לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Houston, we have a problem

בבלוג זה אתאר את הרפתקאותי ביוסטון, ובכך אחסוך מכל ידידי עשרות מיילים ארוכים ומשמימים המופצים לכל עבר.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

9/2008

post Ike post


אייק ידידנו בא והלך. הביקור עצמו התחיל בשעות הקטנות של הלילה בין שישי לשבת ונגמר בשבת בבוקר.
שמעו רוחות חזקות אבל לא ראו הרבה (טוב היה לילה ולא יצאתי החוצה).
החשמל לעומת זאת, הקדים ליפול ביום שישי בתשע בערב (כבר היו רוחות אבל מהסוג שירושלים חווה לפחות&nbsp; מספר פעמים בשנה). נותרו נזקים בעיקר עצים שנפלו, אבל גם נזקים לבניינים.

אני שמח לדווח שעכשיו, ביום שני, הדברים ביוסטון חוזרים אט אט לשגרה. לצערי, חשמל איננו "דבר", ואכן אינו חוזר כלל. כך זכיתי לגלות שסדר העדיפויות שלי בחיים שגוי, וכי מיזוג נמצא למעשה לפני אינטרנט.

בכל מקרה, אני מצליח לכתוב את הפוסט כי גילינו שברייס החשמל חזר ואורנה נתנה לי טרמפ לרייס.
כרגע נותרתי ללא רכב (החזרתי את השכור לפני ההוריקן), ואי לכך אני מתקשה להתנייע. חלקכם וודאי זוכרים שהתחבורה הציבורית ביוסטון עלובה למדי, ובכן אחרי אייק, ניתן להגיע בתחבורה צבורית לכל מקום, ובלבד שהמקום הוא בית חולים ואתם כבר נמצאים בשדרה בה בית החולים נמצא.

כרגע ניסיתי לברר האם משרד השכרת הרכב פתוח. מצאתי את המספר באינטרנט, צלצלתי, ולאחר מספר דקות המתנה הגעתי לאיזה מוקד ארצי. שם שמחו לדווח שהמקום כנראה פתוח כי כתוב לו פה שהוא פתוח שמונה בבוקר עד שש בערב. שאלתי אם בכל זאת אפשר להתקשר ישירות למקום (הוריקן, אתם יודעים) ונעניתי בשמחה שכן, לאחר בירור קצר קיבלתי את מספר הטלפון אליו צלצלתי. מאד מרגיע באשר לשאלה האם המשרד פתוח. אני מניח שמדובר לפחות בעוד יום ללא רכב.

אני אשמח לעדכן שוב ברגע שהחשמל יחזור.
(לא, לא, אתם לא מבינים, אני ממש אשמח לעדכן שוב ברגע שהחשמל יחזור)



&nbsp;
נכתב על ידי , 15/9/2008 20:02  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כנראה שאייק קופץ ליוסטון


היום נודע לי שאייק עומד לבקר את ביוסטון. הלכתי לחדר של התלמידים של משה (יש לו שלושה
דוקטורנטים בחדר אחד, אני, פוסט, בחדר אחר ויש איזה תלמיד איטלקי שבא לשלושה חודשים שהוא בכלל נע ונד),
בכל מקרה, מצאתי שם את אורנה ומהשיחה בינה לתלמידים התברר שאייק, ההוריקן החביב, קופץ מחר לביקור.
כלומר לא לחלוטין ברור שההוריקן ממש יפגע ביוסטון, זה אפילו לא במיוחד סביר, אבל גשם יהיה, והרבה.

בשלב זה הסתבר לי שיוסטון חולקת את תפיסת העולם בנושאי ניקוז עם עוספייה.
ייתכן שהעיר תוצף והכבישים ייסגרו. אני כמובן הנחתי שמדובר בתרחיש יום הדין של פגיעת ההוריקן במלוא עוצמתו.
ובכן כמעט. מה הסיכוי לדעתם שזה יקרה? בערך 95%. כלומר מסתבר שהצפה היא התרחיש האופטימי.
בקיצור נשלחתי לסופר לקנות מוצרים למצור ולהחזיר את הרכב השכור.
(למעשה ממילא הייתי צריך להחזיר את הרכב, אבל הייתי אמור גם לקחת אחר לעוד שבוע וביטלתי - אני מקווה לראות חלק מהכסף חזרה). אז עכשיו אני בלי אוטו ועתיד להיות נצור מחר ומחרתיים בבית. (האמת שביוסטון, ולמרות טענותיה של אורנה, החלק השני של המשפט כמעט נובע מהראשון.)

לעומת זאת, תנוח דעתכם, על פי ההוראות לתקופת ההוריקנים אני מחזיק עכשיו בכמות מסחרית של בקבוקי מים מינרליים. ולא סתם - קטנים - כי אלה היחידים שעוד נותרו על המדפים. אם מישהו מעוניין (נניח מועצת ירוחם) לרכוש אגם קטן באמצע המדבר, אחרי הסופשבוע אני פתוח להצעות.


&nbsp;


נכתב על ידי , 12/9/2008 02:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ושוב שלום


כדי למנוע מכם את הצער הכרוך בקבלת עשרות מיילים המוניים המופצים לכל עבר, אני מציית להוראות ופותח בלוג. לדעתי כולכם כבר קיבלתם ממני את המייל הראשון המתאר את תלאותי בעיר הגדולה, אז אני פשוט ממשיך משם.

החיים שלי מתחילים ללבוש פה צורה (לפחות מבחינה חומרית). אז כאמור יש כבר דירה ורהיטים (ומזרון שאני תקוע איתו באופן סופי - יחרב ביתם של כל מוכרי המזרונים היוסטוניים שלושים וחמישה דורות קדימה!) יש כבר טלפון ואינטרנט ואפילו אייפון (כן כן, התחושה שהציפה אותכם בשבת שעברה היתה ראקציה להפיכתי לאדם קולי במיוחד עם רכישת המכשיר. אם ירצה השם ההשפעה תחלוף במהרה ואני אחזור למצבי הטבעי תוך שנתיים עם תום תקופת ההתחייבות.)

לגבי המספרים, בקרוב אני אוציא מייל עדכון פרטים, אני רק ממתין להקצאת אימייל מרייס (עניין שמסתבר כגדול על המרכז הטכנולוגי הזה). לדעתי ברגעים אלה ממש אנשי סיסטם מקימים לי את כתובת האימייל מחומר ולבנים, ותוך חצי שנה-שנה אני אזכה בכתובת אימייל משלי (אם היא לא תהרס בהוריקן).
בין השאר גם הוצאתי רשיון נהיגה (עניין שעירב נסיעה בסה"כ מעל 600 ק"מ של נהיגה אל ערבות טקסס), אבל זה כבר סיפור אחר והפוסט הזה נראה לי בהחלט מרשים בשביל פוסט נסיון. (ועוד בעיברית, איך אפשר בכלל להקליד את השפה הזו?)

נכתב על ידי , 11/9/2008 10:30  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי: 

בן: 52





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe problem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The problem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)