לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

4Teenagers!


בלוג שנועד לעזור לנוער!

Avatarכינוי:  4Teenagers!

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

חנויות + סטיגמות


היי בנות!

הפעם הינה לכן כתבה על חנויות באמת שווה וזולות. דבר ראשון, מותגים זה דבר נחמד, רובם מאוד יפים, אבל ארון שמורכב רק ממותגים - הוא לא ארון. כשהולכים עם מותג, בדרך כלל מזהים אותו, וזה נחמד, אבל לא בהגזמה. את צריכה שיהיו לך בארון כמה פריטים שהם לא מותגים, והם אלו שייצרו את הסטייל האישי שלך, ולא של מעצבי 'פוקס', למשל. לי בארון יש המון בגדים, אבל רוב הבגדים זולים ומשתלמים. יש לי 3-4 זוגות מכנסיים ממותגים, וכמה חולצות וג'קט, וכל השאר, מסתם חנויות או מהשוק.

 

יש לי כמה מקומות שאני ממש ממליצה עליהם, רובם בתל אביב, אבל לא רק:

* הוצאה לפועל - חנות מדהימה בדיזינגוף סנטר, יש שם מלא דברים מאוקסיג'ן, ג'ינסים ב-30 ש"ח ועוד. יש לי הרבה בגדים משם (אני לא מחשיבה אוקסיג'ן כמותג).

* סטוצ'י באלנבי - מבחר ענק וממש זול, דברים יפים.

* שינקין - בכללי יקר בשינקין, אבל יש שם מלא חנויות עודפים ממש זולות!

* שוק בצלאל - בניגוד לשוק הכרמל, בבצלאל יש הרבה פעמים מציאות, צריך רק לחפש.

* שוק ראשון לציון – זה ה-מקום! השוק פתוח בימי שלישי, אני חושבת שזה שוק רמלה-לוד, אבל אני לא בטוחה. בכל מקרה, יש בו מבחר ע-צ-ו-ם! הייתי שם לא מזמן, קניתי שתי גופיות מבד יפהפה, עם פסים רחבים והדפס של עוגי וקרמיט, חצאית ג'ינס, ומכנס רחב ונוח מהטרנד האחרון - כל זה ב-30 שקל! בנוסף, קניתי חצאית של פוקס ב-9 ש"ח, ג'ינס קצר מדהים ב-10 ש"ח, טייץ פסים ורוד שחור עם דוגמא ב-5 ש"ח, וגופייה חלקה ורודה תואמת לטייץ ב-5 ש"ח. לפעמים אני הולכת וקונה שם הרבה יותר! יצאתי מהשוק עם 8 פריטים ב-60 ₪.

 

מדי פעם, תבחרו מכנס או חולצה ספציפיים, ותקנו אותם באיזה מותג, אבל תזכרו - מה שיוצר את הסטייל האישי שלכן, זה לא המותג, זה השילוב של הבגדים היפים וה'פשוטים' יחד, וזה הרבה יותר כיף כשמחמיאים לך על בגדים שמצאת באיזה חור, כמו שנהוג להגיד. מקווה שעזרתי, בהצלחה... ותגיבו!

קרדיט


 

נוער בית-ספר: כמעט בכל סדרה, סרט או מופע שעוסק בדרך כזו או אחרת בנושא של הנוער היום, תוכלו לראות את הדבר הבלתי נמנע: תיאור שלם, ריאליסטי ונכון של התיכון במאה ה-21. יבגני קפריילוב מתאר לכם בדיוק איך זה להיות ילד סטיגמות ואיך זה להיות זה שיוצר אותן.

כמעט בכל סדרה, סרט או מופע שעוסק בדרך כזו או אחרת בנושא של הנוער היום, תוכלו לראות את הדבר הבלתי נמנע: תיאור שלם, ריאליסטי ונכון של התיכון במאה ה-21. כל עוד זה נחשב לתיאור מתוך סרט בלבד, זה נהדר, צוחקים על המטומטם, יורדים על החנון ביחד עם המקובלים והיפיפייה של התיכון, ויש גם עוד נדחפים באמצע. אנחנו נוטים לשכוח שדבר נחמד מסוג זה יכול להפוך לסיוט, וכן, אפילו לסיוט שלנו.

למי לא יצא להשתתף במערבולת סטיגמות אדירה בתיכון? כן כן, גם אם לא צחקו עליכם, כך או אחרת יצא לכם כבר לצחוק על אחרים. אם לא צחקתם, אז גם לא התערבתם בשום דבר כזה, ואם כן התערבתם - אז רק בצד של המנצח. כולנו יודעים מי הם באמת המנצחים, אותם ילדים-אנשים שמחליטים לחיות על חשבון אנשים אחרים, חלשים מהם, פחות יפים מהם, פחות חכמים, פחות מוצלחים. בקיצור, המסקנה היא שהחזק מוצא את הנחותים, את הנקודה החלשה בהם ועל-ידי כך מוצא דרך מצחיקה או מכאיבה להראות את זה לכולם.

