לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Take it or live it


"עירומה כאן , בלי מסכות "
כינוי:  שוגר

בת: 56





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

מאה אחוז אור


בכוח הטוב האם יש אמונה

אם זאת אמת למה יש מלחמה

למה לתת הזדמנות לאהבה

אם כמו שהיא באה תמיד היא הלכה

 

לא נזלזל בכוחה של חמלה

אם נעשה זאת תבוא החלמה

כולם נמשכים בכוחה של משיכה

כולנו חוזרים לאלוהימה אדמה

 

אל תתנו לפחדים להשלות לא

אל תתנו ללחצים לשלוט

שחררו אהבה

תדעו אדמה

 

מאה אחוז אור יורד עכשיו

עולה בכולם

מאה אחוז גשם ינקה אותנו

 

יש אין ספור מפות ויש אין סוף דרכים

אך דרך אחת בה כולנו הולכים

אולי יש קול אחר שינצח את הכל

אני הקול אתה הקול

כולם הקול וזה הכל

 

מילים ולחן : יעל דקלבאום - הבנות נחמה

 

היא כבר אמרה כמעט הכל על ההופעה

מודה ,היו רגעים שהבנות המדהימות האלה שרו ועברה לי צמרמורת בגוף

המון דברים רצו לי בראש , החברה שלי(שכבר לא חברה שלי ) שאוהבת אותם כלכך

וכל כך הרבה זמן רצינו לראות הופעה שלהם ,אבל עכשיו שיש הופעות אנחנו כבר לא חברות .

מן צביטה בלב ,מן ציפיה לראות אותה בקהל

 

והנה התמונות שהיא הבטיחה









 

 

 

 

 

נכתב על ידי שוגר , 8/8/2007 10:05  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צמח בר ב-16/8/2007 23:51



21,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשוגר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שוגר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)