לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

הפעם כבר זועקת.


נקזו את הזוהמה מגופי.

חרון גופי, חרון לגמרי.

ביום בו עצמותיי לא יבלטו עוד,

וגרוני לא יכאב מאצבע ביקרותית

וייסורי המצפון ימיסו את קוביית השוקולד הבורקת

אני כבר לא אהיה אני.

 

ולא, אין להם מושג.

עד כמה כואב בלב, לחוות את זה מחדש.

כואב כל כך, שאפילו המחשבה לא נגוזה מקיום.

אין לי חיים כבר כמה שנים, שנהרסו לגמרי לפני כמה ימים.

וכעת אני לא אני, לא מצליחה לתפקד.

והמבטים שקריים, והכל מיותם, ואני נמוגה.

 

הטרדה מינית.

נכתב על ידי , 31/10/2008 21:24   בקטגוריות מוות, כרגע רע  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבסה.


על שנים ארוכות שהרפית, שלא התאמצת כלל כדי לעבור את המשוכות. את מוחה כעת דמעה.

כעת, אחרי שכל כך השקעת כדי להוכיח את עצמך מוצלחת הדמעה מלווה בניצוץ קטן, המבשר שזו תחילתה של תקופה קסומה.

שלא התמודדות מול קשיים, והרבה ניצחונות - כמו שאת רוצה לעשות כבר הרבה מאד זמן.

ועכשיו במקום לשבת ולהתייאש מכמות המשימות אותן את צריכה לסיים, אחת- אחת את תעשי. ובקו את המבוצעות תמחקי.

ותפרחי ותצמחי, ולאט לאט את תעלי ותתקדמי, ולא יוכלו להביסך בדבר עוד. כי מול כל קושי את לא תפחדי להתמודד, ולא תברחי.

 

כי אין ספק שבגרת- ויקטוריה.

נכתב על ידי , 26/10/2008 12:41   בקטגוריות ויקטוריה, כרגע טוב, ניצוצות, התבגרות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכאב שלי.


את מתעקשת להסתובב כאן מבלי להביט לאף אחד בעיניים, פן בשנייה אחת הכל יינעל ותיהיי כלואה במבט.

מול זוג עיניים ביקורתיות, שאלופות בלנעוץ עצמן בכל המקומות הכי כואבים שלך, שלא יודעות להניח למועקה להתעכל ומתעקשות לפצוע אותך. לא לא, אין ספק שזו הדרך המצויינת לברוח מגורל אכזר אשר עלול להכניס אותך לדילמה שכזו,

האם לפזול כעת לימין, או אולי לשמאל. אבל אלה לא רק העיניים, גם סתם נרקומנים ברחוב עלולים להטריד במבטם העייף, תשוש משגרה מתמשכת שאין לה נקודת מוצא.ואת חולפת מידי ערב על פניהם, ומקפיאה את עינייך, ונוטעת אותן ברצפה המפוייחת  כדי לא לראות את מה שהמציאות רוצה שתראי, אז את ממלמלת בליבך שזו רק את שמתעלמת מהם, שיש לך סיבה מספיק טובה ושבגלל שיש לך סיבה טובה - את לא צריכה לדאוג שה' יענישך. אבל בעצם את יודעת, שכולם מתעלמים מהם, כי הכי קל לנטוש אדם במצוקה. בדיוק כמו שנטשו אותך - זוכרת? בטח זוכרת. תפסיקי ויקטוריה, תפסיקי להטריד את הכאב שבך. תני לו את מנוחתו - אולי הוא יישכח שהוא אמור להכאיב לך. אולי יסתלק ממך. ואז, מה ישאר לי אז? סתם גוף מרופט חסר תקנה, מושחת וכנוע. מרגישה שמה שקיים בי, הוא בעיקר כאב. כאב שכבר מזמן איבד מהמשמעות שלו, שהפך להיות משהו שאני מחייה ולא מאפשרת לו לעזוב. משהו שמרגע לרגע גדל, שלוקח ממני את כל הכוחות ומותיר אותי פצועה ומדממת. משהו אגואיסטי, שיום יבוא ותיהיה לו אפשרות - והוא פשוט ישכיח אותי מן היקום הזה - בחיוך גדול. ואז ידבוק בנסיכה אחרת.

אין ספק שלכאב יש אישיות אבל הוא חי על חשבוני, והגיע הזמן שאני אתחיל לחיות קצת בעצמי.

 

"מתי תתחילי להיות קצת ויקטוריה?, "אני מתגעגעת לצחוק המתגלגל הזה שלך, לחיוך שתמיד עושה מצברוח טוב"

"לאן הכל נעלם? תראי מה ניהיה ממך".

- אני בסך הכל לא חיה, ולא מתה - וככה זה נראה, מצטערת. 

נכתב על ידי , 19/10/2008 18:36   בקטגוריות ויקטוריה, מונולוגים, מוות, מעמקי הלב  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,673

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לוִיקְטוֹרְיָה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על וִיקְטוֹרְיָה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)