לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Ha-CHIWAWA הבלוג של שושו השועל ושבי השבלול


אם אתה רואה את הקישור של הבלוג, ואתה רוצה להכנס, אז תכנס ~כל מי שנכנס מאגניב~ ואם אתה לא רוצה, אז אל תכנס. אם אתה נכנס ואתה נרדם על המקלדת, אז תצא (רצוי לשמור במועדפים) ואם אתה רואה שמגניב לך פה אז תשאר. תעשה מה שאתה חושב, אבל מה שלא תעשה, תעשה את זה טוב!

Avatarכינוי: 

גיל: 30

ICQ: 358728475 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

סליחה שלא עדכנתי אתמול, לא היה לי זמן. אז, הבאתי לכם שאלון ברמה גבוהה (בערך כמו מבחן איקיו), תהנו!


 

הנה הקישור:

 

http://www.yo-yoo.co.il/shelon/smart.htm

 

 

 

אני הצלחתי הכל, זה ממש קשה!

 

רק 3 אנשי חוץ ממני הצליחו

 

אני חכם (וצנוע, אה שני? את רואה שהבאתי לך בסוף תשאלון)

נכתב על ידי , 28/9/2008 21:34  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האם את/ה מכור/ה לממתקים?


הנה הקישור-
 
 
 
אני יצאתי-
 
אתה מכור לממתקים
המשפט שלך זה מי שאוכל לבד אוכל יותר ואתה מתחבא מחברים שיש לך ממתקים ואתה עונה על כל שאלה יופי טופי כי יש שם טופי בפנים
 
 
מודה באשמה!!
נכתב על ידי , 26/9/2008 18:24  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בקשה|עזרה-מה הייתם עושים עם מיליון שקל???


נכון יצא לכם פעם לחשוב-אם היה לי מיליון שקל, מה הייתי עושה איתם?

 

בשביל זה אני פה!!!

 

אם יש לכם רעיונ/ות ל"מה הייתם עושים עם מיליון שקל"-תשלחו לי אותם לאימייל שלי- [email protected]

 

כשיהיו לי מספיק רעיונות אני אפשרסם רשימה מלאה של כל הדברים.

 

תהיו יצרתיים! (עם כמה שיותר הומור-ככל שיותר הזוי יותר טוב! XD)

 

בהצלחה! D:

נכתב על ידי , 26/9/2008 02:14  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האם את/ה רע?


הנה הקישור:

 

 

http://www.yo-yoo.co.il/shelon/evil/howevil.htm

 

 

 

אני יצאתי:

 

יצאת בן אדם טוב
אתה עוזר כמה שאפשר
נחמד לאנשים
תמשיך ככה




 
 
 
ואני כל כך רציתי לצאת רע...איזה באסה :( חחח
נכתב על ידי , 25/9/2008 16:06  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איזה חיה את/ה?


מצאתי לכם, שאלון מאגניב-איזה חיה האת/ה?

 

הנה הקישור-

 

http://www.yo-yoo.co.il/shelon/animal/animal.htm

 

 

 

זאת החיה שיצאה לי עם התיאור:

 

יצאת חתוגר הרים
אתה סוג של שילוב חצי נחמד
 חצי לא יש לך מצבי רוח לפעמים
 ולפעמים כיף להיות לידך קיצר
 אתם שואלים לעזאזל
 מה זה חתוגר הרים ?
 סתכלו במראה ותבינו =]
 
 
אני דוקא סבבה עם זה, מהיום תקראו לי חתוגר! חחח D:
 
 
נכתב על ידי , 25/9/2008 15:59  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלות מעניינות עם תשובות טיפשיות


בהתחלה, רציתי שהפובט יקרה, שאלות בלי תשובות 2, או שהייתי מצרף את זה לפוסט הקודם.

אבל אחרי שקראתי את הכל, וראיתי את ההגבה על זה, ידעתי שאני חייב להביא לכם את זה כמו שהוא.

בהתחלה זה השאלות, ואח"כ ההגבה של מישהו מעוד טיפש (שני ושחף, לא לצחקק לכן ולחשוב שזה אני!)

 

 

1) למה אנחנו מדברים ומדברים... וכשאומרים לנו "תמשיכו לדבר"! אנחנו פתאום משתתקים?

