לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לבד יותר מדי


פשוט לבד


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

אוף


לא יודעת כבר מה נסגר אני כל כך מתאמצץ אני מבטלת הכל בשביל לה כי היא רוצה ללכת לסרט פתאום אחרי שהיא הבריזה לי שכל כך התחשק לי יומיים לפני ולא פשוט לא היה בא למרות שקבענו מראש היא לא מדברת איתי בטלפון היא מסננת הודעות שלי אבל שולחת משלה ומצפה שאני יקרא אותם היא לא עונה לי לטלפון ולא חוזרת אלי היא מתיחסת אלי כל כך מגעיל ואני באמת לא מבינה למה ואין לי איך להגיד לה משו אני יודעת שזה יגרור ריב אני לא מסוגלת לריב איתה שוב אבל כל שבוע אני מוצאת את עצמי שרע לי ולא בא לי כלום בגללה אוףףףףףףףף
נכתב על ידי lonly agin :( , 16/1/2009 14:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גימלים


יו אני הייתי כל כך חולה יום שלישי הקאתי בלילה כאב לי הגרון לא הצלחתי לדבר יבלתי גימלים עד י ום ראשון יו איזה נהדר זה סוף סוף מצאתי זמן לישון לקרוא טיפה ספר היה לי זמן אפילו ללכת לסרט היה כל כך חסר לי השינה הזאת והייתי כל כך צריכה אותה

 

אתמול הייתי בסרט עם טל ותומי היה ממש כיף היה סרט מצחיק בטירוף היה ממש נחמד :)

 

קיצר אני בבית אין לי יותר מדי מה להגיד על זה יהיה טוב

נכתב על ידי lonly agin :( , 8/1/2009 15:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



או שאולי לא


היום הקצינה קראה לי אולי 100 פעם יווו איך שהתיישבתי שוב היא קוראת לי ושוב ושוב ושוב היא סיפרה לי שדחו לי תטופס 55 ואני לא צריכה להאכזב והיא שמחה שאני נשארת ובלה בלה בלה לא מעניין אותי להישאר שם אני רוצה לעבור בסיס אוף טל לא בדיוק דיברה איתי אבל נראה לי שהיא פשוט הייתה עסוקה הפעם היא גם אמרה שהיא תיהיה עסוקה נראה אם היא באמת תחזור אלי כמו שהיא אמרה אוף אין לי כח למחר ואין לי כח ליום שלישי ואין לי כח לאף יום אני רוצה סופש

 

 

נכתב על ידי lonly agin :( , 4/1/2009 19:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי:  lonly agin :(

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlonly agin :( אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lonly agin :( ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)