לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

So close, no matter how far


בלוג שלי...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

Metallica-Death Magnetic


 

האלבום החדש של מטאליקה....

death magnetic....

לדעתי אלבום גדול....

אחרי st.anger load וreload.....

זה פשוט שיפור מדהים!

 

יש שם שירים שפשוט עוקפים בכיף אפילו שירים מהבלאק אבלום....

ממ נהנתי מכל השירים של....

אולי אני ישים פה הורדה אחר כך...

 

רשימת שירים:
"That Was Just Your Life" – 7:08
"The End of the Line" – 7:52
"Broken, Beat & Scarred" – 6:25
"The Day That Never Comes" – 7:56
"All Nightmare Long" – 7:57
"Cyanide" – 6:39
"The Unforgiven III" – 7:46
"The Judas Kiss" – 8:00
"Suicide & Redemption" – 9:57
"My Apocalypse" – 5:01

בקיצור..

הפתעה טובה ממטאליקה!

 

נכתב על ידי MasterOfPuppets , 13/9/2008 15:01   בקטגוריות מטאליקה, מוזיקה, meatallica, death magnetic, Metal, True Metal  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מקורה?


היי..ממ..בזמן האחרון יש לי חרא תקופה....

ורציתי לשתף אותכם בבאסה שלי..

כי אולי גם אתם יכולים להיות מבואסים ודיכאוניים כמוני יום אחד [=

חחח סתם סתם...

 

עכשיו חזרתי מהחדר כושר....

ותמיד אני אומר את זה...

ולא מתכוון...

אבל הפעם אני מתכוון *-*

אני הולך להתמיד....

וללכת 4 פעמים בשבוע...

(רק כדי להשפיל את רון הזבל בהורדת ידיים)

המאמן שלי המליץ לי לקחת אבקת חלבון..

כדי לראות תוצאות יותר מהר...

אבל איפה אני אמור למצוא תחרא הזה עכשיו?

 

 חוץ מזה..

לאחי היה אתמול יומולדת..

הוא בן 11 כנראה ><

היום הוא מזמין מלא חברים..

שיתרוצצו פה....

לא נורא...נעבור את זה.

קניתי לו ליומולדת פוסטר של מטאליקה...

הוא מנסה גם לאהוב מטאל...

ולעשות כל מה שאני עושה תמיד...[=

אני מקווה שיום אחד תהיה לו אישיות משלו חחח

 

עוד משו שמטריד אותי..

יום שלישי יש מבחן ענקק במתמתיקה...

שאני לא יודע בשיט את החומר..

ועוד יכולים להעיף אותי מהכתה אם אני יכשל יותר מדי....

באסה..

צריך אשכרה ללמוד...\=

יהיה בסדר...(לא נראה לי >< )

בכלל בזמן האחרון כולם רוצים שאני ילמד וזה...

הבעיה היא שזה קשה אחושילינג.....

טוב לא נורא...

אני עוד מאט ילמד כמו ילד טוב [=

בהצלחה לי...XD

 

נכתב על ידי MasterOfPuppets , 13/9/2008 14:13   בקטגוריות שחרור קיטור, בית ספר, פסימי, אופטימי, חיים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי...






ממ...

דיי חדש לי כל הקטע הזה של הבלוג...

אז אנלא הכי מבין..><

אז היי...

שם שלי אסי....

מחולון...

הבנתי שבבלוגים צריכים לכתוב כמה חרא לך וכאלה...

אז סבבה אני טוב בזה....[=

 

ממ...

אני דיי עייף אז אין לי כח ממש להרחיב על עצמי..

אולי מחר..><

 

בנתיים תמונות...

 

נכתב על ידי MasterOfPuppets , 12/9/2008 23:48  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי:  MasterOfPuppets

מין: זכר




193
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMasterOfPuppets אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MasterOfPuppets ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)