2) למה יש רשימת רכיבים במיץ פרי 100% סחוט טרי?
3) למה לבחורות שמנות יש חזה גדול ולגברים שמנים יש זין קטן? (זה פאקינג לא פייר!)
4) למה ציפורים לפעמים הולכות ברגל?
5) איך תמיד, אבל תמיד, יש סימן של סוליה בחלק העליון של הקיר בכתה... איך זה הגיע לשם?!
6) למה יש לכל שיר ברשימת השמעה ווליום שונה? ואתה צריך להתחרש כל פעם שאתה מעביר שיר?
7) למה לוקח שנים על גבי שנים להעביר ערוצים בממיר הדיגיטילי או בלווין?
8) למה קיימים בתי קולנוע כאשר יש לכל אחד בבית ממיר דיגיטלי, טלוויזית פלזמה 544248 אינץ`, מערכת סראונד 213.1 וסלון מעור...
9) למה אנשים שיש להם מצלמת אינטרנט אף פעם לא רוצים להפעיל אותה?
10) למה פקאצות שמצלמות את עצמן במראה מסתכלות על הצג ולא על העינית? אתן סתם נראות כמו פוזלות :S
11) למה אני צריך לדעת מה הסכום של סדרת הפרשים הנדסית עם סימנים מתחלפים בשביל לעבוד ב... כל דבר...? טוב נו... חוץ ממורה למתמטיקה...
12) למה לעזאזל אני הולך לאכול עכשיו שינצל סויה? איכסססס
13) למה לכל אחד בבית יש 28 ספרי בגרויות במתמטיקה בעלי אותם תרגילים בדיוק.
14) למה אנחנו תמיד מורידים תוכנות שלעולם... אבל לעולם! לא נשתמש בהן...
15) למה הקימו את פ"ת?!?!?!?!?!
16) למה אנשים מתעקשים לדבר על דברים שהם לא מבינים ומוציאים את עצמם טפשים?
17) ואחרון...
למה... אבל למה לעזאזל כשאנחנו מרימים את הפנים לשמים עם פה פתוח כשיורד גשם אף פעם לא תכנס טיפה לפה גם אז זה גשם שוטף?!?!?!?!
 
עכשיו, אחרי שהשאלות נגמרו, ראיתי את ההגבה הזאת על השאלות, לכו תבינו מה האנשים האלו חשבו...

 

1. למה אנחנו מדברים ומדברים... וכשאומרים לנו "תמשיכו לדבר"! אנחנו פתאום משתתקים?  - פדיחות כאילו?!  ***(שושו השועל:כן אה...)

