לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עד העונג הבא


סקס וסיפורים אירוטים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

סקס ראשון..-שהיו לכם חלומות (ר)טובים!:)


על מיטה אחת גדולה..

 

הכל התחיל שם, שבאתי לאספי, אסי בכינוי הידוע..חברי הטוב שאיתי עד היום, מוביל אותי בשביל האבנים הזהובות לארמון שלו,

שיוביל לאוצר.

אתה.

"היי.." אתה פונה אלי בקול נמוך מתמיד מתוק מתמיד.. אסי כבר המשיך ונשארנו שנינו מביטים אחד בשני, בלחץ עמוק, בחושך קריר. "היי" אני עונה בזריזות.. "מה שלומך...?" אתה שואל בעדינות, כמו נסיך שבא לקוד קידה עמוקה "טוב.. לאן אתה הולך?" "שתי דקות אני...בשיחה.." מהטלפון עולים קולות של אישה, אני מחייכת אליו בהבנה שנינו מחייכים "חברה ש.." "זה בסדר" אני עונה לו בחיוך.

הוא לכיוון אחד ואני לכיוון האחר, יושבת עם כל החברים שמזמן לא ראיתי המון זמן. "האא מירי! מה קורה?.! " הם שואלים בהתלהבות. אני נותנת להם אהבה. את כל האהבה שבעולם, לכל אחד מקדישה חיבוק משלו... "ואיפה עומר?" אני שואלת ומציצה מתחת למשקפיים המלבניות, "הוא.. תקוע קצת תקוע ב.. " בתחת של חברה שלו.." משלים עודד בגסות "אהה" עניתי. "טוב, חברה זה חשוב"

הסתובבתי לשבת במקום שהיה לפני דקה שלי. "ולך יש חבר?" שאל אותי שקוויתי  לא לשמוע שוב, "לא" חייכתי, "ותתפלא לשמוע, שהרבה יותר טוב לי ככה.." עלייך אני לא מתפלה.." סתיו אמר בזלזול, וכמה גיחוכים נשמעו.. לא הגבתי. רק חייכתי בהנאה במן מבט ששידר "אני נהנת יותר.."

עמדתי ליד סתיו שסרק את גופי. את החולצה האפורה נטולת השרוולים, את החצאית הקצרה השחורה, העקבים העדינים, את השיער המפוזר והכלכך מיוחד שלי, שגרם לו לא להפסיק להסתכל עלי אפילו לשניה. וידעתי את זה. כלכך ידעתי את זה.

העפתי את השיער אחורה, התעלמתי ממנו לחלוטין, וזה גרם לו לבחון אותי יותר, את כל הפרטים הכי קטנים, כל המקומות שרצה לראות. אבל היו עלי יותר מידי אפשרויות, המבטים שלו התפזרו לכל חלקיק על הגוף שלי, ומידי פעם קלטתי אותו בוהה, והסתכלתי עליו, והוא השפיל את המבט

פתאום אמא של אספי קפצה מהחדר שינה, הנרגילה שעברה בכולם מלבדי המשיכה כמתעלמת מאמא של אסי "מה שלומכם ילדים? ומי זאת החדשה??"

כולם הסתכלו עלי וגיחכו "אני מירי" עניתי בנימוס "זאת אמא שלי " ענה אסי במבוכה..

חייכתי. "מישהו רוצה לשתות? ספרייט קולה קפה תה וודקה יין, לא. יין לא. אני לא  מוכנה לשים עליכם עוד כספים. גם ככה גמרתם לי את הטאבק" הייתי קצת בשוק..

"כן.. אפשר בקשה קולה?" סתיו אמר, פתאום נזכרתי שוב שגם הוא שם..כבר הספקתי לשכוח אותו מכל הנאום של אמא של אספי.

"כן גם אני רוצה..." הצטרפו עוד קולות

"את גם רוצה?" היא שאלה, ונעצה בי מבט  של אמהות "אממ לא תודה, אני לא אוהבת קולה.."

"אז..את רוצה תה? "

"אהה.. את לא חייבת להכ.."

"את רוצה?.."

"אהה. רק אם את כבר מכי.."

"כמה סוכר?"

