההיא שראל?

שראל:אין לי שמץ,רוצה שאני אברר לך?[וניסתה למצוא חן בעייני מירית -מה שהיה קשה מאוד]

מירית: נו כן מה נדמה לך.!

שראל:דקה ..[וחייגה]

*היי אושרת

-אהה.. שראל מה קורה כפרה?

"בסדר..אני יודעת זורם,מה איפה את?"

-בבית אני עוד מעט יוצאת

"אה ואללה לאן?"

-לדרקון ומשמה לתל אביב.

"תל אביב אהה??"

-כן..אבל רק בסביבות ה12ורבע.

"טוב בואי למדרגות נראה אותך .. מאז החופש הגדול הזנחת אותי"

-כן הא, אני אבוא עם ליאת ותומר,עם מי את?

"אני . סתתם .. עם עידו,גיא ,טל ,ערן

-אה סבבה, אז אני באה תוך רבע שעה ככה.

"טוב בי מותק"[וניתקה]

שיראל: היא תוך רבע שעה פה

מירית:תודה,רק חבל שדיברת איתה איזה חצי שעה..

[שיראל חייכה חיוך מתנצל ובלב קצת התעצבנה..זה הציק לה שהיא מתייחסת אליה ככה]

אני(אוריאן): ערן ימתנחל, תביא ת'צינור כבר.

ערן:מילת הקסם

אני:בבקשה?(עם חיוך מתנצל)

ערן:יפה מאוד ילדה טובה של אימא.

(אחרי כמה שכטות, וצחוקים ..הלכתי לסיבוב עם גיא)

"ג'ווווווניייייייייי ! ! ! ! " צעקתי לו בתוך האוזן תוך כדי חיבוק.

-אני מבין שלא התגעגעת אלי ב-כ-ל-ל החופש הזה אה?(בציניות)

"ואשמת מי שטסת לחודש וחצי.. אשמתי?"

-לא,אשמת ההורים שלי שהחליטו לטוס לדוד במיאמי.

"גם נכון,נו איך היה?פשע?"[קרצתי לו]

-איזה פשע, פה ושם יצאתי לפאבים אבל חוץ מזה? יבש.

"לא נראה לי שאפשר להתייבש בויילה במיאמי,מה רע?"

-לא סליחה,איזה חיים נוראים י-שלך!

"עדין ..מיאמי " [וצחקתי]

-נו אז מה איתך?מתי יבוא האחד שיכבוש לך את הלב ועוד כמה דברים בדרך?

"מצחיק אתה הא?"

-אני רציני.

"מהאיתך למה לך אין מישהי?"

-אני לא צריך משהי

"אז מישהו??" והתחלתי לצחוק מהמחשבה של זה,גיא-החתיך....[ תסתכלו בתמונות הוספתי ]

-לא פשוט לא מצאתי עדיין את האחת שתרגש אותי.

"בהתחשב בזה שהיו לך די הרבה.."

-מהצד את יודעת,אני לא אוהב רציני.(וחייך אליה), בדיוק כמוך!

"די הפכת אותי לאשת סטוצים.. אני פשוט לא מתרגשת מאף אחד ואףאחד לא ריגש אותי עדיין במובן של להגיד"WOWW!!"

-יום יבוא ואת תכירי ..אני בטוח בזה,תגידי מה העניין של מירית וזאתי מי'א?[ישר התחמק]

"לא יודעת סתם התפלצפה עליייה,אתה מכיר את מירית אוהבת לצאת על ילדים"

-בסוף יצאו עליה ..

"גם יכול לקרות,אבל אני תמיד מאחוריה"

-ואני תמיד מאחורייך..אוי זה לא נשמע טוב !

[מייד שבאתי לענות לו הטלפון צלצל]

*no air.. air !!"

-אה אוריאלי?[שאלתי]

" בואי את מפסידה אקשן"

-חחח אני2דק' באה .


[ניר בעודו מעביר את הבקבוקים שמקס מעביר לו, שותה גם הוא כוס וודקה רד בוול ]

מקס: כולם כבר שם?

ניר:כן , יאללה נו עוד 2בירות אחרות,אולי תעביר פשוט עלייך תקע אותן במכנס או משהו..?

מקס:אם ישבר,אשמתך

ניר:מי כבר יכול לדעת ששברת או שבאנו לפה??[וצחק ,ולקח איתו את שאר הבקבוקים]

מקס: וולד לא הגיע?

ניר: לא רק אני אתה ודימה פה .

מקס: הוא צריך להגיע?

ניר:נו בטח . . יאללה תמהר  כבר!

[מקס העביר את עצמו מעל השער ,ומהר הוא וניר רצו לכיוון הבריכה]

ניר:  אוהה, איזה מקום טוב !

מקס:אמר'תי לך, אתה צר'יך לסמוך על אח שלך.

ניר:גם נכון . . יאללה פרק פרק פה על השולחן את הבירות והנרגילה ,איזה טבק היום?

מקס:היום זה הפתעה . .

ניר:אוקיי אוקיי [ופתח לעצמו ברייזר]

מקס:חכה דקה ישלי רטט..,הוו הנה הנסיך ולאד התכוון להגיע[אמר בטלפון]

ניר:מתי הוא בא?

מקס:הוא פותח ת'שער ובא

ניר:מה אתה גנוב??

מקס:אני רציני ..

