לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי אנה ^^ ותתמודדו עם זה P:



Avatarכינוי:  AnUsH_114

בת: 30

MSN:  רוצים ת’בלו תבקשו:Pונתחשב בכם

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009


השם:אנה
האם השם שלך על שם מישהו? כן , על שם סבתא רבה שלי ז"ל
מיקום: אריאל (מכירים?!)
האם תקרא לבן שלך על שמך? לא זה שם של בת !! 
אם היית נולד במין השני, איך היו קוראים לך? הייתי באה לבד אבל זה בסדר :)
אם היית יכול להחליף שמות עם חבר, מי זה היה? פחחח יש לי שם מושלם :))))))))))))))
האם השם שלך משובש לעיתים קרובות? בטח תמיד:)

תהיה מפורסם, האם תנטוש את שם המשפחה שלך? לא ממש אבל ממש לא !!!!!!!
מין: אני בת 15 לא עעכשיו טוב?!

סטרייט/גיי/ביי? סטרייט.
רווקה? יש לי חבר 3> 
תאריך לידה: 04.02

גיל: זה יוצא 15
גיל שהיית רוצה להיות:18

כיתה: ט
מצב חברתי: מעולה בינתיים

צבע עיניים: חום -ירוק, חום -כחול קיצר יש לי עיניים מיוחדות
אוהב אותו? כע...

צבע שיער: חום חרא
אוהבת אותו? מתחיל להמאס.
צבע אהוב: כחול
ימנית/שמאלית/אמבידקסטרוסית: ימנית

חיות מחמד: חתול
מה העבודה שלך: להיות קרצייה

יש פירסינג? לא
קעקועים? לא

אובססיות?  להרבה דברים
התמכרויות? קלפים XD

איזה שפות אתה דובר? עברית, אנגלית רוסית :)))))).
ציטוט מועדף: תחייך והעולם יחייך עלייך בחזרה תצחק והעולם יחשוב שאתה על סמים DX
האם אתה חי את הרגע? עכשיו רגע אני אבדוק...כה אני חייה
יש לך סודות? כה והרבה .
אתה שונא את עצמך? לא כל כך, אני מסתדר איתי רוב הזמן.
האם אתה אוהב את הכתב יד שלך? הוא בסדר גמור.
יש לך הרגלים רעים? אני מתעטש תמיד לפני שאומרים לי לבריאות. מוזר הא?
איזה מחמאה אתה מקבל מרוב האנשים? איזה עיניים יפות יש לך
אם היו עושים סרט על החיים שלך, איך היו קוראים לו? "החיים בוורוד"
מה הפחד הגדול שלך? לקום בבוקר ולגלות שאני עכביש
אתה יודע לשיר? כל אחד יודע אבל לא כל אחד שר יפה כמוני :)
האם העמדת פנים שאתה מישהו אחר כדי להראות cool? לא וממש לא
האם אתה מתבודד? לעתים רחוקות כשאני לבד בבית D: זה מלחיץ אותי אז אני באה למישו
מה נמצא בראש סדר העדיפויות שלך בחיים? אהבה , חברות אמיתי.
אם היית מישהו אחר, האם היית מתחבר לעצמך? אם אני מישהו אחר, איך אני יכול לדעת?
האם אתה פועל בפזיזות? לעתים.
האם אתה פסיבי או פעיל? פעעיל
יש לך יומן? לא
מה החולשה הכי גדולה שלך? נממ נממ לא יודעת 
מה החוזק הכי גדול שלך?לא יודעת
אם היית יכול לשנות משהו אחד בעצמך, מה זה היה? את המשקל XD
אתה חושב שאתה חזק מבחינה רגשית? כן.
אתה חושב שהחיים היו טובים עד עכשיו? יש פוטנציאל לשיפור.
מה השיעור הכי חשוב שלמדת מהחיים? בשביל שיהיה טוב צריך שיהיה קודם רע
מה אתה הכי אוהב בקשר לגוף שלך? את הגובה :)
ומה הכי פחות אוהב? את ריסים XD
אתה חושב שאתה ניראה טוב? בטח
יש לך בטחון עצמי? יש לי

האם אתה:
מעשן? לא.
על סמים? לא.
קורא עיתון? לא
מדבר עם זרים? כן
ישן עם בובות פרווה? כן בטח .
יוצא לטיול בגשם? כן
מדבר עם אנשים למרות שאתה שונא אותם? כן.
נוהג? באוטו?! לא....