"שתיים. בבקשה"

"שתיים זה מעולה, אסף! לך תכין לה תה"

אסי דפק לה מבט של "אמא, עזבי אותי"

"זה בסדר" אמרתי "זה יותר טעים שסתיו מכין.." וחייכתי אליו

"אוווו שמעת מה אמרה עלייך?" עודד אמר

"את יכולה ללכת להכין תה לעצמך" סתיו אמר בטון מתנשא..

"סתווי...בבקשה, תכין לי תה..?פליז..?"

מדהים כמה קצת עיניים, ומחשוף מינימאלי יגרמו למאצ'ו הכי מלוכלך לקום מהכיסא שלו ועוד להכין תה, "תפקיד של אישה" עלק..

סתיו קפץ למטבח.."כולם היו המומים.." קמתי אחריו

"אז מה מירי...." הוא שאל אותי שהיינו שנינו במטבח.." את ישנה פה היום, אצל ספי?"

"אני.. אמורה לישון אצל טלוש, אבל היא ישנה אצל חבר שלה אז אני כנראה אשן פה.."  

"הבנתי..." והוא הסתובב להכין לי את התה

"שני סוכר נכון? "

"כן" עניתי "אבל.. אני לא יודעת בדיוק אם אני אשן אצלו, אתה מבין, אני במין "שמירת נגיעה" כזאת מבנים, חח, ואני באמת מפחדת שיקרה משהו ביני לבינו, כי, קודם כל הוא החבר הכי טוב שלי, ושנית, הוא יהרוס לי"

"אהה.. אז תשני אצל טל.."

"היא ישנה אצל חבר שלה"

"אמ.. את רוצה לישון אצלי?"

"לא יודעת..לא נעים לי..בסה"כ לא ראיתי אותך המון זמן ופתאום."

"אל תתפדחי.. זה בסדר"

לסתיו הייתה חברה, ככה שלא היה לי איכפת לישון אצלו, הרי אם יש לו חברה, ברור שאני לא יהיה איתו.

מצידו כי הוא אוהב אותה, הרי סתיו לא יבזבז זמן עם מישהי שהוא לא אוהב ומצידי, כי אני לא אהיה עם מישהו שיש לו חברה..

 

אם אתם אוהבים את הדמות שלי בסיפור עד עכשיו, כדאי שתפסיקו לקרוא כאן. כי מכאן כל מה שחשבתם עליה, הולך להשתנות

אתם לא אוהבים הא.? טוב אז תמשיכו..

 

סתיו סיים להכין לי את התה, אני ישבתי לי על השיש, סתיו הגיש לי מעלי רגלי שמחוסות בחצאית קצרה את התה החם, "תודה" אמרתי בחיוך "בבקשה.." סתיו נשען על השיש משני צידי רגלי.

מסתכל על רגלי בוחן את גופי, מסתכל איך אני שותה את התה שהכין לי, עוקב.. אני מסיימת את הלגימה, סתיו עדיין מהופנט, עכשיו מהטיפה שנזלה מכוס התה שלי אל הרגליים הלבנות, "שיט.. " מילמלתי.. "אהה, רגע.." סתיו הביא מפית, באתי לקחת לו אותה ולנגב את הטיפה.. "הינה.." הוא אמר, וניגב אותה בעצמו בהנאה רבה, גילגתי את עיני לאחור .."חחח תודה, טיפש, אם זה מה שעושה לך את זה..." סתיו חייך, וחזר לפוזיציה הקודמת, קפצתי אל הרצפה, כלואה בינו לבין ידיו שמשני צידי גופי, מסתכלת על חיוך המתוק שלו, משמיטה את מבטי הצידה. הייתי כלכך נבוכה, אז חיבקתי אותו..

אחד הדברים שזכרתי בסתיו זה החיבוק שלו. כזה חיבוק חם, ואוהב, וכיפי.. שאת יכולה לשקוע בו ולשכח כבר שזה הוא שמחבק אותך, ולא איזה אל יווני עם גוף מושלם, ולפעמים יצא לי לשאול את עצמי "אתה.. לא אל יווני?" אנחנו נרפים מאותו החיבוק, עומדים זה מול זה במבוכה, כשאנחנו קרובים כלכך, ופתאום נשמעו צעדים מהמרפסת שבה ישבנו קודם..

