לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

And I will try to fix you



Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 204302444 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

פוסתמווווונות ענק | אבל צ'יעמום אמיתי | מחזירה תגובות !!


 

היי לכולם ( :

היה לי שבוע מצוייין ויייי ^^

ברוך ה' הכל טוב אצלי כרגע ..

רק ששמתי לב שבזמן האחרון אני מצ'תעממת מכל דבר.

היום דיברתי עם שני על זה...

אמרתי לה שחסר לי אקשן בחיים,

ופתאום, על השנייה שאמרתי את זה,

מישהו זרק לידינו מהחלון זכוכית ושבר אותה XD

נטרפתי לגמרי !

איזה מגנייב ! ^^

אז וואלה באמת חסר לי אקשן בחיים,

בא לי לעשות משהו מטורף !

בא לי לצרוח ממש חזק שיכאבו לי האוזניים !

בא לי לקפוץ מהחלון !!

אעעעעעעעע !!

 

 - - - - - - -

 

קיבלתי היום 69 באנגלית ! יאי ^^

[ =

ו 60 בספרות בעע ><

 

 - - - - - - -

 

באמצע שיעור תנ"ך .. כשאבי המחנך לא מסתכל ...

ויקה לקחה לי את המצלמה וצילמה את המחברת שלי :

 

 

מחברת סקסית יש לי 3 >

 

אח"כ היא צילמה אותי.

אבל לא ממש הצליח לה

^^

 

ZiX.co.il- העלאת תמונות | העלאת קבצים

 

זה מזכיר לי כמה מצ'עמם היה השיעור הזה ><

 

 - - - - - - -

 

היה לי ממש מצ'עמם היום

וכל השיעורים כמעט ונירדמתי ...

 

 

אבל לפני שנירדמתי אמרתי

שנעשה לעצמי עוד תמונות ><

 

 

 

מישהו אמר לי שאני דומה לרוסייה ,

זה נכון ?

לא נראה לי ...

 

 

 

כאן כבר נירדמתי ...

חחחחחח XD

 

 

 

כאן שמתי אפקט של זוהר -  

 

 

 

האפקט הזה ממש מגניב אע ? ( =

 

 

 

כאן עשיתי לי משהו מצחיק בשיער.

איפה איפה שני שתבוא ותגיד לי שאני ערסיית ?!

כפרווווווש ;-*

 

 

 - - - - - - -

 

אעעע כבר אינלי כוווח להעלות עוד תמונות

יש לי עוד הרבה ><

פעם הבאה מבטיייחה ...

 

[ =

 

 

עד פה להיום ( =

ביי - ביי חבר'ס. 

333 >

נכתב על ידי , 2/12/2008 14:46  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,123
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטל_אור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טל_אור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)