אוהב לנסוע מהר?כןןןןןןןןןןןןןן
אוהב את הקול שלך? לא
האם אי פעם פגעת בעצמך? כן XD
יצאת מהמדינה? כן
אכלת משהו שגרם לאחרים להקיא? אל תשאלו XDDDD
היית מאוהב? כן ועדיין
היית על סמים? לא
שחית בעירום? לא.
היה לך מקרה חירום רפואי? לא שזכור לי  
עברת ניתוח? לא
ברחת מהבית? לא
חטפת מכות? מכות רציניות האחרונות שקיבלתי הן היו בכיתה ג' ><
החטפת מכות למישהו? בטח

ישנת מחוץ לבית?כן כמעט כל יום שישי
חשבת על התאבדות? מלא פעמים
נשארת ער כל הלילה? פעמים רבות.

לא אכלת יום שלם? פעמים רבות
דיברת בטלפון כל הלילה?היה מה זה מגניב באותו הרגע אבל ההורים שלי אחרי שקיבלו את חשבון הטלפון אחרי השיחה שעשיתי כמעט הרגו אותי ><

ישנת כל היום? כשהייתי חולה

הרגת מישהו? לא ,לא נראה לי
חשבת שאתה משתגע? לא, בשביל זה יש מומחים.
בגדו בך? כן

היה לך חלום שהתגשם? כן

עברת על החוק? עברתי מעבר חצייה באדום!
פגשת מישהו מפורסם? כמה וכמה.
הרגת חיה בטעות? לא.
הרגת חיה בכוונה? מלא מלא גוקים נמלים עכבישים מוהחהחהחה אני רוצחת סדרתית עכשיו?

סיפרת סוד שנשבעת לא לגלות? לא.
גנבת משהו? לא. לא
היית ברדיו/טלוויזיה? לא

הייתה לך התמוטטות עצבים? כן
קפצת בנג'י? לא.
היה לך חלום שחזר כמה פעמים? כן


האם אתה מאמין:
באסטרולוגיה? לא תמיד

קסם? לא.
באלוהים? בכוח עליון. ובביטוח רכב.
בשטן? לא.
בסנטה קלאוס? לא.
ברוחות? כן
בפיות? לא.
במזל? כן

במכשפות? לא.
האם אתה מבקש משאלה כשכוכב נופל? לא, אני רץ בסיבובים בפניקה וצורח "השמיים נופלים, השמיים נופלים".
באמונה המסורתית בגן עדן וגיהנום? לא.
אתה חושב שלאלוהים יש מין? זו תפיסה פשטנית.
לאן אתה חושב שאנחנו הולכים אחרי שאנחנו מתים? אנחנו לא הולכים, אבל כל השאר הולכים הביתה.
יש לך חברים הומואים/לסביות? יש כמה בהכחשה
מי החברה הכי טוב שלך? אני סתם אדווווווווווווווה הקוליתתת שלי 3>>>>>>
מי הבנאדם שיודע הכי הרבה עליך? אפחד לא יודע עליי הרבה כמו אחותי 
מה העצה הכי טובה שמישהו נתן לך? לא לרחוץ את הידיים כשהן מורמות כי אז הכל נכנס לתוך השרוול.
מה הבדיחה הפנימית האהובה עליך? סתם בדיחה היא עושה לי תמיד מזברוח ואין לי מושג למה "איש אחד הלך הלך נפל לתוך בור הלך הביתה להביא סולם OO""

