לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


החיים- זו המציאות .

Avatarכינוי:  Maya (:

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

12/2008

היתמכרתי. רוצים לדעת לֵמה? 0 :


אאאאאאאאאאוצצצצצצצצצצצצצצצצ' !!!!!!!!!!!!!
למה אני פותחת את הפוסט ככה?
כי בדיוק, באותה שנייה שלחצתי בבלוג על "עריכה" , תקעתי את הרגל שלי בכיסא, לא את הרגל, את הזרת שברגל, כן כן, הזעירה הפיצקלך הזאת.
XDDDDDDDDDDDDDDDDDD
חחח. אני נישמעת מפגרת . ["את לא רק נישמעת ככה! . ><" חה חה .קורע .. ]

טוב אז .. אתם לא מגיבים בכלל . וניכנסים הרבה, אבל אפחד לא מגיב.
בכל מקרה. היתמכרתי לשירים מדהימים . די הם כל כך יפים שאני שומעת אותם כל פעם עוד פעם ועוד פעם ..
הם שירים די ישנים.. הינה כול השירים -
Closer- Ne- Yo
goodbye – Miley Cyrus
h20- what we goona do
The Ting Tings – That's not my name

נכון יפים ?!

אולי יש כאלה שיודעים אולי לא, אבל אני מנסה להיות מנהלת בבלוג "לנערה" .
זה בלוג ממש טוב! (למי שלא מכיר, כי מי שלא מכיר יודע את זה . >< )
קישור?- http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=565560
זהו נראה לי .. תאחלו לי בהצלחה בקשר לבלוג ("לנערה").. חח.
ו .
ת ג י ב ו  .  

- - מאיה (:




נכתב על ידי Maya (: , 30/12/2008 17:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,400
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMaya (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Maya (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)