2) למה יש רשימת רכיבים במיץ פרי 100% סחוט טרי?  - אולי גם הכימיקלים האלה טריים? 
3) למה לבחורות שמנות יש חזה גדול ולגברים שמנים יש זין קטן? (זה פאקינג לא פייר!)  -בקשר לסחורות... בשביל לספק את הגברים השמנים (אתה יודע מה זה חזה גדול??? תענוג) בקשר לגברים... משתתף בצערך... לי דווקא יש גדול  ***(שושו השועל: וואלה, באמת לא פייר, אבל מה אכפת לי... אני מסודר~חחח. מסכן זה שרשם תשאלות :( בטח החיים שלו לא קלים כל כך)
4) למה ציפורים לפעמים הולכות ברגל? - שביתת ציפורים.
5) איך תמיד, אבל תמיד, יש סימן של סוליה בחלק העליון של הקיר בכתה... איך זה הגיע לשם?!  - על איתמר שמעת? ***(שושו השועל: דבר ראשון, אם אתה בא ומדבר על איתמר, מזה אומר עליך? (אני לא רוצה לדעת..) דבר שני, הוא היה יחף-נראלי, לא? עכשיו למה לסבך, מה הבעיה להוריד תנעל ולזרוק? לא יותר פשוט? במקום לצאת מטומטם ולדבר על איתמר...)
6) למה יש לכל שיר ברשימת השמעה ווליום שונה? - מה אתה מצפה ממוזיקה צרובה? ואתה צריך להתחרש כל פעם שאתה מעביר שיר? - דווקא במקרה שאתה ישן עם מוזיקה זה בא דווקא טוב. אחלה שעון מעורר.
7) למה לוקח שנים על גבי שנים להעביר ערוצים בממיר הדיגיטילי או בלווין? - בשביל שתתקשר ותתלונן ויעלה לך עוד כסף לבזבז גם על הטלפון.
8) למה קיימים בתי קולנוע כאשר יש לכל אחד בבית ממיר דיגיטלי, טלוויזית פלזמה 544248 אינץ`, מערכת סראונד 213.1 וסלון מעור... - בגלל הריגוש של סקס במקום ציבורי. ***(שושו השועל: האמת, אני מזה רוצה לחנוק את זה שרשם תתשובות)
9) למה אנשים שיש להם מצלמת אינטרנט אף פעם לא רוצים להפעיל אותה? - ראית פעם איך אני נראה? ***(שושו השועל: זה שאתה מכוער זה לא בעיה שלנו.. אני דווקא מפעיל את המצלמת אנטרנט, אבל רק עם אנשים נחמדים-נועוש, הכוונה עלייך!)
10) למה פקאצות שמצלמות את עצמן במראה מסתכלות על הצג ולא על העינית? אתן סתם נראות כמו פוזלות :S - האמת... גם אני מסתכל על הצג.
11) למה אני צריך לדעת מה הסכום של סדרת הפרשים הנדסית עם סימנים מתחלפים בשביל לעבוד ב... כל דבר...? טוב נו... חוץ ממורה למתמטיקה... - נשבע לך שזה מה ששאלתי את חבר שלי . ***(שושו השועל: לדעת את מה???)
12) למה לעזאזל אני הולך לאכול עכשיו שינצל סויה? איכסססס - כי אתה רווק וגם לא טבח (כמוני)
13) למה לכל אחד בבית יש 28 ספרי בגרויות במתמטיקה בעלי אותם תרגילים בדיוק. - גיוונים  ***(שושו השועל: אם זה אותו דבר, מה גיוון בזה?! עושים ספרים שונים רק כדי להרוויח יותר כסף, אה בני גורן??? תישרף, אמן!!)
14) למה אנחנו תמיד מורידים תוכנות שלעולם... אבל לעולם! לא נשתמש בהן... - בשביל להגיד... וואי שמעת על התוכנה הזאת?  ***(שושו השועל:וואלה, צודק לשם שינויי)
15) למה הקימו את פ"ת?!?!?!?!?! בשביל לפתוח את תקווה... אבל יצא להם עיר  ***(שושו השועל: זה קצת מבאס שבתקווה שלנו יצא לנו משהו כל כך מסכן, עיר גושדנית מסכנה (לכל האנשים שגרים בפ"ת-לא אישי, רוב הערים שם ככה, תרו את בני-ברק..))
16) למה אנשים מתעקשים לדבר על דברים שהם לא מבינים ומוציאים את עצמם טפשים? - כי גם אני יודע שריו דה ז'אנרו היא בירת ברזיל. לא ידעת?    ***(שושו השועל: למי שלא יודע, עיר הבירה של ברגיל זאת העיר ברזיליה~כמה מקורי. הוא אשכרה לא מבין על מה הוא מדבר!)
17) ואחרון...
למה... אבל למה לעזאזל כשאנחנו מרימים את הפנים לשמים עם פה פתוח כשיורד גשם אף פעם לא תכנס טיפה לפה גם אז זה גשם שוטף?!?!?!?! - תגיד לי... היית שתוי שכתבת את השאלות האלה? ***(שושו השועל: סופסוף משהו שיכול אולי להיות הגיוני פהה. ורק מוגבלים לא מצליחים לפתוח פה ושלא תכנס להם טיפה לפה..)
לסיכום...
לכל שאלה יש תשובה... גם אם השאלה רטורית
נכתב על ידי , 24/9/2008 23:01  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלות שאין עליהן תשובות~תחשבו על זה, באמת אין לשאלות תשובות.. תהנו! D:


1. למה שאתה נכנס למגדת עתידות, היא שואלת איך קוראים לך?

2. אם אנחנו תמיד נקיים כשאנחנו מתנגבים, למה צריך לכבס מגבות אמבטיה?

3. למה קוראים לה עוזרת אם היא עושה את כל העבודה?

4. האם אפשר לדון הומלס למעצר בית?

5. אם שמן תירס עשוי מתירס, ושמן זית עשוי מזית, ממה עשוי שמן תינוקות?

6. אם שחייה זה ספורט ששורף הכי הרבה קלוריות, למה הלוויתנים נראים ככה?

7. אם מוציאים צב מהשריון שלו, הוא עירום או הומלס?

8. מי היה האדם הראשון שהסתכל על תרנגולת ואמר, אני הולך לאכול את הדבר הראשון שיוצא לה מהתחת.

9. כשפנטומימאי נעצר, מותר לו לשמור על זכות השתיקה?

10. איך יכולות להיות סדנאות קבוצתיות לעזרה עצמית?

11. האם לעובדים של ויסוצקי יש הפסקת קפה?

12. האם יש מילה נרדפת למילה נרדפת?