מי החבר שלך:
שאת מכירה הכי הרבה זמן? ספיר.......
הכי מעט זמן?אריאל

הכי מצחיק? אין ספציפי

הכי קרוב? אדוה ויסקע 
הכי מוזר? נוי
הכי חכם? שמוליק 3>

שאתה מתגעגע להיות קרוב אליו? לא רוצה לדבר על זה 
הכי נחמד? הדר
הזמר הכי טוב? צר לי להודיע אין לנו זמרים טובים בשכבה שאני לא מדברת על חברים קרובים
הכי רועש?תום ואריאל
עם מי אתה מדבר הכי הרבה אונליין?יסמין ומרינה אהה ואנטון
עם מי אתה מדבר הכי הרבה זמן בטלפון?אדוה
על מי אתה סומך הכי הרבה? אדוה
מי מקשיב לבעיות שלך? הדר ואור
עם מי אתה רב הכי הרבה? ספיר
האם אתה תמיד מרגיש שמבינים אותך? לא.
האם אתה סומך על אחרים בקלות? לא.
בבית של מי היית אחרון? מרינה
האם החברים מכירים אותך? כן אבל לא את כולי :)
האם אתה מתייחס לאהבה כאל טעות? לא. ממש ממש לא
האם אתה רוצה שזה יהיה יותר מקובל מבחינה חברתית שבחורה תזמין בחור ליציאה? זה בסדר מצדי אהמ....
האם אתה חושב שהמין השני חושב שאתה ניראה טוב? כן :)


נכתב על ידי AnUsH_114 , 27/2/2009 22:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ועכשיו למשו נורמלי :)


גל?!!!!!!!!!!!!!! מזל טוב פוצייייייייייייייייייייי שלי 3> אני אוהבת אותך מלא מלא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

היום יום הולדת היום יום הולדת היום יום הולדת לגלוש הנסיכה 3>>>

 

 

 

נכתב על ידי AnUsH_114 , 25/2/2009 17:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




::10 דברים שאני נוגעת בהם כל יום::
1 המקלדת

2 הארון שלי

3.התיק שלי

4 בבגדים שלי DX

5. בשלט של ה TV

6 בעכבר של המחשב

7. ב פלאפון שלי :D

8. בסבון

9. בדאודרנט

10.בקומקום החשמלי.

::9 חברים קרובים מספיק::
באמת קשה...
1 שמוליק

2 ספיר

3יסמיניק

4 הדר

5אור

6 תום

7 אריאל

8 ירמיקקקקקקק

9 ווית



::8 דברים שאני מצפה להם בכיליון עיניים::
1. לסיים כיתה ט' :O

2. לטוס לקנדה

3. נמ למחשב חדש

4. לפלאפון חדש

5. ל יומולדתי ה 16

6. ל בובות סקוויד (כי יש לי את פט, ובוב)

7. לחברה אמיתית

8.לעבור דירה

::7 דברים שאני לובשת כל יום::
1. חולצה

2.מכנס

3. חזייה

4. תחתונים

5 נעליים

6. גרביים(רק בחורף)

7. איזשו תכשיט

::6 זכרונות אקראיים::
1.שגנבו לי גלידה \\\\= (הייתי בת 4 כשזה קרה)

2.איך שזה קרה........

3. איך שראיתי אותו בפעם הראשונה

4. איך שהכרתי אותם 3>>

5. מסיבת סיום :)))))))))))))))

6. הטיסה לישראל


::5 סרטים שהייתי יכולה לצפות שוב פעם ושוב פעם::
(יש הרבה יותר מ-5)

1. 50 דייטים ראשונים

2. יש לה ביצים

3.טיטניק

4. סטפ אפ 2

5.  27 שמלות


::4 צעצועי ילדות אהובים::
1. המרבה רגליים שלי 3>>
2. בוב ספוג:)
3.הדובי שלי 3>>
4. בילבי :)

::3 אנשים שאני מתגעגעת אליהם::
1. אוקסנוש

2.מיריבייייייי
3. אנקעעעעעעעעעע

::2 מהשירים האהובים עליי:: 
לי יש פול....
כרגע זה בעיקר:
1. final goodbye
2. "cry

נכתב על ידי AnUsH_114 , 22/2/2009 17:22  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בננה ב-24/2/2009 20:37
 



לדף הבא
דפים:  

1,000

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnUsH_114 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AnUsH_114 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)