לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Houston, we have a problem

בבלוג זה אתאר את הרפתקאותי ביוסטון, ובכך אחסוך מכל ידידי עשרות מיילים ארוכים ומשמימים המופצים לכל עבר.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

9/2008

גבירותי ורבותי.... חשמל!


האמינו או לא, היום, בשובי אל דירתי (8 בערב) התגלתה לי טכנולוגיה נפלאה - חשמל!
כמו שאתם מנחשים השמחה רבה.
האמת היא שידעתי שהעניין מתקרב, שכן המיקוד שלי הופיע ברשימת האיזורים בהם החשמל ישוב לרוב
 התושבים עד יום שני ה-22 לספטמבר.
למעשה את הפוסט הזה אני כותב מהמחשב הנייד בדירתי המחוברת שוב לאינטרנט!
אין מה לומר, טוב לשוב לזרועותיה הקרירות והממוזגות של הציויליציה.

אם נודה על האמת, גם אני לא טמנתי את ידי בצלחת, ועוד אתמול עשיתי כל שביכולתי כדי להשיב את
החשמל לחיי, כלומר רכשתי במיטב כספי פנס. מסתבר שזה עבד.
 
עתה, בעת שאוכלוסית יוסטון שאינה מחוברת לחשמל מצטמקת במהירות, ועומדת בסה"כ כעל קצת יותר ממליון תושבים, אני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי להביע התנגדות להשפעה המערבית ההרסנית המתרחבת על התרבות המקומית. בסה"כ לפני כשבוע יותר מ-4 מליון איש עדיין נהנו מאורך חיים מסורתי בו הבידור המרכזי הוא שיחה בקרב
בני המשפחה,אכילה מקופסאות שימורים, מקלחות קרות, ובכי.
אם לא נתעשת נמצא את עצמנו תוך שבועיים שלושה במצב בו החשמל והשפעתו ההרסנית יקיפו את כל אוכלוסיית יוסטון. זה הזמן לצאת בקריאה נרגשת "אל תפגעו במסורות המקומיות".
ברוח זו, אני הולך לישון. עם מיזוג!

 
 

נכתב על ידי , 21/9/2008 05:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 52





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe problem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The problem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)