לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"THE END"


פיק המשך ל-I'll Be O.k.מקווה שתהינוD:"

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

לכל ה-'אני רוצה ליהיות רזה' למינהן.


קודם כל, לפני הכל הפוסט הזה ממש לא קשור לסיפור.

בכלל לא.

זה משהו שחשוב שכולכן תדעו.

מראה חיצוני זה ממש לא חשוב! באמת שלא.

את זה הבנתי לפני כמה ימים, בת הדודה הקטנה שלי-בר, ילדה קטנה בת 13 וחצי שלא הספיקה לעשות כלום בחיים שלה,

מרושפזת כרגע בבית חולים במחלקה של ההפרעות אכילה.

ולמה?למה?!

כי היא רק רצתה להרזות, להיראות יותר טוב, ליהיות שלמה עם הגוף שלה.

ולמה זה?

כי אמרו לה שהיא שמנה.

הילדים המפגרים בכיתה שלה ירדו עליה.

אין לי מושג אם הם באמת התכוונו לזה או לא, אני רק יודעת שהיא לקחה את זה ברצינות

ואני אפילו לא שמתי לב לזה, אף אחד לא שם לב לזה.

אפילו לא האחים שלה, ההורים שלה או אני.

שהיא מספרת לי הכל-הכל!

וביום שבת בערב אח שלה התקשר אליי ואמר לי שהיא מאושפזת.

ושהיא מרעיבה את עצמה ומקיאה.

ואני זוכרתשהייתה את התקופה הזאת של'אנה&מיה' בחדשות, בעיתונים ובאינטרנט.

והיא תמיד צחקה ואמרה שלה זה לא יקרה והיא לא תגיע למצב כזה.

שהיא שלמה עם הגוף שלה ולא מעניין אותה מה יגידו עליה!

אבל זה לא נכון, כי עובדה שזה כן קרה לה.

ושהיא כן ניראת כמו ילדה שמרעיבים אותה ולא נותנים לה לאכול.

ולא שהיא הייתה שמנה או משהו.

היא ניראתה טוב מאוד לגילה.

 

הדבר שהכי זיעזע אותי זה כשבאתי לבקר אותה היא התחילה לצרוח ולבכות שהיא לא רוצה ליהיות פה יותר.

שיעזבו אותה ושפסיקו לנסות להאכיל אותה, כי היא רוצה למות.

ומה שהכי עצוב, זה שהיא לא נותנת לאף אחד להתקרב אליה, היא לא נותנת לתת לה לשתות או לאכול.

היא חושבת שכולם לרעתה.

 

ו...אני מבקשת..

יודעות מה? לא מבקשת, מתחננת!

אל-תגיעו-למצב-הזה!

זה לא רק סבל עצמי זה גם סבל לסובבים אתכן.

 

הסיפור המלא:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=581992

 

ושוב, מצטערת שאין לזה שום קשר לבלוג או משהו.

פשוט הייתי חייבת שמישהו יקרא את זה לפחות.

ואם קראתם אני מקווה שהפנמתם, כי זאת דוגמא שהיא באמת אמיתית, לא איזה אחת מתוך סיפור באיזה בלוג.

נכתב על ידי , 4/3/2009 22:08  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,238
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFalling In Love-מאי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Falling In Love-מאי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)