"סתיו, מירי, בואו, פותחים את העוגה. " ספי כמעט לא הסתכל על שנינו, אולי הוא לא רצה, אולי לא היה לו איכפת כי באמת הוא באמת לא חשב שסתיו יבגוד, או יעשה משהו בסגנון.

באנו לשבת עם כולם, אני עם התה שלי.. יצא לי לדבר בהמשך קצת עם סתיו, בידידות מוחלטת בלי שום סימן מצידי שהולך לקרות משהו. סתיו המשיך לדבר בטונים החמודים שהוא כלכך יודע לעשות.. וכולם שמו לב, והגיבו לזה, כולם, מלבדי..

"סתיו חשבת להיות שדרן בשעות לילה..'אתם מאזינים לתחנת הרדיו, סקס בלי הפסקה, היום תשמעו קולות שאני אשמיע, בהן יופיעו גניחות, התנשפויות, והקולות של החברה שלי כשאני איתה במי...' "שתוק..! דפוק..." חחח לא יכולתי לא לצחוק מאיך שעודד חיכה את הקול של סתיו. "חיקוי משובך ביותר.." ענה לו יונתן שלא השמיע הרבה באותו הלילה, הוא היה עסוק בבעיות עם החברה שלו. לכולם יש חברה במקום הזה, אני נשבעת לכם. מה נסגר? למה במקום שאני גרה אין כלכך הרבה לא רווקים. אולי זה היה עוזר לי קצת. הלילה המשיך בשיחות..

בשלב מסוים סתיו אמר שהוא עייף, טל אמרה שהיא גם כבר רוצה לחזור, והיא והחבר שלה, ערני, קמו, עשיתי כאילו אני הולכת לישון אצליהם, כדי שאסי לא יכעס, סתיו אמר שגם הוא יתקפל, ויוני וספי נשארו.

נפרדנו מטלוש וחבר שלה, והמשכנו לבית שלו. לטירה שלו יותר נכון.

פנינו לחדר שלו, חדר גדול. גדול מאוד, זה היה כמו דירה משלו. היה שם הכל. אמבטיה שירותים, מקרר, אפילו שולחן לאכול עליו, ועוד כל מיני דברים בנאלים שיש בחדר.

התיישבתי על המיטה הגדולה שלו... "את תשני כאן..." הוא אמר לי "אהה... ואתה תישן על הרצפה?" "חח לא" סתיו ענה לי והוציא ממתחת למיטה שלי מיטה נוספת, קטנה יותר. התמקמתי לי על המיטה האדומה והרכה שלו.. סתיו ניגש לעניינים, הוריד את החולצה שלו ואת המכנסיים, "מפריע לך?" הורדתי את משקפיי, "אל תדאג, עכשיו אני לא רואה כלום. כמעט"

"חח..איזה מספר יש לך?"

"אחד..אפילו פחות"

"ובשביל זה את שמה משקפיים?"

"לא יפה?"

"את האמת.." סתיו נשמע כאילו הוא הולך לפתוח נאום.. "בדרך כלל אני שונא בנות עם משקפיים, אבל אנלא יודע, עלייך זה דיי סקסי"

חייכתי. עם כל כמה שסתיו ניסה לצנזר את המילה הזאת, הוא בכל זאת אמר אותה. אהבתי את זה

"את ישנה ככה?"

"את האמת ש..אין לי ממש בגדים לישון איתם.."

"אהה..אני אביא לך... תבחרי מהארון"

סתיו היה גבוה, בערך בגובה של הארון שלו, אולי קצת פחות, ואני כולי מ' 65, מגיעה לו קצת אחרי הפטמה..הוא נעמד לייד הארון עם הבוקסר שלו.. "תבחרי מה שאת רוצה" אמר, וזינק למיטה. בחרתי חולצת T אדומה, פשוטה.. "איך מכבים את האור.?." "את.. לא רוצה להתלבש קודם? אבל כאן.." והצביע על המתג.. "אני לא אתלבש שאתה רואה...!" והוא כיבה את האור..

