לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Can we pretend that airplanes in the night skues are shooting stars? of course we can


למישהי כאן אין שם מוצלח יותר לבלוג שלה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

ציטוטים ציטוטים


היה היום פשוט קונצרט מושלם. קולות בנים! היו לנו בנים! טנור ובאס! שנשמעו חלומיים! זה פשוט היה חלום שהתגשם. היה פשוט שוס בין לאומי עולמי קוסמי! חשבתי שאני הבחורה היחידה שיכולה להתחיל להמשך לבחור ברגע שהיא שומעת אותו שר (כמובן שזה תלוי באיך שהוא שר), אבל לא, כששמענו את זאק, הבריטון השכיר, שר בפעם הראשונה, היוי 18 שלוליות סופראן-אלט על רצפת מרכז יובל. יומיים למחרת, כמה שעות לפני הקונצרט, חן אמרה בפורום כללי מוסגר "תקשיבו בנות, אנחנו לא נכנסות בזמן לפראזה. אנחנו חייבות להתאפס! אנחנו מפספסות את הפעמה כל הזמן! חייבים להפסיק להמרח כל פעם שהוא פותח את הפה שלו!".
שלא לדבר על חזרתו המפתיעה של כריסטיאן לארץ (האחד באפריל הכי מצחיק שהיה לי. כאילו....וואט?!)

 

אז חזרתי הביתה, ועד שטל תבוא להכין קאפקייקס, החלטתי שאני מפרסמת את מסמך הציטוטיישן. ואם הפייסבוק זכה, הבלוג זכה מן ההפקר.


 

מסמך ציטוטיישן, מתחילת י"ב ועד 4.2.11

  

 

 

 

-"

 

 

לחלק הראשון בשיר ימי ביינימי קוראים דלת. מישהו רוצה לנחש איך קוראים לחלק השני? מה בא אחרי הדלת?"

 

 

"...סלון!"

 

(רון ונטורה ורעות גרין)

 

 

 

-דוד: "תימנים אוהבים שופר ארוך!"

 

אני לנגה: "שופר ארוך, אה?...אז ככה קוראים לזה היום?"

 

 

 

-"אז מה מאחלים באיגרת ברכה לשנה החדשה? שיהיה השנה טוב יותר...או שלפחות לא יחמיר!"  (דוד)

 

 

 

 

 

-"חס וכרפס!" (לירן מסיקה)

 

 

 

 

 

-"™Mr.Crowley™ אומר/ת:

 

שמת לב

 

שאומרים בשיר יומהולדת

 

"שתזכה לשנה הבאה"

 

WTF

 

זה כאילו אל תמות השנה?

 

 

 

 

 

-"החילזון הוא מן השפן!" (החיפזון הוא מן השטן?) –שחר~

 

 

 

 

 

-*תום לוקחת כפית*

 

"את יודעת איך קוראים למה שאת עושה עכשיו? קפיטליזם!"  (יובל)

 

 

 

 

 

-"אני שר משמע אני מטומטם" (ענבל קליין)

 

 

 

 

 

-"ואז יום אחד שאלתי את אמא שלי מי האיש הרע בשבועות, כי בכל החגים יש איש רע!...ביום כיפור אתה האיש הרע!"-"...התיש הרע?" (אילן וראיית העולם שלה ואני כבדת השמיעה שמעוותת הכל פי שלוש)

 

 

 

 

 

-"וכעת ילדים, תעבירו את אגן שמאל מעל אוזן ימין" (דניאל נחמיה)

 

 

 

-~ג'יין מסבירה לנו מאיפה נבע המילה סאדיזם, אני ואיתן מפתחים שיחה רבת משמעות~

 

אני: "תחשוב על האיש המסכן שקראו לו אלצהיימר למשל...באסה, לא?"

 

*איתן בשתי דקות של שכרון חושים*

 

איתן: "אלצהיימר?

 

כאן!

 

איידס?

 

כאן!

 

טטנוס?

 

כאן!

 

סרטן?

 

כאן!

 

עששת?

 

נוכח!..."

 

 

 

-"והוא רופא, והוא מרפא, והוא צופה, והוא עז-!"

 

(מתוך "אתון עולם" XDD )

 

 

 

-"חשקה נפשי בחיסור. יש לי תשוקה עזה ובלתי ניתנת להסברה לחיסור. אני כמהה לחיסור! איך אוכל להשקיט את האש הפורחת בליבי מאת מחשבה על אותו חיסור?!"

