לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Take it or live it


"עירומה כאן , בלי מסכות "
כינוי:  שוגר

בת: 56





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

חופשה עם ....


אז זהו , עכשיו זה סופי

ביום שני הבא (עוד פחות משבוע ) אני יוצאת לחופש

חופש של שבוע שלם מהעבודה

חופש שלא לקחתי כבר שנתיים שלמות

הבוסית שלי כבר אמרה שהיא מוכנה לשלם את דמי הביטול

אמרתי לה שהיא תצטרך לשלם גם על האישפוז באברבנל

אז היא ויתרה לי

 

ביביסטר לקטנוע שלי כבר יש (וגם יקחו אותו לטיפול ) .

רק נשאר לארוז ,לקחת את חברתי הטובה

ופשוט לשכוח מהכל לשבוע שלם ...

 

 

 

ברצלונה ,הנה אני באה !!!!

 

 

היא רצתה כותרת , אז שמתי כותרת

נכתב על ידי שוגר , 20/2/2007 16:49  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אספוש ב-6/3/2007 00:47
 




יום שני היה יום קשה בשבילי

אמנם הצלחתי לישון בלילה ,אבל הפחד חילחל בי מהבוקר

משעה 2 אחרי הצהרים לא הייתי ממש מרוכזת

אנשים דיברו אלי ולא שמעתי , עשיתי דברים ולא ממש עשיתי

בשעה 19:00 התישבתי על כיסא הרופא השיניים בפחד גדול

הסברתי לו את הפחד שלי ,וכשהוא בדק את השיניים שלי

הוא התפלא איך פחד גרם לי להזנחה  כזאת

הנזק הוא ,2 טיפולי שורש , ושיננית 

טיפול שורש אחד עברתי כבר באותו ערב

כאב מעט ,לא היה תענוג ,אבל היה נסבל (קרע לי את הכיס )

עכשיו צריך לקבוע תור לשיננית ,שכמו שאני יודעת הוא תענוג לא נעים גם

ולהמשיך את הטיפול שורש השני וכל המבנים \כתרים

 

הכאב הניע אותי לעשות את הפעולה ,אני אשתדל לא להזניח

הבנתי שזה לא שווה

 

יום חמישי , הכוח נגמר לי שילשום

מפנטזת על לונדון ( ביום ראשון אדע מה קורה )

לטייל עם חברה ברחובות האהובים ...

 

זהו בנתיים

סוף שבוע  נעים יקיריי

 

 

נכתב על ידי שוגר , 15/2/2007 13:51  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ארז ב-3/3/2007 00:46
 



פוביה


אז רציתים שאספר לכם על דברים שלא ידעתם עלי

 

יש לי פוביה קשה

מפחדת מרופאי שיניים ,כל כך מפחדת שלא הייתי מגיל 20 אצל רופא

מפחדת כלכך שרק מהמחשבה אני מתחילה לרעוד ,הלב דופק בהיסטריה ,

הקול רועד ,הדמעות צצות

 

מיום שלישי אני סובלת כאבים ,בהתחלה הם היו קלים אבל כבר הציקו לי

ביום שישי הכאבים כבר הוציאו אותי משיווי משקל ,לא הייתי מרוכזת במה שאני עושה

וישבתי עם חבר מול המחשב ועשיתי פדיחות כי לא הייתי מפוקסת

כל הסוף שבוע סבלתי מכאבים ,ישבתי בבית לבד והיה לי זמן לחשוב

 

בבוקר הגעתי לעבודה וביקשתי מחברה טלפון של רופא ,לקח לי עוד שעה עד שחייגתי אליו

קבעתי לתור למחר ב19:00 , מקווה שלא אעשה פדיחות לעצמי מחר שם .

 

החלטתי שאני מנסה להתמודד עם הפוביה הזאת

החלטתי שהגיע הזמן לוותר עליה ,היא לא עושה לי טוב

ואם אני רוצה לצאת לחופש עוד שבועיים אז עדיף שזה יהיה עם לפחות שן אחת מטופלת

 

אחרי שניפטר מזאת ,נעבוד לפוביה הבאה ......

 

 

בוקר טוב חברים שלי

ושבוע טוב

 

נכתב על ידי שוגר , 11/2/2007 10:18  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Blue Fantasy ב-13/2/2007 17:11
 



לדף הבא
דפים:  

21,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשוגר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שוגר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)