לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דרך חזרה


שוברת שתיקה. סיפור אישי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פרק שני - הנטרול


ההתנגדות הזו לשינוי, למערכת היחסים החדשה הזו, אמנם לא דעכה אבל נעלמה קצת מפני השטח עם הזמן. או שבעצם סתם בחרתי לא להתייחס אליה.

 

עם הזמן והשנים, הוא הצליח לנטרל אותי מכולם והפך את עצמו להיות העולם שלי. העולם היחיד שלי. הבלעדי..

כל כך "אהבתי" אותו (או ככה חשבתי) שנתתי לו לעשות את זה.

כל מ שהתנגד למערכת היחסים הזו באופן בוטה (בעיקר המשפחה) הפך ללא רלוונטי. לא ראיתי אותם יותר. תמיד אמרתי להם: "הוא ואני זה לנצח. לא משנה מה יקרה, אנחנו כבר לא נפרד".

 

החברים כבר התחילו לקבל את זה כעובדה בשטח. למרות שהחברים שלו לא ממש השתגעו עלי. הייתי מרובעת מדי בשבילו. לדעתם, הוא היה צריך מישהי יותר פרובוקטיבית. מופקרת בלשונם.

 

נראה היה שהחברות שלי, כך היה נדמה לי, מפרגנות, שמחות בשבילי.

 

בשביל כולם כבר לא היינו הוא או אני. היינו "הוא ואני". שניים. אחד. שניים שהם אחד.

 

נכתב על ידי ano-g , 14/10/2008 13:51   בקטגוריות החיים, אהבה ויחסים, סיפרותי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי:  ano-g

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לano-g אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ano-g ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)