לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חברים הם מלאכים שמעמידים אותנו על הרגליים כאשר הכנפיים שלנו שוכחות כיצד לעוף.



Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2008

ספרד אלופת אירופה + 17,000 כניסות + תמונווות D:


למעוניינים בתמונות מההתחרפנות עם הבנות בארנה,

מוזמנים להיכנס למקושרים שלי :

http://www.mekusharim.co.il/AlbumView.aspx?AlbumId=2103242

 

ספפפרד אלופת אירופה ! לא שזה מעניין אותי,

רציתי את פורטוגל, איטליה ורוסיה, כשהן עפו זה כבר לא עניין אותי.

בכל מקרה, נחמד .

 

לא ציפיתי לחופש כזה, אבל זה חופש.

להית' D:

 

עריכה, 23:51

 

רק עכשיו ראיתי, עברנו ת17,000 . מאגניב [:

נכתב על ידי , 29/6/2008 23:49  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החופש הזה.


 

החופש הזה התחיל ממש טוב

אני נחה בעיקר, יש לי בייביסיטר כמה פעמים בשבוע, אני יוצאת. כייף לי [=

תמיד בחופש יש הרגשה של משהו אחר.

עוד לא בדיוק הפנמתי שחופש, אבל הפנמתי שאין בצפר, וזה כבר משהו.

נחמד לא לקום ב7 [למרות שאני מפתיעה את עצמי ואני קמה כל יום בסביבות 9 שזה ממש מוקדם למה שציפיתי.]

בכל מקרה, אני די לחוצה עם העבודות של החופש, כל הנושאים כבר ברחו לי מהראש ואני לא ממש מצליחה משהו.

אני כ"כ לא רוצה לקבל בבוחן הזה בתחילת שנה הבאה פחות מ70 ולרדת ללמוד בהקבצה ב'.

בכל מקרה, שיהיה לכם חופש נעים 3 >

 

 

:) א ו ו ו ו ו ו ו ו ו ר ן 

 

אני יודעת שהיום שנתיים לחטיפתו של גלעד שליט.

אני לא ארחיב יותר מידי כי אני מאוד טעונה על זה שהוא עוד לא חזר,

אני יכולה להאשים פה את אולמרט האשמות עד מחרתיים בכמה הוא לא היה בסדר בכל הנושא הזה.

ומי שמכיר אותי טוב אני גם עושה את זה.

ויש לי המון מה להגיד ומה לחשוב על "ראש הממשלה הדגול" שלנו.

לכל מי שבאמת לא יודע, אני לא יושבת בשקט בקשר לחטופים, הייתי כבר בכמה הפגנות וכתבתי אינספור מכתבים.

זה לא שבאמת שמים עליי.

אני רק מקווה שהבנים יחזרו הביתה בריאים, שלמים ובמהרה.

אמן.

נכתב על ידי , 25/6/2008 18:51  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום אחרון וכל מה שקשור בזה + תמונות מהבריכה.


התחיל החופש, רשמית, ואיכשהו. בכל זאת, כמו כל פעם, ההרגשה שבאמת חופש והאסימון ייפול רק בשלב יותר מאוחר.

בשלב כזה של יום ראשון, שאני אקום בשבע ואתחיל להתארגן לבצפר ואז אזכר שיש לי אפשרות חודשיים לא להיות שם..

ואז מנסים להירדם, ולא מצליחים, כמובן. ואז כבר מתחילים לצאת, ולישון הרבה יותר, ולראות פחות חברים וילדים מהשכבה.

אבל באמת עושים חיים.

אני רק מקווה שיהיה חופש נעים, רגוע, מהנה.

שאני אצליח לממש את כל התוכניות והציפיות שלי.

אני באמת מקווה לחופש אחר, עם מנוחה, לפני הלחץ האמיתי.

כיתה ט'….

אז תהנו חמודים, בחופש ובכלל.

וכאלה מהיסודי, לכם נשארו רק עוד עשרה ימים.

וכמו שאמרתי לאח שלי בכיתה ה'.. "ביום ראשון כשאתה קם, תשתדל שלא לעשות רעש, יש ילדים שלא יקומו ביום הזה ללמוד". D:

רק בשביל להגיד לו את זה ולראות את הפרצוף שלו נופל היה שווה שהחופש כבר יגיע.

 

היה היום ממש כייף בבצפר, לפחות אני נהניתי. קנינו והכנו לנירה המון דברים.

היה נחמד להרגיש את החופש, להרגיש את האושר והאווירה השונה שבאוויר.

להיפרד מחברים, להתחבק כ"כ הרבה.

 

מהתעודה אני לא בדיוק מרוצה, כן שיפרתי בכמה מקצועות מהמחצית הקודמת וכן השקעתי במחצית הזו, מאוד.

אבל יש מורים שלא משנה מה אני אעשה הם לא יראו את זה, לא משנה כמה אני אקבל במבחנים ואעשה את כל השיעורים זה לא יעזור לי כדי לשפר את הציון.

אנגלית, מתמטיקה, ספורט. מקצועות כ"כ חשובים, הכי חשובים, מבחינתי.

דווקא בהם כ"כ הדרדרתי, למרות כל ההשקעה.

אני לא בטוחה שאני אמשיך בט' ליהיות בהקבצות א'. קשה לי מידי.

