לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Not Gonna Live Forever


שקט תפילה עבור קרב עזוב *הבמין יבין*


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

עידכון קצר כי משעמם...




אוקיי אני עושה עכשיו עידכון קצרצר על החופש וזה...
אני שונאת לעשות עידכונים קצרים אבל יש לי דברים לומר
אז נתחיל..

בחופש היו מלא ימי הולדת אז עכשיו אני רוצה לציין אותם.

26.3-יומולדת לאנגלינה ואוריאנה

אנגלינה...

מאחלת לך שתחיה עד 120 שנה
אושר ועושר שתישארי מקסימה כמו שאת
תדעי שאני תמיד פה בשביל אם את צריכה משו
בקיצור אנגלינקה...
יום הולדת שמח לך,
אני אוהבת אותך333>
אוריאנה...

אהוובתי היפה ביותר !!!!
מלאמלאמלאמלאאאאא מזל טוב ♥ 
אני מאחלת לך את כל הטוב שבעולם !
אני אוהבת אותך ומתגעגעת אלייך המון ♥


28.3-יומולדת לסופי

סוופי ... כוווסית שכמותך ... מזזזזזל טוווווב !!! עד 454352 !!!
מאחלת לך שמחה אושר אהבה הכל הכל הכל הכל שיהיה שלך !!!!

למה כי לך מגיע הכל הכל הכל D:
אוהבת אוווותך מאמי ... ושוב פעם מזל טוב !!!! 3333>


29/3-ייומולדת לאתי

מזללללללללללללללללל טובבבבבבבבבבבבבבבבבב בובהההההההההההההההה!!!!!!!!!

עד 120000 שנה שכל חלומותיך יתגשמו....מאחלת לך את כל הטוב שבעולם 

את כל האהבה שקיימת על האדמה אני פשוט מטורפת עליךך נשמה....

שיהיה לך שנה הכי יפה עם המון אושר יושר בריאות וכושר הצלחה בריקודים בלימודים 

ובכלל בכל החיים תמשיכי להיות חכמה יפה עוזרת תומכת 

כי אני חולה עליךך מהמתתת....!!!!!!!!!!!!!!=)=)=)=)=)=)=)=)=)i love you ......!!!!!!



30.3-יומולדת לסשה

 אני מאחלת לך מזל טוב עד 120 שנה :)
אושר ועושר שתישארי כמו שאת
אני אוהבת אותך סש 3333>
יומולדת שמח



זהווו סיימתי סוף סוף
היו מלא ימי הולדת בחוופש
ושתדעו שאני אוהבת אותכן מאוווד בננות שלי 33>


החופש עד עכשיו קלאאאס
לא רוצה שיגמר אני נהנת בו ממש
חוץ מהימים שההורים בבית ואני משתעממת טייילים
אבל ככה זה חוופש מעווולה

אווף זה לא פייר
אני רואה כמעט לחצי עולם קנו לםסח בגדים בשמים איפור וכל מיני שטויות
לי לא קונים וגם לא מתכוונים לקנות
:(((((((
אני ממש מבואסת מזה

זהוו.
אין תמונות
ביוווש
 
נכתב על ידי , 30/3/2010 16:56  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חוווופש פסח



שיר ישן וחוופר אבל אני אוהבת אותו

טוב אז קצת על החווופש
יום ראשון:נסעתי לקטיה והלכנוו לטייל טיפה והיה כיף וזה וקנינו ארטיק והצתלמנו והכל ויש תמונות.
יום שני:קטיה באה אליי, והלכנו לקנות קולה (כריסטל) ביסלי ואוריאו והכנו ספגטיי ממש טעים והכל והצתלמנו עם הכלבה והחתולה,
שלי והיה כייף והכל ואז גיליתי שקולה כריסטל היה פג תוקף ובערב קטיה היקיאה ולי היו כאבי בטן והכל...
אבל היה כייף.
יום שלישי:נסעתי עם דנה נוי אסתי בטי ודאשה לקולנוע החדש בראשל"צ.
ראינו ת'סרט "אליס בארץ הפלאות" בתלית מימד, וואיי זה סרטטט כ"כ יפהה במיוחד זה יוצא יפה עם התלית מימד.
והסינימה סיטי עצמו ממש יפה והשקיאו והכל ממש ממש ממש מש פצצות.
אתם חייבים ללכת לראות.
ויש תמונות.
יום רביעי:נסעתי לקטיה היה רגיל כזה...סתם ישבנו אצלה והכל...משעמם חופש...אבל היה נחמד.היקר להעביר ת'זמן
יום חמישי:נסעתי עם סופי לצומת בילו.
היה ממש מהנה, בהתחלה היא קנתה אייס ואני קניתי גלידה הסתובבנו ואז הלכנו לארמה לאכול..ואז בדרך חזרה הביתה
מצאנו מין פארק כזה והצתלמנו שם המווווווון, והיה ממש שוווה ♥
תמונות-ויש מלא

יומראשון...














יומשני...











קורצ'קה שלי 33333333>

יומשלישי...



פאפארצי רואים ת'סרט...










































יומחמישי..



































































































זהווו השקעתי בפוסט עכשיו תגייבו
בה ביי אחוי ♥

נכתב על ידי , 25/3/2010 21:10  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טיול שנתי כיתה ח' 2010


 




וווואייי איזה טיוווול היה לי

חבל על הזמן!

טיול הכיי טוב שהיה לי בחיימשלי!!!

היה לי כ"כ כייייף שאפילו אי אפשר לתתתאר!