 

(מה לעזאזל איתן שמע שגרם לי להגיד את זה? OO  )

 

 

 

 

 

-"הדר! בואי לצופים! אנחנו קולים! אנחנו הורגים את החניכים שלנו!"  

 

"אבל ורה, את חושבת שמישהו ירצה לבוא אחרי הצהרה כזאת?"

 

"נו, ברור שלא נתחיל מיד בזה, נתחיל קודם בהרג נמלים..."

 

(ורה בסמינר שואה)

 

 

 

 

 

-"אני יכולה לשמוע יותר ל' בDAS?!!%$#" (טלי)

 

 

 

-"יאללה, תהיה גבר ותנשק אותו כבר!" (אורן אבא צרצר)

 

 

 

-"אם לא שמת לב, הרגע חיתנתי אותך עם בלבזאור. החדשות הטובות הן שאת נשואה." (ברוך)

 

 

 

-"סליחה, איש, מה זה הכחול הזה?" (אני מנסה לאתר מידע על האלמו הכחול ~אלמו? אז ככה קוראים לזה היום?~ )

 

 

 

-"כשאני מרגישה לבד, הוא תמיד משאיר לי יד..." (הוא זומבי) זומבי קון 2010, אייקון

 

 

 

-"שלא תזכרי את זה כ-אעאעאע פולין- באתי, בכיתי, הלכתי" (אילן)

 

 

 

 

 

-ענבל גוטר: "מה החריגות בסונטה הזאת?"

 

אות: "...החוסר היוצא דופן ביופי...?"

 

(ניתוחי סונטות של מוצרט בכיף)

 

 

 

 

 

-"יש שם חללית?"

 

"לא, יש שם ספינה. השירותים שם."

 

(שיחות מרתקות בין פולינה ואיזידור, בהכט, קונצרט סיום 2010)

 

 

 

 

 

-"אם זה ירוק מכתיפה, כנראה שאני לא יכולה לאכול את זה" (אילן)

 

 

 

 

 

-"באסה, דווקא רציתי לגור בגרמניה מתחת לשולחן..." (אני בשיעור ספרות מורחב)

 

 

 

 

 

-"ממשמשת את הכרית של האליל שלי...?"  (תרגום סטייל דניאל לintorno allidol mio)

 

 

 

 

 

-"אני אמות לי בחושך ואבכה!" (ונטורה)

 

 

 

 

 

-*על הפרבולה*

 

עמית רוגינסקי: "למה היא בוכה?"

 

יעל גרדר: "כי רע לה בחיים!"

 

 

 

 

 

-"לא לשכוח להחליף לחרא הקטן את החרא" (ככה זה עובד בעולם של נגה)

 

 

 

 

 

-"בסוף השנה הזאת פורשת לי כל הסוללה!"

 

"אל תדאגי טלי, אנחנו סוללות נטענות (: " (רונה)

 

 

 

 

 

 

 

-"אתמול ראיתי את המודעה העל ההופעה הזאת בעיתון. היה כתוב "אסף אבידן- בלי המוג'וס. לבד. בודד. גלמוד. מסכן..."  (אסף אבידן בהופעה גלמודה)

 

 

 

 

 

-"שינזו זו בעצם קונספירציה קתולית!!!"

 

-"אבל אם אקס מן ימות, לנסיכה הקטנה לא יהיה בן זוג! ;; "-"לא נורא, נשדך לה את קוטל!"

 

-"מושרה, קוקומיל!" (cook a meal סטייל מבטא קוטל)

 

 

 

 

 

 

 

- *שיעול אחד*

 

*שלושה שיעולים*

 

*שיעול ארוך*

 

"תום! אנחנו יכולות לדבר במורס!%$#" (אילן ואני, חברות במקהלת בית הזקן)

 

 

 

 

 

 

 

-"אנשים הם ההמצאה הכי טובה של העולם! תחשבי על מכלול שיש בו את פיתגורס, וניוטון, ותום, ובאך וברהמס ובטהובן!..."  (אילן)

 

 

 

 

 

-"...ואז...אתן הולכות ביער...ורואות פרבי ענק!...ואתן שואלות אותו... "מה הקטע ~שלך~?"...והוא עונה לכן...אני...אלוהים!..."

 

(אדוה עושה לנו דימיון מודרך)

 

 

 

 

 

 

 

-"אני לא חושב שזה שילוב טוב, אמנות ושפן. השפן בכלל לא מתעניין באישה העירומה!" (אבא של אדוה)

 

 

 

 

 

-"ואז בכיתה ד' פגשתי איזה אחד מ-ו' שלימד אותי לטפס על עצים. לא כאילו לא טיפסתי על עצים מהגן, אבל הוא לימד אותי מקצועי יענו. מטפסת עצים מקצועית."

