לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

{..:: פרפרים לבנים ::...}


האהבה נושאת טוב יותר את ההיעדרות ואת המוות מאשר את הבגידה ואת הספק. - אנדרה מורואה-

Avatarכינוי:  lil_angel_16

בת: 31

ICQ: 347168725 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

=.= פרק 7 חלק ב' =.=


"את לא מבינה מה עובר עלי.. את פשוט לא מבינה" אמרתי לה בשקט, ובעצבים.

"מה? אני מקשיבה.." ענתה לי בקול רך ונעים..

התחלתי לספר לה כול מה בקרה עם סבא, על הנשיקה שלי ושל רון. כמובן שסיפרתי לה על סבא היא נורא דאגה ושאלה 100 פעמים האם הוא בסדר? ומה יהיה? ולא ידעתי מה לענות לה אז אמרתי לה שאני נוסעת עוד פעם אליו לבית -החולים. כשהתחלתי לספר לה על כול מה שקרה עם רון.. היא פשוט הייתה בשוק טוטאלי..

"רון? רון? החמוד מ- י'6? את רצינית? הוא בא לכאן?" שאלה אותי במהירות הבזק..

"כן, נו.. הוא בא וסיפר לי על אח שלו, והזמנתי אותו לבית שלי.. ואז קרה מה שקרה" הסברתי לה.

"רגע, מה את מתכוונת לעשות עכשיו? את משאירה את זה פתוח? או.." התחילו השאלות על היחסים בינינו

"רגע, אלכס.. אני עדיין לא הפנמתי שהוא היה כאן וישן אצלי והתנשקנו, אני אמורה לדעת מה אני אעשה איתו? במה שאני כן בטוחה.. זה שאני רוצה שזה ימשיך.. שהזמן ידריך אותנו. נדע לבד מה נעשה, מבלי לדבר.." הורדתי מבט והסתכלתי על הרצפה מבוישת

"מאמי.. נו ברור, אני מבינה אותך לחלוטין. אין לך מה להחליט עכשיו.. זה אמור להתקדם לעוד משהו.. את הרי לא רוצה סטוץ?" הרימה לי את הסנטר והסתכלה לי ישר בעיניים

"וואי, נו ברור שאני לא רוצה סטוץ, הרי הוא כזה מקסים. ואכפתי ו.. ו.. ו.."  לא ידעתי מה להמשיך, הסמקתי וחייכתי, כי הוא באמת היה הרבה דברים- שלא יכולתי להסביר במילים.. אלא רק הרגשות שהציפו אותי אמרו לי הכול.

הפלאפון צלצל..

"הלו??" עניתי

"ניקול? מאמי?" ענה לי הקול מהצד השני..

"כן, נו.. מה חדש?" שאלתי..

 

~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.

 

למה אני לא רואה תגובות?

עוד הפעם אותו סיפור.. אני מתחילה להתאייש מהסיפור הזה..

אף אחד לא מנסה לקרוא!

זה מעצבן שאין דעות של אנשים..

כול כך חשוב לי לכתוב ולפרסם לכם אותו אז תגובה קשה לכם לשים? :(

תודה לכול מי שקורא :)

 

שלכם, לרה..

נכתב על ידי lil_angel_16 , 27/10/2008 22:00  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



=.= פרק 7 חלק א' =.= [הולך להיות קצר]


נשארתי לבדי, פשוט עומדת ומסתכלת איך הוא נעלם ומשאיר בי טעם של עוד...

הלכתי לנעול אחריו את הבית. ' לאן הוא ילך עכשיו? מה הוא יעשה?' שאלתי את עצמי תוך כדי זה שאני מוזגת לעצמי מים. עליתי לחדר שלי, פשטתי את בגדיי ונכנסתי למיטה. הסנפתי את הריח שלו.. הוא עוד נשאר שם, ואני? כבר מתגעגעת אליו. 'מה לעזאזל אני עושה עכשיו? אוףף.. למה דווקא אני? למה הכול נופל עלי?' המון מחשבות הציפו אותי, כמובן שלא הפסקתי לחשוב על הנשיקה המדהימה שלי ושל רון.. וגם לא הפסקתי לחשוב על המילים שלו 'אני אוהב אותך' חזרו בראשי שוב ושוב.. וככה נרדמתי.

~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~

בינתיים בבית החולים אולגה וסרגיי היו ליד מיטתו של סבא. אולגה ישבה בכיסא וסרגי עמד שם לצידה. זה אבא שלה, ברור שהיא תהיה שם בשבילו.

"אבא? אבא? בבקשה, תגיב.. אני אוהבת אותך, אתה האדם אשר לימד אותי כול כך הרבה בחיים. אבא.." ישבה אולגה וליטפה את ידו, בזמן שהדמעות לא פסקו. היא כול כך פחדה שיקרה לו משהו.. כבר הספיק לה שהיא איבדה את בנה. אובדן גדול מדי.. גדול מדי. הם שמו לב שהוא חלש בזמן האחרון, אבל לא חשבו שזה יגיע למצב כזה- שהוא יגיע לבית החולים.