השלב הבא הוא ההשפלה הפומבית הבלתי נמנעת, והופ! תייגו אותך בקטלוג התיכון במדור הלא-מקובלים-בכלל תחת הסטיגמה "חנון", או גרוע מכך, יש יוצאים מהכלל. כאחד כזה, שהיה בשני המקומות, ולקראת השנה החדשה, אני מבקש מכולכם לשים לב. שימו לב לחברים שלכם ולא משנה איפה אתם, נערים ונערות, ילדים וילדות. לא משנה אם זה בגן, בבית הספר, בחטיבה, בתיכון, בצבא (כן כן, הרגלים הולכים איתנו רחוק) או בלימודים להשכלה גבוהה - ואל תשתקו. גרעין הבעיה שלנו היום הוא ה"קטלוג-האוטומטי" שמושרש בכל אחד ואחד מאיתנו, וחבל. כל כך חבל שבגלל הקטלוג הזה, אנחנו מפסידים מבחינה לימודית, חברתית ונפשית ביחד. אנחנו מפסידים אנשים שהיו יכולים להיות חברים שלנו ושותפים לחיינו ואנחנו שותפים להם.

 

בתכל'ס, מה ירחיק אתכם מהאושר? ריח לא טוב? קטלוג אוטומטי? אנשים שחזקים על חלשים? תחשבו על זה. במקום להיות מחלקי הסטיגמות, עדיף לעלות כמה רמות מעל כולם ולהיות מכסחי הסטיגמות. חבר'ה, סטיגמות זה פאסה. היום כולם עם לפטופים ופייסבוק, עם מיליון חברים בכל מיני צבעים; משקפיים זה כבר לא מצחיק; שמן זה אחד שסובל גם אם הוא מכחיש, ואין טעם לרדת עליו; מישהו עם בעיות, אל תגעו בו... או שתעזבו אותו או שתתחברו אליו; והכי הכי חשוב, לא שופטים בנאדם על פי אירוע אחד.

יש לנו כוח, בואו ניתן אותו במקומות החשובים ולא במקומות האלה.

 קרדיט

 


שיהיה לכן יום נעים, מקווה שאהבתן!  (:

 

נכתב על ידי 4Teenagers! , 11/1/2010 16:22   בקטגוריות 4Teenagers, סטיגמות, נוער, בגדים, בגדים, בגדים, בגדים, אופנה, בנות, בית ספר  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מדריך לנשיקה ראשונה


 
 

הנשיקה הראשונה צריכה להיות לבד כדי שלא יבצר מצב של מביכה.

הסוגים הכי טובים של נשיקה הם:נשיקה קטנה נשיקה צרפתית ואולי למצוץ את השפה או התחתונה של בן\בת זוג שלך.

אל תשאילו את הנשיקה רק אל השפתיים אפשר בלחי צוואר או אל המצח זה הכי רומנטי כך+מפתה מאוד.

טיפים לנשיקה ראשונה:

ריח פה-תוודו שצחצחתם שיניים לשני הפגישה כי זה ממש לא סקסי להתנשק בעל ריח רע בפה!! ואם יש ארוחה באמצע הפגישה אז תקחו משהוא בטעם מנטה ישר לפני הארוחה וכשאתם רואים שאתם עומדים להתנשק תלכו לזרוק יש את המסטיק או סוכריה זה לא משנה

שפתיים לחות-אם אתם רוצים שהשפתיים שלכם יהו לחות כשאתם מתנשקים אז תעבירו את לשון אל השפתיים לשני הנשיקה כך תהיה לכם חוויה נעימה יותר

עמדה-תעמדו יותר קרוב לבן\בת זוג שלכם כשאתם עומדים אז תעתו יותר כדי שתוכל יותר לראות לאיזה כיוון יפנה בן\בת הזוג שלך פונים כדי שלא יבצר מצב שדדפקו בראש זה אמור להיות מזה מביך!

עיינים עצומות-אם אתם עומדים להתנשק תעצמו את העיינים יש אנשים שמעדיפים להיות אם עיינים פקוחות אבל בן זוג שלך מעדיף שהם יוהיו סגורות וחוץ מה זה יותר רומנטי!

שפתיים פתוחות-תפתחו שפתיים קלות ותמקמו את השפתיים שלכם על בת\בן זוז שלך אל תעצרו נשימה! תנשמו דרך האף כשהשפתיים נפגשות לחצו אותן קלות אתם יכולים להזיז את השפתיים לאט

שפתיים סגורות-זה מין נשיקה של דודה סבא אז במקום להשאיר שפתיים פתוחות אז תשאירו סגורות זו גם דרך טובה להראות שיותר מזה את לא יכול יותר!!

נשיקה צרפתית-זו הנשיקה הכי פופולרית אז הינה כמה טיפים לנשיקה צרפתית טובה

שפתיים פתוחות-פתחו את השפתיים שלכם יותר מהנשיקה הרגילה כי זה יקל יותר לשים את הלשון של בת\בן זוז שלך לפה

לשון-מקמו את הלשון שלכם אל קצה הלשון של בת הזוז שלכם לא חייב לשים עמוק מידי אם אתם רוצים לשחק אם הלשון שלהם אז תעשו סיבובים

נשיקת הפתעה-זה סוג של נשיקה כשבן\בת זה שלך שוכבים אל אדמה ספה מיטה...אם עיינים סגורות אז תשימו קלות את השפתיים שלכן אל השפתיים של בן\בת זוג שלכם ותמשיכו אם זה עד שהם פוקחים עייניים.

אבל המדריך הכי טוב  זה פשוט לזרום אם זה!
נכתב על ידי 4Teenagers! , 1/1/2010 14:24   בקטגוריות 4Teenagers, נשיקה ראשונה, נשיקות, אהבה ויחסים, בנות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





70,156
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל4Teenagers! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 4Teenagers! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)