 

(תולדותיה של טל XD )

 

 

 

 

 

-"...בנים בשוקולד"-"בנים בשוקולד?!"-"בוטנים בשוקולד! T___T  " (נגה אורן)

 

 

 

 

 

-אני כתגובה לאיתן:"עוררת בי בחילה"

 

אלה נכנסת במפתיע: "לאאא! אל תעורר בי בחילה! אני רוצה לאכול עוגיה! ;__; " (אלה)

 

 

 

 

 

-"לימור זה כזה: אני שונאת את טל,אני שונאת את טל, אני שונאת את טל, אני שונאת את האנושות, אני שונאת את טל, אני שונאתא את האנושות, ואני שונאת את טל שהיא בעצם חלק מהאנושות...אז אני שונאת את טל –ו-את האנושות! " (נגה מתארת את המורה לאמנות)

 

 

 

 

 

-"ex-president Kazzav wondered: did my family's emigration from Iran caused me want to touch women legs?"

 

)ג'יין מתרגלת ריפורטד ספיצ' על הלוח)

 

 

 

 

 

 

 

-ככה בת שיר חוגגת את חנוכה!

 

"הבה נרימה נס ואבוקדו"

 

-"הזיימלעך שלו נקרע!" (אזי מלך שמו נקרא)

 

-"והמורה אומרת עוד מעט כבר הסתיו, בשיעור מולדת ימרח הצב~" (היא מראה חצב)

 

-"עזה הסמיכה" (עזה השמחה)

 

 

 

(לכל המעוניינים, פלאביוס היא אילן)

 

פלאביוס אומר/ת:

 

 חחחחחחחח

 

זה היה ממש חמוד מצדך!

 

 אני אוהבת אותך בחזרה

 

 ובעצם גם לא בחזרה,

 

 אני אוהבת אותך גם באמצע שבוע

 

 ובכלל

 

 נראה לי שגם אם לא היית אוהבת אותי הייתי אוהבת אותך, אז אני אוהבת אותך באופן כללי ולא בחזרה.

 

 אני מטומטם D:

 

tomcha אומר/ת:

 

 אני מתה עלייך! XD

 

 

 

 

 

-"אולי את מכירה אותו, היה לו שיער ארוך... ואז הוא כרת אותו"(הדר)

 

 

 

 

 

-"סקס סמים ורות מדליון" (שביעיסטים רנדומליים)

 

 

 

 

 

-"והאנטיגונה הזאת! היא בכלל! הקריבה את חייה, פעמיים, ובסוף נפלה במיקוד!" (רות מדליון)

 

 

 

 

 

-"שלחתי מאמר למערכת העיתון, שזה בעצם אני..." (דניאל נחמיה)

 

 

 

 

 

-"אה, בן 20 זה בסדר! גם חברה שלי יוצאת עם בן 20. שהוא במקרה אח שלי" (אני)

 

 

 

 

 

-"הוא זרק עליו מחק, והמחק במקרה פגע במורה. והמורה התחיל לצרוח 'אתה לא נורמלי!! יש לי ילדים!! יש לי משפחה!! יש לי משכנתא!!', והילדים ניסו להרגיע אותו, 'תרגע, אבישלום!...' " (דניאל נחמיה. רק בירושלים דברים כאלה קורים. רק בירושלים יש אנשים שבאמת קוראים להם אבישלום)

 

 

 

 

 

-"הפלתם את המים יחד עם התינוק!" (טלי ויסמן)

 

 

 

 

 

-"אתם שרים כמו...נו...איך קוראים לדוב הזה שאוכל נמלים?!" (טלי)

 

 

 

 

 

-"סיור ביערות הכרמל: חוויה פירומנית לכל המשפחה!" (אילן)

 

 

 

 

 

-"שפנים אלי!"-"שפנים אלי?"-"פנים אלי" (טלי)

 

 

 

 

 

-~יום אמנויות~

 

אדוה: "על מה ההצגה 'התאומות'?"

 

טל: "עלי ועל תום"

 

 

 

 

 

-"מה זאת ההסתה הזאת?! היום זה ערבים, מחר זה אתיופים ומחרתיים מי שנמוך ממטר שבעים! לא נשכיר דירה לנעמה פרידמן!" (לימור המורה לאזרחות)

 

- "עלו לארץ ציונים וציוניות, צעירים וצעירות, חטובים וחטובות..." (לימור גלבר. העליה השניה מעולם לא נשמעה טוב יותר)

 

 

 

 

 

-אני: "יש ניצנה!"