הלבשתי על עצמי את החולצה שלו עם הריח הנעים שלו, עדיין עליה, ועכשיו גם עלי..

נכנסתי למיטה, אני וסתיו התחלנו לדבר.. על איך נפגשנו, על איך אז זה היה אסור, על איך עכשיו אנחנו במצב הפוך לגמרי, ועדיין אסור. אבל אנחנו הרי גם לא רוצים.

"ממש".

אני לא אוכל לשכוח את זה, כי זה בעצם היום שבגדתי. לא, לא בחבר שלא היה לי באותו זמן. בגדתי בעצמי..

סתיו מתקרב אלי... מתקרב לאט לאט, מספר לי כל מיני דברים שלא סיפר לאיש..

ומאותו רגע, שהוא עבר למיטה האדומה, כדי ללחוש לי סוד כדי שיבטיח שאף אחד לא שומע (אפילו לא אתם..).

וזאת בדיוק הנקודה שהכל משתנה, ריח מטורף ומוזר גולש אל כל האוויר..ובלי מילים, פתאום משהו אחר קורה.  

אתה מתקרב, מלטף אותי לאט לאט, מהשיער העדין שעל הראש, מחליק בעדינות לצואר, הראש שלי מסתובב במקומו, אתה מגיע לקטף ומשם אל האגן בליטוף מחליק על כל גופי.. אתה מגיע לרגל, לחלק האסור, שם אתה עוצר. אני עוד חצי מבולבלת, חושבת על החברה שלך שאתה הולך לבגוד בה, מצד שני חושבת על כמה כיף אני יכולה לעשות איתך.

פתאום המי שממחשיב את עצמו ל"בוס לא מגיב". גם לי קשה להגיב, אני קפואה, אתה קפוא. הגיע הטור שלי.

אני קרובה אלייך, כלכך, שום נשיקה שום מגע אמיתי. אני נוגעת בכתפיים הטובות שלך, מדמיינת את הצבע השזוף שלהן, ומשם לחזה הכלכך מוצק, ונעים שלך, ומשם אל הבטן, הריבועים האלה שאני כל כך אוהבת. אתה מרגיש את האצבע שלי עלייך, כמו רקימה נעימה ורטובה של גוף בתול, ומשועשע מהמבט המתענג שלך, רותח מחולשה, רותח מרצון שאני רק אגע בך, עוד ועוד.

אני מגיעה לתחתונים שלך, אבל אני לא נוגעת, אני מזיזה את היד שלי לשלך. אתה כלכך מבולבל, כבר יותר ממני.

אתה מסתכל עלי מעבר לחשוך, מחפש הבעת פנים שלא תמצא, נוגע בפנים שלי, אבל לא מזיז אותם לכיוונך..

החלטת

אתה נוגע באגני, ומשם לשקע של המותן, שחיכה לצעד הזה כלכך, מושך אותי אלייך בתשוקה, אנחנו מתקרבים יותר ממה שאפשר, מתנשקים בטירוף, אתה משחק בשערי, אני מלטפת את גבך, ואתה את גבי.. אתה מוריד ממני את החולצה הבודדה שהייתה עלי. אני ערומה כמעט לגמרי, מחכה, מוכנה רק לך..

אתה מוריד ממני את תחתוניי השחורות והקטנות, במשיכה אחת, מעיף אותן למיטה השניה, שפעם הייתי עליה. מקרב אותי אלייך, נותן לי להרגיש כמה הוא חזק, כמה הוא עומד, כמה הוא מוכן לי, עוברת בי צמרמורת בכל הגוף. אתה תופס את ** משחק בהם בעדינות, ואז גם בחוזקה, תוך שאתה מנשק את צווארי, וקצת מוצץ אותו ואז בחוזקה.

ידך האחת על כתפי הימנית, והיד השנייה מלטפת, את כל הגוף, מה** אל הבטן, ומשם אל האגן שוב, מרגישות את העצמות המבצבצות בצדדים, ואז היא חודרת, היד שלך, למקום שנראה לך כל כך אסור קודם, שנראה גם לי לפני שניה קדוש, אתה מכניס אלי אצבע שמחליקה, אני נושפת נשיפה ראשונה, אתה מנסה לקלוט את מבטי המהופנט, המכור למגע. אתה מכניס את האצבע עד הסוף, אצבע אחר אצבע, מגביר את הקצב, מזיז אותן, ימינה ושמאלה,  אני מתנשמת ומתנשפת, אתה מוציא את האצבעות, מכניס שוב רק שתיים, הנאחה עצומה, ואז אתה מכניס אותם, ומוציא, מכניס ומוציא מהר יותר ומהר יותר.

