לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עד העונג הבא


סקס וסיפורים אירוטים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

הבתול שלי


ההופעה מתחילה..

האורות כבויים הבוס שלי מודיע במקרופון "ועכשיו...קבלו את ההופעה החמה של הערב, הפינוק המסחרר, ML!!" זה הכינוי שלי בפאבים האלה.

ההופעה מתחילה..

האורות נדלקים, האור המרכזי עלי, אני מרגישה כמו בשיקגו, אני השחקנית הראשית הפוקוס עלי, כולם רק מחכים שאתחיל

המוזיקה מתחילה, כולם בשקט.

אני באמצע.. יושבת על כיסא, רוקדת לכם את ריקוד הניצחון שלי. אני מושכת בחבל כשהמיים נשפכים על כולי, החולצה הלבנה נטולת החזיה ממתחת נהיית שקופה, אתם גונחים מהתרגשות "יאהה.." אתם צועקים לי, אני מסננת, רק ממשיכה בהופעה שלי. שלי אלי.

העמוד השחור מחכה שארקוד איתו את הריקוד הפותח, אני קמה מהכיסא שלי לפי הקצב של המזוקיה שמתנגנת, אני מסתובבת סביבו, הוא נכנס אלי קצת, מנסה למלא מקום חסר. אתם מתלהבים. רואים את כל גופי במלאו התשוקה, את השיער החלק והשחור שלי מתנופף לכל צד, אתם מנסים לגעת אבל לא יכולים. אני מטפסת על העמוד, החצאית הקטנה שהלבישו עלי נופלת, והתחתונים השחורות והקטנות שלי חושפות את ישבני הקטן והמעצוב. אני יורדת מהעמוד, על העמוד, מלאת תשוקה, מחכה כבר שהריקוד הזה יסתיים ואני אוכל לעשות את מה שרציתי באמת.

אני נשכבת על הבמה כששני השותפים להופעה, לירן ועמית תופסים את שתי רגליי. הן פתוחות באוויר, נושמות את העולם..אני מלטפת את מפשאותי באיטיות, אתם המומים. רוצים גם. אבל זה שלי.. הצוות מסובב אותי באוויר כשאני רוקדת. המוזיקה הופכת להיות מלהיטה יותר מחמירה יותר אני חוזרת לעמוד, רוקדת איתו במהירה, כמה סיבובים.. עמית מתקרב אלי, אני מורידה לו את החולצה, אז הוא מחזיר מלחמה ומוריד את שלי, כשהוא יודע שזה לא חלק מההופעה, גם שאין לי כלום מתחת.

אני מתקרבת לעמית. ילד יפיפיה.. גוף מושלם, עיניים כחולות, שטניות, שיער בלונדיני מיוחד במינו, שפתיים עבות וחמות, מלא תשוקה...תשוקה כזאת מיוחדת, של בתולים..

אני מחבקת אותו, שירגיש.. שלא ישאיר אותי ערומה מול קהל הסוטים שלא מבינים שאני שם כדי להרביח את הכסף שלהם, ולהיות איתו.. עם עמיתי שלי.

בכלל לא ידעתי כמה הוא טוב.. כמה כבר בתולים יכולים להיות טובים?

אז עמית לקח אותי מהבמה, ורץ איתי לחדר ההלבשה.

שם התחיל הריקוד.

אנחנו מסתובבים אחד אחרי השני.. הוא במין שרוואל לבן שמבליט לו את כל מה שכבר בלט לפני, ואני עוד מהבגדים של ההופעה, תחתונים קטנות ועקבים שחורים ועדינים, והחולצה שהצלחתי לגנוב מאחד האנשים תוך כדאי ההופעה.. גופייה קטנה שעמית דאג לקרוע לי, שמכסה בדיוק את הפיטמה.

אז אנחנו מסתובבים אחד אחרי השני, כל אחד בפינה של החדר. משחקים משחק של, מי ישבר קודם

אני יושבת על ה"בר" של האיפור בחדר הלבשה, מפסקת את רגליי, אתה בוהה, ממקד את מבטך.. המוזיקה מהפאב מכתיבה לי את הקצב, בהתחלה לאט, לכיוון המפסאות, ואז הצידה, אל החלק החיצוני של הרגל.. אתה נגנב. אני משחק בשיער, מניפה אותו אחורה, אתה עוקב, נושכת את שפתי בקטנות, אך אתה עדיין עומד שם במקום, עדיין לא עשית כלום אז.. אני ממשיכה..

 אני מעבירה את ידי על ראשי, אל המצח, ואז אל האף, משם יורדת אל הפה שמעט מרטיב אותה, הגופייה מתרוממת מעט, ידי ממשיכה לרדת לכיוון החזה ומישם אל הבטן, אתה משחרר נשימה, ידי עוברת על תחתוני השחורות, מלטפת קלות, אני ניהנת, ניהנת מנגיעותי, נהנת עוד יותר ממכנס הלבן שלך שעוד שניה כבר מתפוצץ..

אני יורדת מבר, מתקרבת אלייך, אתה קפוא. משותק.. אני מלטפת את שיערך, נהנת לגרום לו לעמוד, לגרום לך לכאבים מטורפים, מורידה את ידי אל החזה שלך, אל הבטן, אל..המכנס. אתה כבר לא יכול יותר. שברתי אותך. ניצחתי. אתה תופס את ראשי מאחור, ומנשק אותי, כלכך חזק, כלכך כיף, משכיב אותי על המזרון שמונח שם, למקריי הפסקות, למקרה שאני עובדת יותר מידי, וצריכה גם לישון שם למחר. אתה נוגע בגבי, ואני בגבך, שלמרות ההופעה המייגעת ולמרות החום הלוהט, נשאר יבש, רך, טוב..