 

טל: יש לך –מה?!- "

 

 

 

 

 

 

 

-קטיה: "היא גנבה לי את התינוק!"

 

הדר: "היא גנבה לי את התפוח!"

 

-"אני דווקא אוהבת הכי הרבה את השירים הפשוטים. "ליבי אל הניב הפשוט"! חוץ מאת השיר הזה ספציפית. אותו דווקא שנאתי". (הדר)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סמינר ניצנה, פרס הנוער- מחזור ס' 2010–12–27

 

הגדרות בקונטקט:

 

"אנשים ברוסיה, ק.ו.מ.ו- קומוניסטים"

 

"רע בלילה, ג.ר- גרביל"

 

"נשרף לאחרונה, כ'- כרמל"

 

"נשרף לאחרונה, ש'- שירן" (גרסאת סוף הסמינר)

 

 

 

"אני שומר?!"

 

"אתה שומר!!!"

 

גולןןןןן

 

("אני חתיך!"-"אתה חתיך!"-"את מושמוש!"-"אני סלק!"- סוקונו בגרסא המעוותת ממש ממש OO  )

 

 

 

"אני מוטרדת! הן מדברות על מערכות יחסים עם גבינה!"-אניטה

 

(ניטניט...בדיקת שמיעה בבקשה)

 

 

 

"זה היה כמו תחיית החיים"- הדר

 

 

 

"אם את רוצה להסתיר בננה, אל תגידי 'בננה!' בקול"- אניטה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-אדוה גוררת את טל לסמינר של מכינה קדם צבאית וטל לא בודקת למה היא הולכת בכלל. הזדמנות טובה בשבילי להסחף בתיאורי זוועה של סמינר מכינת גל:

 

"...אנחנו מאמינים שאמונה וציונות נובעת מתוך...זריקת ערבים לים!...אם כל אחד מאיתנו יזרוק ערבי לים, לאט לאט אך בתהליך משגשג ופורח, נעשה שינוי משמעותי וניצור חברה ללא ערבים!!" (אני)

 

 

 

-מסכמת לקראת מתכונת באזרחות:

 

"אני אזרח ישראל. זכויותי כאזרח הן:

 

  1. אני יכול לשרת כעובד מדינה!
  2. המדינה מספקת לי הגנה 3>
  3. זכותי לבחור ולהבחר.
  4. יש לי דרקוןןן!!!!!!&^%$#"

(דרכון, יא סתומה. דרכון.)

 

 

 

-"באותו יום שהשיר יצא, אביהו מדינה, זמר מזרחית ידוע, השמיע אותו ברדיו שלוש פעמים בלופים. לפני הפעם הרביעית שהוא השמיע אותו הוא אמר 'תראו תראו תראו! גם אשכנזים יודעים לכתוב שירים על זוהר ארגוב'. השיר נורא התפרסם בזכותו ותודה, אבל הבעיה היא ששום דבר במשפט לא היה נכון. קודם כל, אני לא אשכנזי, לא שזה משנה. חוץ מזה, השיר לא היה קשור לזוהר ארגוב בשום צורה. ואפילו 'תראו תראו תראו'- זה רדיו בכלל!" (דני רובס)

 

 

 

 

 

-"אין מספיק דיקציה ב'לה לה לה' " (נועה)

 

 

 

 

 

 

 

-"היא הייתה מדברת באותו להט על ציונות ועל עוגיה!" (הדר )

 

 

 

 

 

-"רק דופקה ליבתתך הנפצעת...אדומה\המומה משתיקת המשתה..." (דריה? בטוח שזה מה שאלתרמן כתב?)

 

 

 

 

 

 

 

-"יעללל...יעלללל!...אני אלוהים!...תני לנעמה שוקולד!..." (האם התת מודע של יעל המנמנת בספריה להנאתה יושפע מנעמה פרידמן?)

 

 

 

-שיר: "שימו לב! זה קאפקייק קליק עם סוכריות קופצות!!"

 

אני: "אעאעאע, שמישהו אחר יאכל את זה. אני מפחדת מהקליק עם הסוכריות הקופצות. זה יתפוצץ לי בראש! ;__; "

 

הדר: "זה לא קליק של החיזבאללה!"

 

 

 

-אני: "קומי רגע"

 

יובל: "מה?"