13. איך זה שדבק מגע לא נדבק לחלק הפנימי של השפורפרת?

14. אם אתה אוכל פסטה ואח"כ אנטיפסטי, זה אומר שלא אכלת כלום ושתשאר רעב?

15. אם אתה מנסה להכשל ומצליח, מה העצם קורה?

16. איך קוראים בצרפת לנשיקה צרפתית?

17. האם להתכונן לבלתי צפוי לא הופך את הבלתי צפוי לצפוי?

18. האם אפשר להוציא ביטוח על הביטוח שלך?

19. למה קוראים לזה חיתולים חד פעמיים? מישהו התפתה להשתמש בהם שוב?

20. במכונית ארבע-על-ארבע, מה הם הארבע הנוספים?

21. אם מפציץ-חמקן מתרסק, איך יודעים איפה לחפש אותו?

22. למה חברות מחשבים וגם סוחרי סמים קוראים לקליינטים שלהם "משתמשים"?

23. אם אתם רואים חיה מוגנת אוכלת פרח מוגן, מה אתם אמורים לעשות?

24. אם דיסלקטי סובל מפזילה, הוא קורא בלי בעיות?

25. האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה?

26. אם הוא מטפל באנשים במצוקה, למה קוראים לו משרד רווחה?

27. למה מי שמדבר לאלוהים בבית כנסת הוא דתי, ומי שמדבר איתו ברחוב הוא סכיזופרן?

28. למה יש בשלט הוידאו כפתור "איגקט", כשממילא צריך לקום ולהוציא את הקלטת?

29. אם החומר שממנו עשויה הקופסה השחורה לעולם אינו מתרסק, למה לא עושים את כל המטוס מהחומר הזה?

30. איך מגיעים שלטי ה"לא לדרוך על הדשא" למרכז הדשא?

31. אם הסינים זורקים אורז בחתונה, אז המקסיקנים זורקים קוקוסים?

32. מה סופרים הכבשים כשהן מתקשות להרדם?

33. האם יש נהג מונית שלא שומר את הכסף הקטן בקופסא של סוכריות?

34. למה כבשה לא מתכווצת בגשם?

35. כשאישה נישאת לערס-היא מתחתנת או מתארסת?

36. למה ליד בור יש שלט של: "זהירות בור פתוח"? אם הוא לא היה פתוח לא היה בור...

37. אם לחם תמיד נופל על הצד של החמאה וחתול תמיד נופל על הרגליים, איך יפול חתול עם חמאה על הגב?

38. למה המומינים כל הזמן עירומים אבל כשהם הולכים לים הם לובשים בגד ים?

39. למה כתוב על שוקו יוטבתה השקית עם השפיץ אם יש אני שפיצים?

40. למה בכבלים-HOT יש מקום להחליט אם אתה רוצה עם כתוביות או בלי אבל אף פעם אי אפשר להחליף?

41. אם ילד קטן הוא ילדון, ומחשב קטן הוא מחשבון, אז סבא קטן הוא סבון?

42. אם לקרמבו קוראים "קרמבו" בגלל שהוא מלא בקרם, למה לדמבו קוראים "דמבו".

43. אם אדם שגר באנגלים הוא אנגלי, ואדם שגר בישראל הוא ישראלי, אז אדם שגר בצילה הוא צילי?

44. למה לרוק כלבים קוראים "קור כלבים"? מה, לאדם ולחתול לא יהיה קר?

45. איך נוכל לדעת שנגמר לנו הדיו הבלתי נראה?

46. כשהיום 0 מעלות ומחר יהיה קר פי שתיים, כמה מעלות יהיה?

47. האם לאדם ולחווה היה טבור?

48. איך יודע אדם עיוור שהוא סיים לנגב את התחת?

49. אם מילה כתובה לא נכון במילון-האם זה יוודע לנו מתישהו?

50. מי משלם לסוכן ביטוח על הביטוח שלו?

51. האם בבי"ס לחרשים יש צילצול?

52. למה שבן שוכב עם הרבה נשים הוא נחשב "גבר", וכשבת שוכבת עם הרבה גברים היא נחשבת "זונה"?

53. למה אומרים ערבי טוב זה ערבי מת, אבל כשזה קורה באוטובוס כולם מתעצבנים?

54. למה כשילדים משחקים בחול ומוצאים כל מיני דברים קוראים להם "פראי-אדם"\ וכשמבוגרים עושים את קוראים להם ארכיאולוגים?

55. למה כשלמישהו יש משהו חדש אומרים לו "תתחדש" ולא "התחדשות"? הרי הוא התחדש הרגע! מה\ הוא צריך עוד דבר חדש?

