לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

יש משהו יותר קשה,


מלשבת ארבעה ימים על התחת ולחרוש למבחן בהסטוריה?

וזה אחרי שזהו המקצוע השנוא עליי ביותר, שתמיד - אבל תמיד, מצליח להוריד לי את הממוצע הכל כך גבוה ולעשות את ההבדל בין תעודת הצטיינות [ממוצע 95 ומעלה] לתעודה בסדר. - אז אתם מתארים לעצמכם כמה זה קשה לי.

אבל אין ברירה, אם לא ציון 100 אז לפחות נגיע ל-80 ביזע רב ועמל אינסופי, אבל נגיע רבותיי. כי אין אני מתכוונת לוותר למורה הנוול שרק מחפש להכשיל.

 

אז מה בכלל אני עושה פה,

רק 10 דק' הפסקה. עוד מעט מסיימת לסכם, מחר כל היום שינון וביום שני היום חוצה הגורלות.

התאחלו לי הצלחה?

 

נכתב על ידי , 29/11/2008 20:55   בקטגוריות ביצפר וכל זה, ויקטוריה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הגיע הזמן לדבר על זה.


ילד שלי. ראיתי אותך, כל כך גדלת, כבר יודע מה רוצה ומה ממש לא רוצה.

שמחת חיים, עיניים זוהרות מבחוץ הכל כל כך נפלא, וטהור. אין מה לדבר - גדלת לתפארת.

אבל אחרי שנרגעו הרוחות אני הבנתי, הבנתי שאתה מורעל. כל כך מורעל שאתה מסוגל לפגוע בי כעת, אך לי לא היה אכפת -

כי אני אוהבת אותך בכל ליבי. נשמתי פשוט צורחת אלייך, לחבק אותך חזק ולא להרפות, לנשק אותך במצח בעודך כרוך אל גופי.

ילד יקר, זה היה בילוי קצר ונעים ומתיש. וכשחזרנו אל המדרגות והיא צעקה את שמך, ואז הופענו שנינו, ואמך שוב תפסה בידייך בעיניים רוגזות - אני ידעתי, שלא אראה אותך עוד לעולם.

אך לפחות בליבך עכשיו אתה יודע - שאני אוהבת אותך כל כך. וכל מה שהיא אמרה לך, הכל שקר וכזב. ושרק בגללה אנחנו לא מתראים יותר.

 

אם רק זה היה אמיתי ולא חלום. הייתי יכולה להרפות, לתת לך לגדול עד גיל 18, שתוכל לפעול לפי רוחך ולא לפי המכשפה ששולטת במוחך. אבל עכשיו, ברגע זה נצבט לי כשאני חושבת על כך שאתה מסתובב כבר שנתיים עם רגשות כעס, נטישה ותסכול - ועוד רגשות רבים ומכאיבים רק בגלל שהטעו אותך, בגלל שלא סיפרו לך את האמת.

מאמי שלי, אני אוהבת אותך עד אין קץ.

 


הקטע הזה נכתב על בן של דודה שלי שהיה כמו אח עבורי במהלך ארבע שנות חיו הראשונות, אך קרה משבר רציני במשפחה, התפלגנו לשניים והוא נותר בחלק שבו אני איני נמצאת. אם רק היה מישהו יכול להבין את גודל הכאב, אנחנו היינו ביחד כמעט כל יום - היינו שמים מזרונים בסלון אצלם וישנים אחד ליד השני, היינו רואים טלויזיה ביחד, משחקים, מכינים עוגיות, נוסעים לקניונים, נסענו אפילו לתל אביב בחופש - שם זה נגמר. לפני שנתיים - כשהוא בן

ארבע ואני בת ארבע עשרה. ומאז אני ממש מתגעגעת, והלב שלי נקרע כבר מרוב כאב. וכבר קרה שחלמתי עליו, אבל בחלומות ההם הוא היה תוקפני אליי הוא לא נתן לי אפשרות להתקרב אליו. אך הלילה הוא הקשיב - הלילה הוא שינה את דעתו לחיוב. והלוואי שכל זה היה אמיתי.

נכתב על ידי , 25/11/2008 09:31   בקטגוריות מעמקי הלב, מכתב שלא יישלח  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיושבת עם ספר בידה;


ילדה קטנה, כבר לא כל כך קטנה, כבר לא כזאת תמימה, כבר לא כל כך ילדה. ילדה שיכורה, ילדה - אישה, ילדה זונה, ילדה לבד.

האין הילדה צריכה לישון בלילות, ולחלום חלומות על אביר על סוס לבן? האין הילדה צריכה לשקוד למבחן או עבודה? האין הילדה ילדה. אך אם לא דיי בכך, אין לה חברות, אין לה תמיכה כלל.

ואת אהבת חייה כבר קשה לה לטפח, כי הגוף שלה מתנגד ובורח, לארץ גן עדן - למקום שבו לא יפרצו את גבולותיו.

והילדה נותרת ללא נפש לבכות לה, ללא גוף לכוות לו , אין ילדה ואין גוף ואין נפש לבכות לה. וכעת יש רק שקט ששורף את עורקייה ומתעקש שהיא תבין, שהגיע הזמן להלחם.

 

נכתב על ידי , 23/11/2008 08:42  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,673

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לוִיקְטוֹרְיָה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על וִיקְטוֹרְיָה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)