 

"נו קומי רגע!"

 

"מה?!"

 

"את יושבת לי על הפיתה פשוט"

 

(חחחחח כישלון אירגוני. תזמורת צה"ל)

 

 

 

-"בקצב שדברים נשרפים במדינה זאת אני לא אתפלא אם מחר ליאו באק יהפוך לליאו בלאק" (אלה)

 

 

 

 

 

-"ביאליק זה כזה בוהו, כולם דפוקים ואין אלוהים ובעצם יש אלוהים ומוטיב רנדומלי של עוף" (אילן)

 

 

 

 

 

-"למה את מראה לי פיזיקה?!...אני חושב שמתתי מבפנים עכשיו" (איתן)

 

 

 

 

 

-"שאלתי את האח הקטן שלי על מה הוא רוצה לנגן כשהוא יהיה גדול. הוא אמר אופנוע" (רוני שלו)

 

 

 

 

 

-"e הוא מספר טבעי. מהיערות באפריקה הביאו את e!" (בוכנר, אלא מה?)

 

 

 

 

 

-"וואי, אולי תאמץ כלב עם שלוש רגליים?...זה רגל אחת פחות לטפל בה!..." (נעמה אברך במסע שכנועים, הדרייב הנשי XD )

 

 

 

 

 

-"היא התבלבלה בין אסף ועמית כי שניהם מתחילים ב-א'" (יופי עמית. כמה טוב שלמדנו את האלף בית! )

 

 

 

 

 

-מיכל: "אתה חייב להעתיק מהלוח! גם אם אני הייתי רואה רדיאנים בפעם הראשונה זה היה נראה לי כמו סינית"

 

מרים: "אבל זה לא סינית, זה יוונית!"

 

(מרים מתחכמת)

 

 

 

 

 

-"אני רוצה להבין אחת ולתמיד למה את נמשכת לדתיים!"-"כי כיפה על הראש עושה לי את זה! טוב, נו, ברור שתלוי איזו כיפה על איזה ראש..."  )לי )

 

 

 

 

 

-רון ונטורה: "בני אדם מפחדים מהמוות"

 

אדוה: "המורה, הדתיים לא מפחדים מהמוות"

 

"אז פחד מארטישוק"

 

"המורה, הדתיים לא מפחדים מארטישוק!"

 

(אדוה וונטורה מתקרבים לדת)

 

 

 

 

 

-אלה נעמדת על כיסא ופוצחת בעוד נאום מהפכני.

 

"I HAVE A DREAM!!"

 

אני: "no you don't"

 

בריטני: "actually she always does"

 

 

 

-אני: "נו, אז זה הגיוני. היא חשה תנועת אדמה חותרת וסמויה!"

 

הדר: "אבל היא חשה בזאת היטב!"

 

(למה בכלל להתדיין במילים משל עצמנו אם אפשר פשוט לתת לשיר לנתח את עצמו? אני והדר לומדות על גרויטציה)

 

 

 

 

 

 

 

-"תומצ'ה אני מצטערת מצטערת מצטערת מצטערת מצטערת באלפי יציאות זהירות ירוקות ): "

 

(הדרי גירשה אותי מהסליפאובר הספונטני שתכננו לנו והיא משתמשת בעמיחי כדי להמעיט ברוע הגזרה!)

 

 

 

-          וול טו וול- רן גליקמן וטל ליבוביץ' ברגעי זוהר של רומניות:

 

רן:"כל הרומנים קופצים רוקדים"

 

טל:"כמו קופים כמו קופים, כמו רומנים יפים"

 

רן:"ברומניה, ברומניה, ברומניה נרקוד נרקוד!"

 

טל: "כל עוד בלבב פנימה, נפש רומני הומיה...אוקי לא XD "

 

רן:"ולפאתי מזרח קדימה, עין לרומניה צופיה"

 

אני: "חחחחחחחחחחחחח"

 

 

 

"tomcha אומר/ת:

 

 הרסיטל הזה חשוב לי יותר מהחתונה שלי ;; (בינתיים)

 

שאו אומר/ת:

 

 הרסיטל הזה הוא החתונה שלך O=

 

tomcha אומר/ת:

 

 וו-ו-ואני ממש רוצה שכולם יבואו

 

 וואו, רגע, יש לי בעל? O:

 

"

 

 

 

-פולינה: "אז, שני גרה בעתלית, והיא חכמה בערך כמו דריה..."

 

דריה: "...רגע...בעתלית?!"

