לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


החיים- זו המציאות .

Avatarכינוי:  Maya (:

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

11/2008

הסיפור שלי לתחרות [של סיפורים מצחיקים ]


שלום , קוראים לי דנה ואני סוכנת סמויה [שיט! שוב נפלט לי!]
הצטרפתי לעבודה לפני חודשיים, ככה שאני עדיין טירונית .
נשלח אלי אימייל מהבוס שלי, חגב [שיט! למה זה תמיד קורא לי ?? יהרגו אותי שם!]
הוא כתב שאני צריכה לצאת למשימת חיפוש אחר קבוצת מעודדות שנעלמה .

קוראים למשימה – "החמישה שנעדרו" [המידע לא עובר את החדר הזה כן ? ]
מחר אצא למחנה אימונים מסתורי ביותר שנמצא בנגב באיזה חור אחד עם ריח של שירותים בכל מקום . אתחיל בחיפושים כשבועיים לאחר מחנה האימונים, זה אומר שאני יירדם ב-4 ויקום ב-6 וחצי בכל יום , כי בדרך כלל זה נמשך כמה חודשים, ואפילו שנים .
הבוגרים  שכבר לא טירונים אמרו לי שזה יהי פשוט אם אני יעבור את האימונים בהצלחה .
האימונים יכללו כמה דברים – התמודדות עם שקרנים , התמודדות עם הסחת דעת של פצצת סירחון וכו' , ולבסוף – איך להוציא מידע מהחשוד .
אני מאוד מתרגשת, אז אני אקח איתי יומן ויתעד את הכול ! ואני מתכוונת לזה, הכול!

זה התחיל, יום ראשון
אני לא עומדת לכתוב כלום ביומן הזה, אין לי זמן לכלום . כלום !

יום שני
המאמן שלי הוריד אותי למינוס טירונית , [למען האמת, מינוס מינוס מינוס מינוס מינוס מינוס טירונית] איך אני אמורה לדעת שהחמאת בוטנים שהייתה בלוקר של המאמן היא שלו ?!
חגב צרח עלי שעות בטלפון .. מה אני תינוקת ? 
בימי שבת יש אימונים רק 3 שעות, אז אני יכתוב בימי שבת ..


יום שבת

הרגע גיליתי שבשבת יש אימונים יותר משלוש שעות, ושאני יישן רק שלוש שעות, לא יאומן!
איזה סבל ! ידעתי שאני צריכה להיות מאלפת אלפקות .  
5 דקות לאחר מכן : חגב כרגע היתקשר ושאל עם אני נהנת .. כן בטח, בית נופש פה !
הוא אמר שאני עוזבת ביום רביעי, רק עוד 4 ימים לסבל !


יום חמישי
לא תאמינו, פוטרתי.

אני רצינית, לא צוחקת ולא בננה..
חגב אמר לי שאני לא מספיק רצינית, כן בטח ..



הסיפור הזה משתתף בתחרות "סיפורים מצחיקים" בבלוג תחרות הכתיבה

 

 

איך יצא ?

 

 

נכתב על ידי Maya (: , 30/11/2008 18:48  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון מעודכן וקצרצר


דו"ח מצב -
ביאוס קל , ואני מדגישה קל

נא להימנע מתשובות :
"יהיה בסדר" ו "ניתגבר על זה"
כי זה קל דבר ראשון , ואני שונאת תגובות כאלה , זה עצוב מידי ..

נכתב על ידי Maya (: , 26/11/2008 16:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט בשביל צוני


ניצן
אני יודעת שלפני שנייה רבנו במסינג'ר ..
אני שונאת לריב איתך , תמיד אני מעוצבנת אחרי שאני רבה איתך ..
אז , על כל הדברים שעשיתי ,
סליחה
סליחה שאני לפעמים מרכלת עלייך , סליחה שבגללי שבכיתה ב' ____לא אהב אותך ,
סליחה שאני לא תמיד איתך , סליחה שאני לא תמיד עוזרת לך מספיק ..
סליחה שעד עכשיו [אני מקווה שזה יפסיק ] הייתי חברה גרועה .
אולי את לא חושבת ככה , אבל אני את ועתליה אף פעם לא היינו באמת חברות טובות .
כל הזמן ריכלנו , קינאנו אחת בשנייה [עם ככה כותבים את זה ]
טוב , אני מקווה שזה יפסיק ..
מה את אומרת ?

נכתב על ידי Maya (: , 22/11/2008 09:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,400
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMaya (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Maya (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)