למרות שאני יודעת שזה לוותר לעצמי.

[אם חשבתם שאני הולכת לכתוב פה את הממוצע או כמה קיבלתי בכל מקצוע, תשכחו מזה.]

ולמרות כל זה קיבלתי תעודת הצטיינות על הישגים בלימודים.

הייתם צריכים לראות את הפרצוף של אמא.....

 

ושוב, בפעם האלף. חופשה מהנה ותשמרו על עצמכם חברים 3>

 

תמונות מהבריכה, עם השכבה. לפני יומיים.

 

אורןןן (:

נכתב על ידי , 20/6/2008 17:16  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חוווופפש (:


מבחינתי החופש התחיל לפני שבועיים, כבר נגמרו הלימודים, בערך.
אין שיעורים, עבודות, מבחנים.
מתחילים כל יום ב9 וגומרים ב12.
אתם בעצמכם יכולים להעיד שזה לא הסדר רגיל.
שמשהו בכל זאת השתנה, שכבר מרגישים את החופש, יודעים שהוא פה, שהוא בא.
שעוד שנייה ממש נעזוב את הבצפר לחודשיים שלמים.
מבחינתי זו הרגשת שיא.
זו התקופה שאני הכי אוהבת בבצפר.
להרגיש שהסוף קרב. לנסות לשחזר את השנה ולראות שהיא עברה מהר.
אבל גם לדעת שבקרוב הטירוף יתחיל, הטירוף האמיתי.
אני באמת לא השקעתי השנה בלימודים.
לקחתי את המבחנים יותר מידי כמובנים מאליהם ואם כבר למדתי זה היה בלילה יום לפני.
למרות שהוצאתי ציונים טובים ושאני די מרוצה מהתוצאות אני יודעת שאני מסוגלת ליותר.
וזה לא בקטע של 'שלמות' או משהו בסגנון. זה יותר בקטע של ההרגשה הפנימית שלי.
לדעת שבאמת עשיתי את כל מה שאני יכולה, שלמדתי טוב.
גם אם אחרי זה אני אקבל 60.
הרגשה הרבה יותר מספקת לדעת שלמדת ובאמת התאמצת וניסית להוציא ציון טוב, גם אם זה לא הלך.
כשאתה בכלל לא לומד אתה לא מתפלא למה קיבלת את הציון הזה וזה מאכזב, לפחות אותי.
אני לא חושבת על ה'ביזבוז זמן' שהיה בללמוד. ממש לא.
 
מקווה לחופש יוצא דופן. מתכננת הרבה יציאות. מקווה שרובן יצאו.
בנתיים, תהנו מהיומיים האלה, שנשארו, הא ? (;
נכתב על ידי , 18/6/2008 19:43  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדש [:


השם של הבלוג חדש, כל העיצוב חדש, הכל הכל הכל חדש [:

אהבתם ?

עיצבתי בעצמי, אשמח לשמוע הארות/הערות. 3>

אורן.

נכתב על ידי , 10/6/2008 12:42  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אולי.. בכל זאת.


רק לא זה, כי זה ממש לא נכון. פשוט שכחו מזה.

אני לא צריכה ולא רוצה את הבלוג הזה יותר. הוא גזל לי יותר מידי זמן ומצברוח.

מבחינתי בלוג זה לא יותר מזבל.

אל תחשבו שאני מתגעגעת, שהבלוג הזה חסר לי, שאני לא יכולה בלעדיו.

הוא גורם לכל ההרגשה הרעה לצאת החוצה.

לחפש, לחפור, לנסות לרחרח ולהבין מה יימשוך קוראים, תגובות, כניסות.

בלוג זה דבר מלא שקרים, התחמקויות, צביעות.

הרי אף אחד לא באמת פורק בבלוג שלו, אף אחד לא באמת מספר הכל בבלוג שלו.

כי ישר כולם שואלים ומתעניינים ודוחפים את האף גם כשזה ממש לא העיניין שלהם.

גם כשמבקשים לא להגיב, שמספרים שעוברת עלינו תקופה רעה יהיו את היוצאי דופן.

אלה שיהיו חייבים להשאיר עקבות, שנדע שהם היו פה. שחלילה לא נשכח.

ודווקא כשצריך עזרה ועידוד וניחומים וכן, אולי גם קצת צומי אז אותם אנשים נעלמים.

לא שואלים, לא מתעניינים כאילו זה לא חשוב כאילו לא אכפת להם.

ואתה הרי יודע שהם נכנסו, ראית אותם.

ואז זה גורם למריבות ולחוסר הבנות. ופתאום אתה תופס את עצמך ומבין כמה אתה בובה על חוט.

כמה כולם לוקחים אותך כמובן מאילו. כמה לא מייחסים לך את החשיבות שמגיעה לך.

בלוג זה זבל בדיוק כמו עוד מיליון אתרים אחרים.

 

רק עוד שני מבחנים. מחר ומחרתיים, שניהם במתמטיקה. אני חייבת לעבור, חייבת להצליח.

לסיים את השנה הזו כמו שציפיתי.

אוף, לגמור את זה כבר !

 

ביי.

נכתב על ידי , 1/6/2008 20:06  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





18,704
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורן. [: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורן. [: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)