מה שעכשיו אני הולכת לספר זה רק קמצוץ ממה שהיה שם


טוב, אז בתחילת הטיול נסענו לנחל עמוד הלכנו הלכנו הלכנו הלכנו הלכנו הלכנו והלכנו....

והלכו לי הרגליים :(

אבל עדיין זה היה שווווה את זה!

אחר כך נסענן לצפת וזה...והלכנו ברגל עד האכסנייה שלנו בפקעין

היה לנו שעה וחצי להתקלח ולהתארגן ואז ללכת לאכול

אחריי האוכל נסענו ל;החלקה על הקרח

וואוי היה שם כ"כ מההההנה אין דברייים כאלה!

אני נפלת פעם אחת על הברכיים והיו לי כחולים ענקיים על הברכיים

זה כ"כ כאב אבל עדיין המשכתי

וואי היה ממש מהנה!!!

אחריי זה חזרנו לאכסנייה והיה כיבוי אורות ב-12 בלילה

עכשיו חלק מהבנות החליטו שהם לא יושנות אני הלכתי לישון ב-3 בלילה&nbsp;

והייתה השקמה ב-6 בבוקר O_O

ואני קמה בבוקר וכולם כזה מסתכלו עליי, אמרתי דיי אל תסתכלו עליי בבוקר אני ניראת נורא

הלכתי למראה ו"אאאאאאאאממממממממממאאאאאא"

כולי מרוחה משחת שיניים בכל מקווום וואי וואי מרחו אותי כוולי במשחת שיינים

חחח...

אחר כך הלכנו לאכול ארוחת בוקר וזה...והתכוננו לנסוע לנחל כזיב

וחלק מהבנות בגלל שלא ישנו כל הלילה לא היה להן בכלל כוח ואני הייתי בשיא המרץ :)

בקיצר, בנחל כזיב היה לרדת איזה שעה עד הנחל הזה

ירדנו, והיה נחל כזה, כל הבנים קפצו לתוך הנחל הזה

ואני וחברה שלי רק שמנו רגליים במים וזה...

פתאום איזה בן בא ודוחף אותי לתוך המים (וזה קצת עמוק)

ואני כולי מים קפואייים!!!!

ואני יוצאת וזה ועד האוטובוסים ללכת איזה 3 שעות

ואני הולכת עם הסקיני בקווור כולי קפואה לא יכולה לזוז&nbsp;

וואי וואי מה שהיה שם כוליי קפאתייי עד שהגענו לאטובוס והחלפתי בגדים וזה..

אחריי זה נסענו ל"ליל הגשרים"

ושם קרה אסוווון הלכה לי המצלמה שלי יעני שקנו לי ליומולדת היא נשברה לי :(

ועכשיו אין לי מצלמה ובגלל זה אין הרבה תמונות&nbsp; http://israblog.co.il/moodicons/sad.gif http://israblog.co.il/moodicons/sad.gif http://israblog.co.il/moodicons/sad.gif

ואחר כך נסענו לפרק אדומים ואז הביתה סוף סוף!


טיול נדיייייייייייייר [!!!]

כל ח'2 + גלית ואלונה מח'3 כ"כ נהנתי איתכם היה מזה כיייייף 33&gt;


תמונות אבל כמו שאמרת אין לי הרבה..




































יום שישי אחריי הטיול בשיא הספונטניות נסעתי לקטיה
היה כ"כ כיייייייף וכ"כ הרבה צחוווקים חבל על הזמן!!

ויש כמה תמונות






























ווואו זה פסוט אחד ה=ארוכים שלי

עשיתי אותו מעל חמש שעווות ואני לא צוחקת!!!!

מי שלא מגייייב זבלל

נכתב על ידי , 20/3/2010 23:06  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טיול שנתי 2010



טיול שנתי כיתה ח' (:

ב א ל א ג נ י ם DDD:

 

הולך להיות מעוווווווווווווווווווולה .

 

ביי ביי, תהנו בבית בזמן שאני נהנת לי בטיוווול 

 

3>

נכתב על ידי , 15/3/2010 16:43  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יוו...כמה זמן לא עידכנתי




 ווואי...כמה זמן לא עידכנתי
עזבוו אינלי כוווח כי אין תמונות
ובלי תמונות זה משעמם, אבל לא בא לי להזניח
אז בכל זאת אצתרך לעשות עידכון
טוב אז נתחיל

יום שישי:

היה יומולדת ליובל בערב, הלכנו, חגגנו, היה נחמממד מאוווד
אחריי זה לקראת 10 ואני וקטיוווש החייימשלי
הלכנו לדיסקו
היה כ"כ כייייייייף, טוב לפחות חלק מהזמן
למרות שהיינו שם קצת
אין לתאר, אחריי מה שעברתי שם, זה עשה אותי מאוווווושרת 333>

לא יודעת מה קורה לי
איך בלבלת לי תראש
לא נרדמתי בלילות
אותך רוצה לפגוש
לא תבין אף פעם
מה עשית לי
אתה פשוט שיגעת תנשמה שלי !




אממ..זהו כאילו בכללי הכל היה רגיל וזה...
היום יש יומולדת לאמא שלי אז מזל טוב לה!
ומחר לעדי אז נאחל לה כבר ביום אחר.

יום ראשון אסיפת הורים איזה פחחחד

ומשהו ממש מצחיק שאהבתי ורוצה לשים..

 

נכתב על ידי , 13/3/2010 11:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 321147938 




10,775
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסבטיייק=) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סבטיייק=) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)