הראש שלי, מתקפל אחורה, והגב שלי גם, כל הגוף מגיב לתנועות שלך, האגן שלי מושען קדימה, מנותק מהמיטה, ואני, מתנשפת ומתנשמת, אתה עולה עלי, אצבעותך יוצאות ממני ומלטפות את מפשעותיי, אני משחררת נשימה חטופה, אתה מנשק את צווארי עובר בין שדיי, עד לבטן..לאט לאט, אתה יורד אלי, בעדינות שגורמת לי רק לרצות אותך עוד, ועוד.

אתה מעביר לשון לטעימה ראשונה, מלקק מיץ של תאווה, אתה מכניס את לשונך, בדיוק לאיפה שצריך מכניס, בעדינות, ואז מזיז אותה למעלה ולמטה ולצדדים, ואני מתנשמת ומנשפת, אני מסתכלת עלייך ללמטה, ועוצמת עיניים, מדמיינת אותך. אתה מזיז את רגלי לצדדים, ומלקק כל פינה, ונכנס שוב. אני גונחת, בטירוף, ואתה מכניס אצבע ראשונה, וממשיך ללקק ולהרטיב אותי, עוד יותר ממה שהייתי קודם.

אני ממשיכה להתנשף, וכמעט לצעוק, אבל ההורים בבית, אז צריך לשמור על ווליום נמוך. אתה עולה אלי בתנופה אחת, עיניי עדיין עצומות, "את כלכך טעימה" אתה לוחש לי. ומנשק את צווארי.

"עכשיו תורי" אני אומרת, בקול שמפתה אותך, ועכשיו אפילו יותר מתמיד.

אני מחייכת עליו חיוך קטן, ובבת-אחת מסובבת אותך, ועכשיו אתה מתחתי, ואני למטה, עכשיו תורי. אתה עדיין לא ממש מאופס מזה שעכשיו אתה למטה, עכשיו תורך להנות.

אני מנשקת את כל כולך מהפה, מלקקת את הבטן, אל השיער שלמטה, עוברת אותו בקלילות, מכניסה פנימה, כמעט מצליחה עד הסוף. הלשון שלי משתוללת, והפנים שלך מלמעלה, נראות מעונגות מתמיד..

מעבירה יד על אשכייך מלטפת את שתיהם כדי לא להכאיב מידי, מלקקת אותם עכשיו, מהן על לכיפה, מכניסה ומוציאה, בתשוקה מטורפת, ולמרות שזאת פעם ראשונה לא יכלתי שלא לראות את הפרצוף הנהנה שלך. אני ממשיכה, מרגישה שאתה הולך לגמור, אז אני יוצאת ממך, בליקוקים עולה חזרה למעלה. "את מדהימה.." אתה לוחש לי, ובדרך כלל אני לא קונה את זה, אך הזיעה שלך מצדיקה אותך.. אני עלייך, ערומה לגמרי וגם אתה. אני שוכבת קצת מעליו, כדי שזה לא יכנס..

"מירי שלי.. את רוצה?"

"אני מפחדת שתכאיב לי, ויותר מיזה, אני מפחדת שמחר תלך"

"יפה שלי, גם אם ארצה, אני לא יכול לעזוב אותך. אני כלכך רוצה אותך. לגמרי. יותר מהכל יותר מ.."

"יותר ממנה.?"

סתיו חייך "הרבה יותר ממנה. את לא תהי שניה, אני מבטיח. לא תהיה שניה. רק את. רק אותך."

אני חייבת לציין שאם הוא היה אומר לי את זה אחרי סתם שיחה עמוקה בינינו לא הייתי מאמינה לו, אבל הפעם? הפעם כבר לא עניין אותי אם הוא מתכוון לממש את כל המגילה השלמה שהוא סיפר לי או לא, אבל לפחות לא הטרידה אותי המחשבה שזה רק רגע של קסם, ומחר זה יעבור.