~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~

התעוררתי בבוקר מהנביחות של בוני. התבוננתי בשעון וראיתי 07:30. 'פאק..מי זה בשעה כזו?!' חשבתי. קמתי מהר מהמיטה ללא חשק, והלכתי לראות מי עומד ומצלצל שעה בדלת? זו הייתה אלכס! כול כך שמחתי לראות אותה. הרבה זמן לא ראיתי אותה [יומיים זה הרבה? בשבילי כן!] חיבקתי חזק אלי, ואז הכול חזר אלי.. כול אותם אירועי הערב שעבר. פני איבדו את שמחתם.. ואלכס שתמיד תמיד שמה לב לכול!

"ניקניק? מה יש לך? מה קרה?" פנתה אלי והרימה את סנטרי.

"את לא מבינה מה עובר עלי.. את פשוט לא מבינה" אמרתי לה בשקט, ובעצבים.

"מה? אני מקשיבה.." ענתה לי בקול רך ונעים..

 


 

עד כאן..

ככה זה פורסם גם בבלוג הקודם, אז אני אעלה מחר גם חלק ב'.. =]

 

לוב יו אוווול!

שלכם , לרה :]

 

 

נכתב על ידי lil_angel_16 , 26/10/2008 18:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



=.= פרק 6 =.=


פתאום ב2 בלילה התעוררתי בבהלה. שמעתי רעשים מוזרים מהסלון. קמתי לראות מה הולך שם וקיוויתי שזה רק חלום...ישר רצתי אליו. הוא התעלף ושכב שם על הריצפה, הרגשתי עצקוץ חד בלב.. כאילו מישהו דקר אותי מבפנים.

"סבא! סבא, קום! תתעורר!!" הוא לא הגיב.. רק המשיך לשכב שם.

"רון!! רון! קום, תקשר מהר לאמבולנס! דחוף!" צעקתי אליו לחדר שלי. הוא ישר קם, התחיל לחפש את הפלא' והזמין אמבולנס, התחיל לדבר איתם נורא מהר!

".. הוא איבד הכרה, בואו מהר! כן הכתובת הזו.. תמהרו!" צעק עליהם בלחץ. ניתק ורץ אלי.

לקחתי את הראש של סבא והנחתי אותו על ברכיי, וליטפתי ברכות את השיער הלבן שלו..

רון בא, בדק את העיניים שלו, את הלשון שלא תיפול פנימה, לקח כיסא ושם את רגליו של סבא עליו.

"ניקי, יהיה בסדר מותק. הכול יהיה בסדר" ניסה להרגיע אותי וליטף את ראשי.

בזמן שלקחו את סבא על האלונקה, בכיתי על כתפו של רון. "הוא יהיה בסדר.. סתכלי עלי, הוא יהיה בסדר!" אמר והסתכל לי לתוך העיניים. "ומה.. ומה אם.. אם יקרה לו משהו?אני אמות.. קודם דניאל, עכשיו סבא שהתמוטט.. מה הלאה!? מה? אוףף.. אני לא יכולה יותר.." חיבקתי אותו חזק. ממש. בכיתי ובכיתי.. 'ומה אם באמת יקרה לו משהו?'

"ששש.. הכול יהיה בסדר, תראי הוא יחזור הביתה ואפילו יתחיל לרקוד לך פה." חייך אלי.. ואני חייכתי.. איך הוא תמיד מצליח להעלות לי חיוך ברגעים קשים? איך? איזה מקסים הוא.. 

בכיתי.. עוד הפעם, עוד הפעם בגלל מישהו שכול כך קרוב אלי. הסתכלתי על השמים השחורים של הלילה, והתחלתי להתפלל לאלוקים 'אלוהים, אף פעם לא ביקשתי ממך משו.. אולי דברים קטנים.. אבל משו כזה.. לא ביקשתי.. אבל עכשיו אני מבקשת, אני מתחננת מכול ליבי, אל תיקח לי אותו. רק שיתעורר.. בבקשה ממך אלוקים. אתה מסוגל להכול- אז עשה זאת.. בשבילי.. בבקשה.. פעם אחת'.

נכנסתי הביתה ואחרי נכנס רון. התחלתי להתקשר לאמא, להודיע לה..

"הלו?" אמא שאלה תוך כדי שינה, היה לה קול כול כך רך ונעים..

"אמא" פרצתי בבכי " סבא בבית חולי, הוא התמוטט.." המשכתי לבכות.

"מה? רגע, איזה בית חולים? מה קרה?" שאלה בבהלה, לאחר שהקצה משנתה לגמרי.

"הוא בקפלן.. הוא התמוטט. אני שמעתי רעשים מהסלון והוא שכב על הריצפה.." המשכתי לבכות..

