לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חברים הם מלאכים שמעמידים אותנו על הרגליים כאשר הכנפיים שלנו שוכחות כיצד לעוף.



Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2008

עיצווב חדש ומעלף + תמונווות [:


כמו שאתם בטוח רואים, יש עיצוב חדש ומדהים לבלוג.

נועוש היפה שלי, עיצבה, המון תודה אהובה 3 >

תודו שיצא מדהים !(:

כל דבר שנמצא פה, נועה הכינה, מי שייקח, ישתמש, יעתיק.

יחטוף מכות, נשבעת !

נועה, אני אוהבת אותך מלא ! אני בטוחה שאת יודעת כמה.

אני פשוט כ"כ מאושרת שיש לי חברה כמוך.

מקווה שמה שאנחנו מתכננות ייצא בסוף

בנתיים קבלי את אהבתי.

ואל תשכחו להצביע לי באינטר, כן ? (:

http://www.inter8ing.net/vote.php?b=6025&site_id=4350

ומי שרוצה החלפות המסנג'ר שלי הוא- [email protected]

עוד 4 ימים אחותי המדהימה בת שנתיים.

אתם לא מבינים בכלל כמה שהיא מהממת 3>

מזלטובים ייתקבלו בברכה, כבר מעכשיו.

אבא חוזר עוד שבוע ואוטוטווו המחנהקיץ [:

ישלי גם קורס תיגבור במת', כדי שאני אשאר בהקבצה א' שנה הבאה.

ויש לי עוד את כל העבודה .... \:

קיצר ? אני עצלנית D:

חזרתי לא מזמן מהבריכה, עכשיו אני אסריח שבוע \:

אני שונאת בריכה, איכס, כל הכלור הזה.

אבל היה כייף :}

אויי. הפיצול אישיות שלי חוגג.

סתם אם זה מעניין מישהו...

כ"כ התמכרתי לישראל בראון בזמן האחרון D:

הוא מדהים לדעתי.

אני לא מפסיקה לשמוע אותו.

אבל אל תטעו, אין ולא יהיה תחליף לבועזי שלי 3>

אגב, אם כבר כוכב נולד.

אני כ"כ שמחה שהכבשה *אהמאביבמשולםאהמ* עף.

לא סבלתי אותו |: .

שיהיה שבוע לפרצוף 33>

 

  

 

 סתם נו.. ערכתי אותן וזה מגניב, התלהבתי, מותר?

 

 

 

 

לחיי ההתחרפנויות ברננים D:

[סליחה על התמונות הקשות, מקווה שתצליחו לישון הלילה.]

ואני יודעת, אני יודעת שהפוסט הזה כ"כ שונה מזה שלפניו.

ובאמת שלא שכחתי, ולא העברתי את זה לסדר היום,

כי אני פשוט לא מסוגלת.

אבל אמרו לי לנסות לחשוב על דברים אחרים.

להעביר את המחשבות לנושאים אחרים.

זו אחת הדרכים שלי.

שחלילה לא תחשבו שאני מזלזלת.

אני הכי מעריכה ואפילו מעריצה ואוהבת אותם.

עד כאן הפוסט החופר הזה.

ואם כבר קראתם, להגיב ולעשות אותי שמחה, יזיק ?! (;

אוורן .

נכתב על ידי , 19/7/2008 01:55  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



18,704
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורן. [: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורן. [: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)