לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוּאָה?!אוּאָה?! אַבּוּאָם!!! vfvfvfvfvfvf!!! שָם!

כינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2005

מה לא בסדר אצלי?


ביום ראשון הקרוב אני טס לאירופה לשבועיים וחצי. אני אתחיל בחמישה ימים אצל 400E/1C והגויפרנד, משם - לראשונה בחיי - למירוץ פורמולה 1 בגרמניה עם החבר המצטיין לענייני ספורט מוטורי 312/67, אבא של אישתו ועוד חבר שלו, ואז לפאריס, לבקר את ()rand שלא ראיתי אותה כבר - אלוהים אדירים, עברה חצי שנה כמעט!

ואיכשהו, אני לא מתרגש. לגמרי לא. לא ברור לי איך זה.

לקראת המירוץ קניתי אטמי אוזניים. נכנסתי ל"למטייל", לקחתי שני זוגות, אחד מכל סוג שהיה שם, והלכתי לקופה. אחרי שהקופאית נתנה לי את העודף היא אמרה לי "תתחדש". הרגל או בדיחה? שנינו צחקנו, בכל אופן.

בכלל, תמיד כיף לי בחנויות האלה, ויש לכך הוכחות עוד מלפני שהיה לי בלוג.

עוד סיפור מצחיק: פעם התלוויתי ל-758-14 שרצה לקנות משהו באחת החנויות האלה. נכנסנו קודם כל ל"למטייל", ו-758-14 דיבר עם אחד המוכרים בזמן שאני הסתובבתי שם די משועמם. מישהו ניגש ושאל אותי "אתה עובד כאן?" ועניתי שלא. 758-14 לא מצא שם את מה שהוא חיפש, והלכנו ל"מסלול". 758-14 דיבר עם אחד המוכרים בזמן שאני הסתובבתי שם די משועמם. מישהו מאחורי שאל אותי "סליחה, אתה עובד כאן?". הסתובבתי וראיתי שזה אותו אדם ששאל אותי אם אני עובד ב"למטייל" עשרים דקות קודם.
נכתב על ידי , 19/5/2005 14:11   בקטגוריות לייף-ל"ס  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לל''ס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ל''ס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)