נישקתי את סתיו, בקטנות ממש, כדי שלא יבין מזה שאני מאמינה לו, למרות שזה מה שהוא הכי רוצה. אבל הוא לא יודע, שבמשחקים האלה, בעקיפין, אני קובעת. ומה שהכי רציתי באותו רגע, זה בדיוק זה.

"אתה..מבטיח שזה לא יכאב?"

"מבטיח.." אתה אומר במתיקות

אתה יורד שוב, אני מעליך, אתה מתחתי..כדי להזכיר לי כמה זה כיף, כמה אני רוצה, ויודע שיש מצב שאני אגמור ואז אגיד לו "טוב, לא בא לי.."

הפעם, הפעם משהו היה אחר.. הפעם זה היה מופרע בטירוף. בלי שום קצב, בלי שום הגבלה, פשוט הכניס אלי את הלשון, והתפרע ואז גם את אצבעות, וכל הגוף שלי רעד..

"סתווי.." אני אומרת בין גניחה אחת לשניה..

אתה מרים את הראש כשאתה נותן ליקוק אחרון...ומכניס את האצבעות כדי להבטיח שהכיף לא יפסיק.. "אתה  אהה.. יכול בקשה אהה אאהה....מיי גאד..לעשות או..תי"

אתה עולה אלי,  מסובב אותי שתיהיה מעלי.. ונכנס. לאט. בעדינות. עיני נעצמות. אני אוחזת בישבנך. ואתה שעון על המיטה. אתה יוצא. ונכנס שוב "אההההההה.." יוצאת ממני אנחה חזקה, מאופקת כמה שרק הצלחתי. אתה נכנס ויוצא לאט לאט, "טוב לך..? " אתה שואל.. "כל כך..." ואחרי כמה פעמים טובות ועמוקות, אתה מסובב אותי עלייך, אתה מתיישב שאני עוד מחוברת אלייך, אנחנו יושבים על המיטה, מחוברים, צמודים, אגנך רוכן כלפי ואתה מתחיל להגביר את הקצב שכל מה שזז כעט זה האגן שלך ושלי. מהר יותר ומהר יותר, אני משעינה את ראשי על הכתף שלך. אתה נכנס ויוצא מהר יותר ומהר יותר, ואנחנו שנינו גונחים בטורות לפי הקצב. אתה חודר אלי, חודר אל כולי, מלטף אותי בכל הגוף..

"טוב לך, יפה..?" אתה אומר ומתאפק לא להתנשם, אני מהנהת.. "יותר..אני..רוצה יותר.." אתה נשכב. אני יושבת עלייך, אתה מזיז את האגן שלי קדימה ואחורה, אני זורקת את הידים שלך ממני, ועכשיו אני לבד, יושבת עלייך, נהנת לי, כשאתה גונח בחוזקה... זזה אחורה, וקדימה, וידך שמוטות מאחורי ראשך, וידיי באוויר מאחורי ראשי. הקצב הולך ומתגבר, ונראה שכבר אי אפשר יותר מהר ואנחנו בכל זאת ממשיכים, אתה כבר כולך בתוכי, אתה משכיב אותי עלייך, מזיז אותי קדימה ואחורה, אנחנו מתהפכים, אתה נכנס ויוצא מהר יותר עמוק יותר, אני גונחת חזק יותר חזק יותר ממך. אתה מגביר את הקצב, הכי מהר שרק אפשר, ממלא אותי בנוזל עמוק וחם..יוצא ממני, נשכב ליידי, שנינו בוהים בתקרה.

"וואו.." אתה אומר

אני עדיין לא יכולה להגיב

"אני מרגיש כאילו זאת הפעם הראשונה..ותאמיני לי ילדונת..זאת לא." אני מחייכת בתגובה.

"ואו.. את.. את פשוט מדהימה." אתה מנשק את קצה האוזן שלי. "אהה" אני מתקפלת. "אנלא יכולה שנוגעים בי אחרי.."

