לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי אנה ^^ ותתמודדו עם זה P:



Avatarכינוי:  AnUsH_114

בת: 30

MSN:  רוצים ת’בלו תבקשו:Pונתחשב בכם

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

איזה יום 3>


איזה יום טו-אוב  בערך :))))))))) היו מלא מלא צחוקים כמעט כמו כל יום מוהחהחהחחה

 

עוד שבוע פורים כי לא כל יום פורים

 

מוהחהחהחה אני מתחפשת למשו סודי ביותר סתתתתתתתתתתתתתתםםםםם אני אגיד לכם את זה ב "פוווווווווווווווווסט הפוווווווווווווווורים השמיייייייייייייייייייייייייייייח" :)

אעאע היום אמרו לנו לבוא בפיג'מות לא באתי בפיג'מה לא היה לי כח לבוא בה היא יפה מדי כדי לבוא בא לביצפר XD מחר זה  בנים בנוווווווווווווווווווווווווווווות קולי אעעעעעעעעעעעעעש :)

ווווווווואי איזה יופי של מצב רוח יש לי היום ואין לי מושג למהההההההה מוהחהחהחהחהחהחה XD

 

אתמול ווואי היה לי מממש מממממש משעמם אז ראיתי מלא מלא סרטים שהנה כמה מהם : "סיפורים לפני השינה " - עם אדם סנדלר המגנייייב :)

וידוייה של שופוהלינג......... כה נראה לי ככה כותבים את זה ווווווואי סרט קולייייייי אעש :))))))

וגם ראיתי האלמנט החמישי סרט ישן אבל מגניב

וגם ראיתי שעת שיא 3 בפעם ה 3556 :))))

וההההההההכי ההההההההההכייי חשוב זה שראיתי את הסרט נמממממ נו איך  קוראים לו XD שחכתי אני אגיד לכם אותו בפוסט הבא בטח כשאני אזכר :P

 

 

 

 

 

טוב קצת על משו שיהיה לנו בפורררררררררררררים :

בשעתיים הראשונות אנחנו נהיה בבצפר נו משלוחי מנות וזה

ואז ב 9 וחצי אנחנו עפים מהבצפר והולכים למקיייייף תאמת אין לי מושג למה אבל עדיין בטח יהיה מממממממממממאגניב :PPPPPPPPPP

 

טוב יש לי לראות עכשיו סרט או משו אני אעדכן מאוחר יותר סלללללללללאמת נשמוווווות3>>>

 

נכתב על ידי AnUsH_114 , 1/3/2009 20:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,000

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnUsH_114 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AnUsH_114 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)