לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Take it or live it


"עירומה כאן , בלי מסכות "
כינוי:  שוגר

בת: 56





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

סוף שבוע


יום שישי בבוקר

מחכה לחברים שכרגיל מאחרים

אנחנו נוסעים קצת מחוץ לתל אביב

החלטנו בספונטנית בתחילת השבוע לעלות לכיוון החרמון

אז הזמנו חדר במלון קטן וזול בגליל העליון

וכשהם יחליטו סוף סוף להגיע (פעם הייתי כועסת שמאחרים ,היום אני מוותרת להם )

נצא לדרך ,נעצור בזיכרון לטיול קצר וארוחת בוקר

ומשם נמשיך עד הצפון הרחוק

מתאים לי קצת ירוק בעיניים ולא רק את הקירות של הבית שלי או בית של חברים אחרים

מקווה לחזור עם תמונות יפות

 

 

שיהיה לכם סוף שבוע נעים

אוהבת שוגר

 

 

נ.ב  - אחרי שעתים מציקות בשגרירות ארה"ב , אני שמחה לבשר לכם שאני ממתינה לדרכוני שחוטבע בוויזה הנכספת

נכתב על ידי שוגר , 26/1/2007 08:46  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פיגו פנתר ב-5/2/2007 14:30
 



לילה


לא מצליחה להרדם

כבר במיטה יותר משעה ,מסתובבת סביב עצמי

הגשם דופק בחלון

הרוח חזקה מתמיד

לשכב על הגב ,לשכב על הבטן

שום דבר לא עובד

מנסה לספור כבשים ,אבל כולן בורחות לי

החלטתי לקום ולהפסיק לריב עם עצמי

מחר אני בטח אהיה עייפה כלכך

חייבת לחזור למיטה ,אולי אקח ספר לקרוא

 

הולכת לנסות שוב

לילה טוב

 

ויום הולדת שמח לאודיה יקירתי (אוהבת אותך)

 

 

 

נכתב על ידי שוגר , 21/1/2007 01:51  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שוגר ב-26/1/2007 08:56
 



אין


כל כך הרבה מה לספר ....ובעצם כלום

לא קורה יותר מידי ,העבודה משתלטת על כל זמן פנוי וגם בחלומות

מנסה למצוא את המעט זמן שנשאר אחרי שבועות קשים בעבודה

להפגש עם חברים ,להסתובב ביום שישי עם חברה ,לעשות קניות קטנות

קצת משפחה ,הרבה מנוחה ,שינה ,התכרבלות בפוך ,ספרים שקניתי במבצע של הסלולרית ההיא

רוכבת לעבודה על קטנועי הצנוע ,מרוצה מהניידות ,לא מתבאסת שלא רוכבת בגשם

מתכננת חופש של בערך שבועיים כנראה בארה"ב , ראיון בשגרירות ב25 לינואר (תחזיקו אצבעות )

שנתיים לא יצאתי לחופש רציני , נראה לי שהגיע הזמן

אני פה מטיילת ,כמעט לא מגיבה אבל תמיד איתכם

מרגישה שאין לי מה להגיד (אולי כי לא הפסקתי לדבר בשבועיים האחרונים )

 

זהו בנתיים

מכלום יצא דיי הרבה

 

 

יאאלה ביי

 

נכתב על ידי שוגר , 15/1/2007 10:21  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דניאל. ב-21/1/2007 15:31
 





21,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשוגר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שוגר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)