"טוב, אני בדרך לשם!"אמרה בהחלטיות.. ואז נפל לי האיסמון. איפה אבא? הוא היה אמור להיות בבית מזמן, ולא ראיתי אותו בחדר. מה קורה כאן??

הלכתי לחדר שלהם, ובוני שכב שם על המיטה.

"איפה הוא לעזעזל?!" התעצבנתי.

"מי?" שאל רון.

"אבא שלי, הוא היה אמור להיות כאן לפני שעות!" עניתי בכעס. חייגתי לפלא' שלו.

"אבא?! איפה אתה??" צעקתי עליו.

"אני עם אמא בדרך לבית חולים. במקום לחזור הביתה נסעתי לילנה (דודה שלי, אחותה של אמא), נסעתי לעשות לה הפתעה וזה.. מה את עצבנית?" אמר בטון כזה רגוע, שאני כמעט התפוצצתי!

"מה אני עצבנית? מה אני עצבנית? אתה לא בבית, סבא מתמוטט ואני צריכה להתמודד עם הכול לבד.. תודה רבה שהודעת לי שאתה אצל אמא! אני דאגתי, תתקשרו להגיד לי אחרי זה מה עם סבא!" ניתקתי.

הם לא יכלו להודיע לי? וואי.. איזה הורים מתחשבים! חבל על הזמן! מה אני? עז? התיישבתי בחוזקה על הספה שלנו, ורון הגיש לי כוס מים.

"תודה" חייכתי אליו.

"אל תדאגי, הכול יהיה בסדר. אני חושב שכדאי ללכת לישון מחר בבוקר נקום וניסע לבית חולים." הוא ליטף לי את הלחי בצורה כול כך עדינה, חייכתי. איך אפשר שלא?

"תודה, תדה על הכול רון. אני בחיים לא אשכח לך את זה" אמרתי בחיוך.

התקרבתי אליו, לאט. ונשקתי לו כול כך בעדינות על השפתיים שעברו בי מליון צמרמורות נעימות בכול הגוף, וכך גם בגופו. הוא לקח את לחיי וקירב אותי אליוו יותר, ככה נסחפנו לנשיקה סוערת ומלאת תשוקה. התנשקנו בצורה מדהימה, הלשונות שלנו התערבבו וההרגשה הייתה מעולה! ליטפתי לו את הראש, את השיער המדהים שלו. והוא ליטף את הצוואר שלי.. בליטופים נעימים ורכים כאלה.. ואז התנתקנו. חייכתי והסמקתי, הוא חייך חיוך רחב מכול חיוך שראיתי אי פעם.

התרגשתי מהנשיקה הזו כאילו שהייתה הראשונה שלי, בחיים שלי לא נהנתי ככה מנשיקה.

"אני אוהב אותך.." אמר פתאום. המילים הדהדו לי בראש 'אוהב אותך' לא ידעתי מה להגיד לו. כי אני כן הרגשתי דברים עזים וחדשים כלפיו , אבל לאהוב, לא יכולתי לענות לו. לא רציתי לפגוע אך גם לא רציתי לשקר. אז שתקתי והורדתי את העיניים. הוא הבין אותי ואמר :" תראי, אני אוהב אותך. איני יודע מה את מרגישה כלפי, אבל אני אחכה לך, תמיד.." והתחיל להתקדם לכיוון הדלת. לא יכולתי לתת לו ללכת, בכול זאת- אני כן מרגישה רגשות עזים ביותר כלפיו, אבל עדיין חשבתי שאני מרגישה משהו גם כלפי אסף (מי שלא זוכר, זה האקס שלי).

"רון" אמרתי בקשיחות אך בעדינות רבה.

"מה ניקול? אני מצטער, לא הייתי צריך להגיד את זה.." אמר הומשיך ללכת לכיוון הדלת. הלכתי אחריו במהירות ותפסתי בידו, קירבתי את פניו אלי.

"תקשיב, אני לא יודעת מה אני מרגישה. אני נורא מבולבלת אחרי הכול.. מה שאני כן יודעת זה שאני יכולה, אני מסוגלת, אני רוצה לאהוב אותך" ליטפתי את פניו בעדינות "תחכה לי, ואני אנסה שלא לגרום לך לחכות לי יותר מדי.." נשקתי על שפתיו בעדינות.

ואז הוא פשוט הסתובב והלך באמצע הלילה. נשארתי לבדי, פשוט עומדת ומסתכלת איך הוא נלעם ומשאיר בי טעם של עוד...

 

~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.

 

אהבתם?

אהבתי ת'חלק עם הנשיקה ^.^

מחכה תגובות =]

שלכם, באהבה...

                             לרה :]

נכתב על ידי lil_angel_16 , 14/10/2008 21:52  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

500
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlil_angel_16 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lil_angel_16 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)