לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


החיים- זו המציאות .

Avatarכינוי:  Maya (:

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

12/2008

(:


טוב . אז אני יעדכן שוב .
אבל אני כבר אומרת - >
אין לי זמן לעדכן , אז יכול להיות שיהיה אפילו שבוע שאני לא יעדכן בו .
אבל לפחות תגיבו

____________________________________________________
לא הייתי פה 3 ימים . כי הייתי באילת

הייתה לי הופעה .. והיו סדנאות . בסדנאות למדנו - מודרני, היופ הופ , סטריפ ג'אז (בסגנון הזה הלכנו באמצע, אני חושבת שזה לא כל כך התאים לקבוצה שלנו .. )
ולימדו אותנו משהו כמו בלט אני חושבת, ועם הסדנא של הבלט לימדו אותנו רבע ריקוד של הלהקה הקיבוצית .
הייתי בחד עם > דפי , צון , תולע ומישהי שקוראים לה מיה .[והיא חמודה וממש מצחיקה .. ]
היינו החדר הכי שווה  הייתה לנו סוויטה וכל הזמן צחקנו וזה .. וגם בלילה השני בערך ב-1 וחצי בלילה שירי - לי (ילדה מהלקה של הבוגרות) באה ועשתה לנו צמות קטנות בשיער.. היא ממש טובה בזה .
בדרך חזרה לא הרגשתי טוב . בטח בגלל שלי ולדפי נישאר מקום רק ממש מאחורה
גם ראינו את "מעודדות צמודות" 1 ו 4 בדרך לשם , ובדרך חזרה את 3 .. נישאר לי רק את שתיים כי רק אותו לא ראיתי ..
אבל זה היה די מעפן, כי גם עם משקפיים זה היה מטושטש אז בקושי הבנתי מה הולך שם .
טוב נו . למי אכפת ?!
בדרך חזרה זה לקח 6 שעות ! היה קפווווא . והייתי מה זה רעבה . דפי גמרה לי חצי מהדוריטוס ! \ :



טוב , סליחה על העידכון החופר במיוחד . 
תגובות יתקבלו בברכה .
 ___________________________________________________________________

- מאיה (: -


עריכה :
אתם מכירים את התחרות של הסיפורים עם סוף מפתיע של מעריב ?
אז נראה לי שאני רוצה לנסות לכתוב משהו,
אז אתם יכולים אולי לעזור לי בנושא של הסיפור? אני רק צריכה נושא ..

 ב- 2009 פוסט ענק !

נכתב על ידי Maya (: , 27/12/2008 22:36  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,400
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMaya (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Maya (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)