"טוב," אתה אומר "אז אני רק אסתכל עלייך, אדמיין את גופך הערום בחשכה.."

אני מנשקת אותך אבל לא מרשה לך לגעת בחלקיק מגופי. אתה מכסה את שנינו בסמיכה, אנחנו מתקרבים.. אתה מלביש על עצמך את הבוקסר שהיה מונח על הרצפה ואני לובשת את החולצה שנתת לי.. "טוב לי איתך.." אני אומרת, אתה מחבק אותי, שאנחנו בתנוחת כפיות.

רוב הבנים שיצא לי להיות איתם בקטע כזה (לא סקס אבל דומה) תמיד נתנו מן הרגשה מחורבנת של "נגמר" אז צריך ללכת. כלומר לא אמרו את זה. אבל זאת האווירה שהייתה.

איתו, הוא רצה שאני אשאר.

הסתובבתי אליו, "אני...אני קצת..צריכה..." "את רוצה ללכת?" הוא אמר בטון מאוכזב, אבל מבין "לא לא רק...אני.. אה..לא יודעת ממש אה..." "חח חמודה," הגבת "את רוצה להיות קצת לבד? את רוצה אולי להתקלח? " "כן, להתקלח.." אני מגיבה בעיפות ומחייכת אליו חיוך קטן. "סבבה" אתה קם, אני אחריך. מביא לי מגבת ענקית, עוטף אותי בה מנשק אותי על המצח, ואז על השפתיים, ואני מאושרת מחייכת בעייפות, "אני הולך להתקלח במקלחת שמחוץ לחדר, טוב? זה יהיה מהר.." אני מהנהנת בחיוב,  ואתה יוצא. אני נשטפת ממך, מברכת את מה שהיה לי איתך, מברכת את הרגעים הקטנים של הלבד.. אני רואה את הטיפות נוזלות על כל הגוף שלי.

סתיו, עד עכשיו, היה טיפוס דיי רשע לבנות, במיוחד לחברות שלו, אז ליזיזות שלו עוד יותר, ופתאום, אחרי הקטע הזה, הרגשתי שאלי, הוא מתנהג אחרת. אבל לא רציתי להסיק מסקנות. רציתי שהוא יוכיח לי את זה, שהקול המתוק שלו ישמר גם שהוא ליד חברים שלו.

יצאתי מהמקלחת. לקחתי לו חולצה אחת אחרת מהארון, איזה גופיית סבא, ובוקסר..אתה היית עם בוקסר חדש, שרוע על המיטה, רדום.. נכנסתי אל בין זרועתך הימנית, ואתה התעוררת מעט לקראתי מחבק אותי, מכסה את שנינו בסמיכה " אני רואה שאת אוהבת את הארון שלי.." "לא רק את הארון שלך..." ואתה מנשק אותי במתיקות.

"אני.. אני יודע שזה מוזר לך יקרתי, במיוחד הקטע שיש לי חברה.."  פתאום נזכרתי בחברה שלו, כל הזמן עד עכשיו שכחתי ממנה לגמרי..

"אבל אני באמת גם יודע, שכמו שלא הכאבתי לך, אני גם לא אמשיך להיות חבר שלה..."

"ולא יהיה לך מוזר להיכנס לעוד מערכת כלכך מהר?"

"אני לא יודע אם זאת לא המערכת שחיפשתי, את המערכת שחיפשתי."

אני מנשקת אותך, מחבקת ואומרת לך שתדע שאני עדיין לא לגמרי.. "נחכה למחר"

"מחר, אהובתי. מחר אני אסע עליה, אני אודיע לה שזהו."

"ואם תתחרט? כשתראה אותה.." "אני לא..וכשאחזור, אני אציע לך חברות." צחקתי. גם סתיו צחק

הוא רק נישק אותי וחייך, "ואני מקווה, שתסכימי.."

ככה נרדמנו מחובקים ומסופקים

ועל מיטה אחת גדולה.

 

בבקשה תגיבו, ותגידו מה שאתם חושבים.. אל תתעצלו, בא לי להשתפר[=

 

 

נכתב על ידי the VIRGHIN , 16/9/2008 23:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי:  the VIRGHIN

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe VIRGHIN אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the VIRGHIN ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)