לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קינמון עיצובים


בלוג עזרה ועיצובים:)

Avatarכינוי:  •צוות קינמון•

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

עדי פרשה מהבלוג!


כמו שקראתם עדי פרשה מהבלוג!

היא פרשה כי ישרא לא נותן לה לעדכן!

היא ניסתה 7 פעמים והכול נמחק!

לא ניתן לה להרים ידיים ולפרוש[למרות שהיא כבר פרשה]

תחתמו בבקשה עם העצומה!

http://www.atzuma.co.il/petition/mari123321/1/

אגב נולד לי אח קטן ואני ממש שמחה אבל עדי עזבה אני ממש עצומה ):

 

נכתב על ידי •צוות קינמון• , 13/12/2008 21:35  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי. כאן עדי.

אני יודעת שהבטחנו להעלות את הספיישל היום, אבל אני הייתי אמורה להכין עיצוב ונתקע לי המחשב.

אז לא יכולונו להעלות את הפוסט היום, ואנחנו דוחות אותו לשבוע הבא.

כל י שפרסם את השלט, אנחנו נלנקק בפוסט של הספיישל, אלא אם כן אתם רוצים שנלנקק עכשיו.

אם כן, תגידו לנו ונלנקק אתכם כאן

* * * * * * * * *

אנחנו מבקשות לא לפרסם יותר את השלט כי הוא כבר לא מעודכן.

* * * * * * * * *

אנחנו באמת מצטערות!

אבל בספיישל חזרה יש גם את ספיישל חנוכה וממש קשה להכין הכל!

אז תבואו ביום שישי הבא והספיישל יהיה כאן!

* * * * * * * * *

עדי:]

* * * * * * * * *

הייתה מישהי שרצתה שנפרסם את השלט שלה עכשיו ולא בספיישל אז הנה:

 

עריכה 1:

הספיישלים יעלו ביום שבת ולא ביום שישי בגלל בעיון בישרא [או במחשב של עדי] שלא ניתנות לפיתרון כרגע.

אנחנו מצטערות על העיכוב הנוסף בפוסט...

נכתב על ידי •צוות קינמון• , 5/12/2008 18:08  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

4,242

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל•צוות קינמון• אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על •צוות קינמון• ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)