[ניר מהר רץ לעצור את ולאד שלא ינסה לפרוץ את המנועל של השער ]

ניר: ל-א אל תגע בזה..אתה לא מבין אם אתה תגע ישר האזעקה ! ! ! !..תיפ...[והאזעקה החלה לפעול]

ולאד: פאקפאק פאק,[והלך אחורה מהר]

ניר: אייא, כמה שתית ? !!  איזה ולללללללאד אתה.מקס!!!! בוואא בווא עזוב תדברים ובוא נצא מפה (צעק לכיון מקס)

[בלי יותר מדי דיבורים, ארבעתם רצו לכיוון השביל הנטוש שליד הבית.. וכבר התחילו לשמוע את הניידות ]

מקס:הוו , שוב משטרה?? בניייי זונוווווות[במבטא רוסי עצבני], להשמיייד אותם בלאט !

ניר: יאללה רוצו יותר מהר ! !

*כולם התפצלו, מקס וולאד לצד השמאל,ודימה וניר פנו לגינה בריצה,ואז האטו את הקצב כדי שלא יראו חשודים ] ..

*5דק' אחרי*

ניר: זהו, עברה הניידת נכון?

דימה:אין לי שמץ של מושג, רוצה ללכת לבדוק?רק תסתכל בפינת הרחוב..

[ניר הלך לאט,הזיז את ראשי מאחורי הקיר וראה את הניידת,ובאותו הרגע - השוטר הסתכל עליו ]

ניר:כניראה שלא...

דימה:תרגע, תשב, ונעשה את עצמנו מדברים... ,

[השוטר בא]

דימה:קיצר אחי אתה לא מביין בלאט, כול הזמן הזה היא בגדה בי

ניר: די , ! !  מה .. למה??

דימה:לא יודע סתם זונה

שוטר:שלום אפשר להפריע לכם?

ניר:אנחנו מפריעים לך??

שוטר:אולי, ת"ז בבקשה..

ניר:בשביל מה בדיוק?

שוטר:בשביל לדעת בני כמה אתם שאתם מעשנים

ניר:אתה רציני??

שוטר:מאוד, תביא ת"ז .

[ישר ניר ודימה הציאו ת"ז ]

שוטר: תנשום שניה לידי..[ביקש מניר]

ניר:בשביל?

שוטר:עוד פעם אחת אתה שואל בשביל,אתה בא איתי לתחנה

ניר:הנה טוב לך?!![ונשם עליו]

שוטר:בוא איתי למשטרה

ניר: מה מה מה ?!

שוטר:אתה עצור בפריצה לבית

ניר:איזה בית ,מה אתה מבלבל בשכל??!!

שוטר:שתית את אותה הוודקה שמצאנו שם . .

דימה: איזה ,אדוני השוטר הוא היה איתיי בבית שלי

שוטר:כן ? ?

דימה:נו בטחח[עם ח' של מבטא] אכלנו על האש

שוטר: את סיפורי הסבתא תספר לחברים שלך, מוטי תעצור גם אותו

דימה: ימניייאק .

שוטר 2: אבאא'בא שלך .

**אחריי שעתיים,תחנת משטרה **

שוטר:יש לך מזל שיש לך משפחה כזאת [פנה אל ניר]

ניר:כן אה ??[אמר בזלזול]

**אבא של ניר שילם את הערבות,ודיבר  עם השוטר וקבע שניר יעשה עבודות שירות כל יום בצהריים אחרי בצפר כמובן **

ניר הלך רחוק מאבא שלו,לא אמר תודה לא דיבר רק שתק ואטם את כף ידו לאגרוף ..

רן:אימא באוטו מחכה..

ניר:לא ציפתי לאחרת.( נכנסו לג'יפ האודי,ונסעו לכיוון הבית, כל הדרך הייתה דממה, הצליל היחידי שהיה זה הצפירה של רן בזמן שנסע בעצבים)

-ניר נכנס לחדרו וטרק בעצבים את הדלת ונשכב על המיטה

**דפיקה בדלת**

"מה?!"אמר בעצבים ניר.

-זה מה שמגיע לי לשמוע ממך מה? ! ,אני שואלת אותך ! מה עשינו שנהפכת לכזה?

"איך זה כזה? אה!? "

-כזה, שתמיד עושה בעיות,זאת לא הפעם הראשונה שהחזרנו אותך מהמשטרה,כל פעם אתה עושה משהו יותר ויותר גרוע.

"סליחה שאני לא מושלם כמוכם ! "

-מה????[שאלה בתימהון]

"מה ששמעת ! "

- ניר אבולעפיה מהיום  אתה תלך לבית ספר ואני אוודא כל יום שאתה תלך,בצהריים אתה תעשה עבודות שירות,ובערב אתה לא תצא עד שתלמד להתנהג

"צאי לי מהחדר! "

-אני בטוחה שאתה כועס

 "את מכירה אותי,אני לא מתכוון לשבת בבית כל הערב"

-נכון,אתה לא תשב,אתה תלמד  !! כמו ילד טוב,או יותר טוב אתה תשמור על אחותך הקטנה בזמן שאנחנו נצא, ואנחנו נצא ! .

"בשביל זה יש שראל" .

-לא לא לא,היא יוצאת יש לה את החברות שלה מהיום אתה תהייה הביביסטר של ליאל נקודה.[ויצאה מהדלת בעצבים]

"פאאאאאאאאאק ! "[התיישב על עדן החלון והדליק סיגריה,ושם את השיר האהוב עליו ,והתבודד עם עצמו והסתכל על הנוף ]

 Bullet For My Valentine - All These Things I hate

 

 

מקווה שאהבתם,2הפרקים הראשונים היו דיי הקדמה כדי להסביר לך על הדמויות ועל החיים שלהם..

בפרק הבא אני אספר ר-ק על 4דמויות ..

 

תכנסו לתמונות של הדמויות הוספתי את :גיא , וליאל

סוף שבוע נעיייים !!  (:

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Blue eyes_crying , 28/8/2008 17:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

262
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlue eyes_crying אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Blue eyes_crying ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)