לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של ליאור [=


היה לי משעמם...וגם היה לי משעמם..אז החלטתי לפתוח בלוג משעמם..!

Avatarכינוי: 

בת: 26

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

הלינקים שלנו [=


כל מי שרוצה להחליף איתנו לינקים שירשום בפורום!

וישים באתר שלו את אחד הלינקים שלנו,

הלינקים שלנו(ויש הרבה):

   

   

   

אז מי שרוצה שיבחר..(וירשום בתגובות כדי אני אוסיף אותו)



נכתב על ידי , 2/9/2008 17:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדש|מי ידע שלטחון עוגות זו דיאטה?


כמו שאתם רואים יש עיצוב חדש שהוכן על ידי בלוג מספר 578636

ומאוד שווה לכם להזמין שם כי הם גם מכינים עיצובים יפים,

וגם מכינים אותם תוך זמן קצר,

והיחס אצלם?מעולה.

אז אני ממליצה לכם להזמין שם [=

 

מי ידע שלטחון עוגות זאת דיאטה?

היום לילדה מהכיתה שלי היה יום-הולדת

אז היא הביאה עוגה לכיתה ולקחתי איזה 4 חתיכות ו...

ירדתי 3 קילו!!!!

אז אני ממליצה על הדיאטה הזאת..

 

אוף יש לי מלאאא שיעורים,

אז ביי.

ואל תשכחו להגיב.

 

נכתב על ידי , 2/9/2008 13:43  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום הראשון בבית-הספר|הילד החדש בכיתה|המורה שלי


טוב,אז אחרי כל תוספות העזרים,השיטות והחברות,כאן יתחיל הבלוג האמיתי [= .

אז מאיפה אני אתחיל?..

היום הוא היום הראשון של הלימודים,

ולכיתה שלנו הגיע ילד חדש חד-גבה כי יש לו רק גבה אחת,

אבל השם האמיתי של זה מרום.

אבל מה אני חופרת על ילדים חדשים?!

המורה שלנו זאת סימה-השכנה שלי.

אומרים שהיא מכשפה,

אבל אני ממש לא חושבת ככה!

היא דווקא הייתה נחמדה,אבל היא כל הזמן הזהירה אותנו שכיתה ה' זה כבר יותר קשה מד'!

היא הסכימה לנו לשבת איפה שאנחנו רוצים ואחרי שעתיים היא החליפה מקומות,

ושהושיבה אותי בשרה של נתן-(בבבעעעעעעעעע..).

 

אז כל פעם שישעמם לי אני יחפור לכם..

טוב זה אחלה פיתרון אבל ממש לא משעמם לי עכשיו לשם שינוי אז...בייי!..

 

תגיבו לי או שאני יחפור לכם יותר!

 

ועוד משהו חמוד לסוף:

 

קרדיט למאי:http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=534596

נכתב על ידי , 1/9/2008 13:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

1,747
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאורו'ש 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאורו'ש 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)