 

(אפילו כשיורדים עליה היא לא שמה לב, כפרהעליה XD )

 

 

 

 

 

-"עברת פעם איזשהו קורס רפואי?"

 

"לא"

 

"ו...אתה יודע לעשות משהו?"

 

"לא"

 

"אתה מעשן?"

 

"כן"

 

*דפיקה על השולחן* "התקבלת!!"

 

~~

 

"ולעזאזל איתם, אלוורה אין להם, פלסטרים אין להם, יוד אין להם, מה כבר יש להם בתיק הזה שלהם? סיגריות?!"

 

(חובש חתיך זה טוב ויפה, אבל יעיל? לא מי יודע מה. הדר טל ואני מדסקסות בנושאים ברומי עולם לקראת הטיול השנתי)

 

 

 

 

 

-"אין קסאמים- אין בעיות" (החיים הטובים בראי אדוה)

 

 

 

 

 

-ליאור סובר מחלק חולצות לטיול השנתי באוטובוס, כאשר דוד חוסם לו את המעבר:

 

"מדיום, מדיום!...דוד, אתה יכול לזוז בבקשה? סמול, סמול, סמול דוד סמול!"

 

אחחח, ניחוחות צבאיים.

 

 

 

 

 

 

 

-"עם שיכורים זה לא אמת או חובה, זה אמת או חרמן!"

 

 

 

 

 

-"יא, הנה כיפה אדומה!...בעצם כבר לא כיפה אדומה...כיפה רוסיה!" (אני)

 

-ג'מאל סופר את הילדים באוטובוס ביום השני לטיול השנתי. כשמשהו מתקלקל בספירה ויוצא מספר משונה, שואל הג'מאל "כמה ניספו?"

 

 

 

 

 

-איריס: "ואז נעשה מעמד ברוח ליאובק לזכר הצבאים שניספו!"

 

 

 

 

 

 

 

-טל ונוגה: "והארץ היתה טובה-וובה, ורוח אדוה מרחפת על פני תהום. כי היא אלוהים! והיא מרחפת! הבנתם? סטגדיש!"

 

 

 

 

 

-"תגידו לה שיש, דוד שמחפש, אדוה שלא נמצאת כרגע! תגידו לה שהיא- לא היא לא תקשיב- דוד עומד פה וקורא לה..." )משכתבים את "תגידו לה שיש בחור שמבקש" לאור ההעלמות של אדוה)

 

 

 

 

 

 

"וואי, איזה באסה להאנס בחורף...קר בטוסיק!"  (קטיה מתמקדת בבעיות הבאמת רציניות)

 

 

 

 

-"היום הראשי ממשלות כל הזמן מוציאים את המדינות שלהם למלחמה! איזה איש אחד אומר לשני 'וואי, העניבה

 

שלך מכוערת!' והוא ישר מתקשר לצבא שלו להפגיז!" (נועה הקטנה)

 

 

 

 

 

 

 

- *פרמטה בגלוריה של קודאי, אין אוויר*

 

"...ועוד אחד לפרמטה, ועוד אחד לכיף, ועוד אחד לשנה הבאה!"  (טלי)

 

 

 

 

 

-"יש לי עיניים באוזן" (טלי)

 

 

 

 

 

 

 

-"נולד לנו טנור!"

 

~כעבור זמן מסויים בחזרה~

 

"בסדר, תפיל את התינוק יחד עם כל המים"

 

"אין בעיה, העיקר שבסוף יוולד טנור!" (אילן)

 

 

 

 

 

"על החירות הזאת לראות קדנצה מז'ורית.... לדעת לייחל, קדנצה מינורית... סקונדה מעצבנת, סקונדה מעצבנת, היא עולה בטרצה אבל היא עדיין מעצבנת!..." ("למדני אלוהי" בגרסאת ניתוח הרמוני של אילן. רסיוק היה שמח)

 

 

 

 

 

 

 

-"נו קדימה, צריך לכתוב את הברכה כדי לסיים ולראות הרקולס...מה נכתוב?...'רסיוק שלום. רוצה לראות קסם?' " (ענבל, אני ואילן במשימה לא אפשרית)

 

 

 

 

 

 

 

-את מכוערת כמו נאד מצורר" (עדי יוליוסברגר)

 

 

 

 

 

 

 

-אני: "במקהלה מי שלא אוכל מת לבד"

 

אילן: "...מי שלא אוכל מת."

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי tomcha~ , 2/4/2011 16:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  tomcha~

בת: 30




9,088

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtomcha~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על tomcha~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)