56. למה צריך לדפוק מסמרים במכסה של ארון מתים?

57. איך דואגים לכך שהצבאים יחצו את הכביש דווקא איפה ששמו את שלטי האזהרה?

58. אם מגיעים עם כלי הרכב למהירות האור מה קורה כשמדליקים את האורות?

59. האם ברוז עם רגל אחת ישחה במעגל?

60. אם גחנון ומלאווח הם מאכלים כל כך משמינים, איך התימנים כל כך רזים?

61. האם עיוור יכול להיות עד ראייה?

62. אם אלוהים הוא כל יכול האם הוא יכול ליצור אבן שהוא לא יכול להרים?

63. למה טייסים המתאבדים (קמיקזה) חבשו קסדה?

64. אם אומרים שלמים אין טעם, אז איך כשמישהו שותה מים בעיניים עצומות הוא יודע שה מים?

65. אם חונקים דרדס, לאיזה צבע ייהפך העור שלו?

66. אם הטמפ' של הגוף היא 37 מעלות, איך זה שיש בחוץ 30 מעלות חם לנו?

67. מה עושים כששוכחים את הקוד לתוכנה שמגלה קודים?

68. למה קוראים לקופסא סמטוס "קופסא שחורה" אם היא בכלל במצע כתום?

69.למה תמיד כשמשחקים נגד הפלייסטיישן אומרים שמשחקים נגד המחשב?

70.למה קוראים לתא כפפות באוטו ככה? מתי בפעם האחרונה מישהו שם שם כפפות? 

71. אם עוגת תפוחים עשויה מתפוחים, ועוגת גבינה עשויה מגבינה, ממה עשויה עוגת שיש?

 

 

מכווה שנהנתם!

 

 אני לא.. (אתם יודעים איזה קשה זה לכתוב את הכל..)

 

חעחעחחח סתם..

 

תגיבו!

 

נכתב על ידי , 24/9/2008 17:37  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מכיוון שהבלוג הזה גם שלי , החלטתי לעלות את זה [:


פה ולא בתגובות .. : ]

שאלון בצפר:

 

איזה שיעור את הכי אוהבת? שיעור חופשי D:

 

איזה שיעור את הכי שונאת? שיעור שלומדים בו \;

 

האם את נוהגת לאחר לביה"ס? נממ בדרך כלל , ואני תמיד ממציאה תירצים ( אני צולעת , קשה לי ללכת , מאמינים לי , הייתי פעם עם קביים D: )

 

האם את נוהגת להבריז משיעורים? לא .. רק לאחר :]

 

מה התירוץ הכי טוב שהיה לך להברזה \ איחור? = אני הלכתי לרופא / אני דיברתי עם מורה / עזרתי למורה / אני צולעת D: "

 

כשאת לא רוצה ללכת לביה"ס, באיזה תירוץ את משתמשת? כל תירוץ לא ישאיר אותי בבית חוץ מחום.  תאמינו לי D: ( אמא שלי ... ) |:

 

האם את פעילה במועצת תלמידים \ ועד כיתה \ ועד שכבה? לא :]

 

האם באופן כללי את נהנית ללכת לביה"ס ? באופן כללי כן , בגלל החברות וזה . אנחנו עושות צחוקים בכיתהD:

 

 

 

 

שאלון לחץ מבחנים:

 

האם את לחוצה ממבחנים? לפעמים , תלוי מה הרמת קושי ..

 

מה היה הציון הכי נמוך שלך? 30 קיבלתי בבוחן , היו קיבלתי אותו D: ו0 בבוחן אחר .. במבחן הכי נצוך היה 85 DDD:

 

מה היה הציון הכי גבוה שלך? 100

 

האם את לומדת למבחנים? בחיים לא תראו אותי לומדת למבחן . בחייייייים XD

 

האם זה מפריע לך כשאת מקבלת ציונים גרועים? נממ האמת לא , המורות מתות עליי XD

 

לדעתך, האם את מזלזלת במורייך? לא .. הן אחלה :] חות מהבת זונה הזאתתתת רימהההההה

 

עד כמה את מקשיבה בשיעור (1-10)? 6

 

האם את אוהבת ללמוד? לא :]

 

מהו ממוצע הציונים שלך? 86

 

האם נכשלת פעם במבחן? בכיתה ז' נחשב ?

 

כמה קיבלת באותו מבחן?40..

נכתב על ידי , 23/9/2008 16:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשושו השועל :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שושו השועל :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)