אתה תופס את ישבני ומועך אותו למעלה, משחרר הנחה כבדה. מנשק אותי יותר ויותר עמוק, אתה עלי, אני מרגישה שהוא עומד, חזק מתמיד. אתה מלטף את צאוורי, יורד אל חולצתי הקרועה אל שדיי, משחק איתם, נוגע, מלטף נושך קלות "אאה.." אני משמיעה קול ראשון.. אתה מאושר.

אתה מוריד את אצבעותך אל הבטן שלי, ומשם אל תחתוני, מכניס בעדינות את ידך, ומשם מתחיל לשחק... אני מתנשמת, ומתנשפת, ואתה מרוכז, שוכב ליידי עם חצי חיוך.. עינייך השטניות והכחולת נעוצות בכל נשימה שיוצאת ממני.. אתה מלקק את לשוני, מוצץ אותה פנימה, ולאט לאט יורד אלי, אל הבטן, עם יידך אתה מוריד את תחתוני, ראשך לייד.. ואתה נותן ליקוק רציני שמשמיע ממני הנחה חדה "אוהההה..." אתה ממשיך, לאט לאט מגביר את הקצב...מכניס את לשונך עמוק יותר ועמוק יותר טועם את המיץ שאתה קורא לו "המלוח מתוק" ואני מגלגלת את עיני "כל עוד אתה נהנה.. אני נהינת..תקרא לזה איך שאתה רוצה.."

אני כבר לא יכולה יותר.."אהה דיי גמרת אותי.." "כבר?" אתה עונה.."כמעט.." אני משיבה, אתה עולה אליי מנשק אותי, אני יורדת מעדינות, בתנופה חדה, מכניסה את כל כולו, עד כמה שאפשר לפחות, מלקקת תוך כדי, בלי להפסיד חלק, העיקר שיהיה לך טוב, העיקר שאני אשמע את הקול המתוק שיוצא לך כש.."אהההה" אתה פולט.. אני נוגעת באשכך מלטפת אותם מעלה.. אגנך רוכן כלפיי, אני מרגישה שאתה עוד שניה הולך ל..סיים, אז אני עולה עלייך, אתה מתיישב, ואני עלייך.. אנחנו משתגעים בטירוף, אתה רוכן כלפי ומצמיד את האיבר שלך אלי, נכנס, עמוק יותר ועמוק יותר. ראשי וכתפי עולים מתקבצים למעלה "אהההך.." אגנינו רוכנים רדימה ואחורה לפי הקצב, ופתאום שמו טראנס ממש מהיר, וככה גם אנחנו, "אה.. מהר יותר.." אני לוחשת לך, מנשקת אותך, מנסה להגיע לצוואר, אני תופסת את שיערך, ומושכת אותו אלי, אתה תופס את אגני,ומושך אותו אלייך כמה שרק אפשר, אחרי זה, אתה עולה ומלטף את גבי..אני מתקרבת אלייך יותר משאפשר, שדיי מונכחים על החזה שלך, וזזים לפי קצב הפימפום.. ראשי מונך על צווארך.. אני מרגישה נטיפות קטנות של זיעה מגופך, אתה מושך את ראשי לטווח הראיה שלך מנשק אותי, מושיב את אכוזי על ידייך כשאתה עומד, מצמיד אותי לקיר, ומתחיל להיכנס ולצאת, מהר יותר, עמוק יותר.. מסתכל על מבטי המתענג מבין עינייך החצי עצומות כשאתה נושך את שפתי...וככה, בלי שום הודעה מוקדמת, אתה יוצא מתוחי, אט אט יורד אל בטני עם לשונך, ומשם לאברי, מכניס את לשונך עד הסוף קדימה ואחורה למעלה ולמטה, וגם לצדדים, אני מתחרפנת, משתגעת לגמרי, מושכת אותך למעלה כדי שתמשיך במה שהפסקת "בוא.." אני צורחת לך בנשיקות אתה נכנס ויוצא בקצב לא אחיד, אני משתגעת. ידי מאחורי ראשי, מחפשות מה לעשות עם עצמן.. "אהה אההההאההההה... אאוווואאההה..." הנשימות הולכות ומתחזקות גם הצרחות. ואז אתה נשכב ומשיכב אותי תחתייך, אנחנו בטירוף שכזה, שלא יכול להיפסק. אני מתחילה לרעוד אני מנסה להגיד לך "אני.." אבל בדיוק בשניה הזאת אני מרגישה בנוזל חם שנכנס אלי.. אתה יוצא ממני, נשכב לידי, שנינו על המזרון הכמעט לא מורגש, בוהים בתקרה, ואז אחד בשני בזווית העין......

"הרגת אותי.." אתה אומר לי.. "תודה:)" אני אומרת בחיוך רחב.. עמיתי היה גמור. לגמרי. הוא כיסה את שנינו בסמיכה, נישקתי אותו, "אני רוצה לחזור הביתה. אתה רוצה שאקפיץ אותך?" "לא..אני אשאר פה.." "טוב.. לילה טוב ילד.." חייכתי. הושטת את ידייך אלי, למן חיבוק מסכם כזה.. חיבקתי אותך, וסובבת אותי ככה ששוב שכבתי עלייך.. ואחרי כמה דקות של נשיקות שכל שמפריד בינינו זו השמכת פוך הלבנה, אני שואלת אותך שאתה עדיין חצי מחוק "מה..שוב?" קורצת אלייך וכמו הרוח

נעלמת

נכתב על ידי the VIRGHIN , 18/9/2008 00:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  the VIRGHIN

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe VIRGHIN אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the VIRGHIN ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)