לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קוצ'ר עיצובים


קוצ'ר עיצובים D: מקווה שתזמינו

Avatarכינוי:  מנהלת קוצ'ר

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2008

מבצעים!!!


 

כמעט לא היה תגובות

המבצע לא נגמר

אף אחד לא זכה :(

אבל....

אל דאגה! פה יש הרבה מבצעים ואתם יכולים לזכות!!!

 

-מותר להשתתף רק במשחק אחד מהמשחקים שלמטה ורק בדבר אחד בכל משחק!!!-

 

מצא\י את ההבדלים

 

שירי מימון- 5 הבדלים

נפתר ע"י Rhythm Designs 

 

אשלי טייסדיל- 5 הבדלים

פתור ע"י miss anna

יובל המבולבל- 4 הבדלים

  פתור על ידי כותבת הסיפור-העבר חוזר שנית

מה זה?

1.  נפתר ע"י הגר

2.נפתר ע"י foolish

3.קרוקס- פתור ע"י סטודיו מתכונים

4. פתור ע"י כותבת השירים

כמה יש?

לא פתור עדיין1. ורודים

2. פתור ע"י sim

3.פתור ע"י ליאורי 38 עננים

 

-מותר להשתתף במבצע גם אם השתתפת במשחקים שלמעלה-

קרדיט על הצפרדעים ל-kerp~help&designs

1.  תפוס ל- כותבת הסיפור- העבר חוזר שנית

2.תפוס ל-סטודיו מתכונים

3.תפוס ל- צוות TNT

4. תפוס ל- sim

5. תפוס לRhythm Designs

ההגרלה נעשתה והמנצח הוא צפרדע מספר 1- כותבת הסיפור העבר חוזר שנית! עשיתי לך כבר כפתור אז אכין לך חתימה D:

 

-כל המשתתפים חייבים להיות עם בלוג-

-הפרס- כפתור יפה עם מספר הבלוג-

 

מקווה שהרבה ישתתפו D:

פרסים (למרות שאני מעצבת המון זמן אלו הכפתורים הראשונים שלי אז הם לא משהו)

     

החתימה של הזוכה במבצע

שלושתם על רקע שקוף

עשיתי לך 3 חתימות בגלל שכל חתימה שעשיתי לא אהבתי אז החלטתי לנסות שוב ושוב

ואני עדיין לא כ"כ מרוצה מהתוצאה.

אם לא אהבת אף אחד מחתימות תגידי לי ואני אכין לך חדשה D:

 

נשאר עוד דבר אחד לפתור!!!!!!

נכתב על ידי מנהלת קוצ'ר , 18/10/2008 13:24  
75 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למנהלת קוצ'ר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מנהלת קוצ'ר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)