לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חברים הם מלאכים שמעמידים אותנו על הרגליים כאשר הכנפיים שלנו שוכחות כיצד לעוף.



Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2008

שאלון, ט', סיום החופש. עוד משהו?


שלוום:]

הרבה זמן לא עידכנתי \:

אני לא אחפור ואעשה פוסט עם סיכום החופש.

היה לי נחמד, נחתי, וזה מה שבכללי רציתי (:

אני נורא מפחדת מכיתה ט', היא חלק משמעותי שיקבע את ההמשך שלי בביצפר ובחיים.

אני חייבת להשקיע !

ביום רביעי יש לי מבחן עצום במת' על כל החומר של כתה ח', מי שמקבל בו פחות מ70 יורד ללמוד בהקבצה ב'.

אני לא רוצה X:

 

אני ממש מקווה שילך טוב, כ"כ !

מחר אני לומדת מ10:40 עד 13:15.

זה מגניב D:

 

שאלון ? D:  נגנב מאורן :]  / 565875

 

שעת התחלה: 21:30

1. שם מלא: אורן אייל

 2. תאריך לידה: 7.12.93 עוד 90 ומשו ימיםם ! (:

 3. כתובת: תלמונד סיטי.

 4. איפה עוד גרת? קיבוץ ניראליהו.

5. בית ספר: "רבין"

6. מזל: קשת

 7. מידת נעליים: 37-8

 8. גובה: 1:57 ?

 9. מוצא: רבע אשכנזייה רבע בולגריה רבע איטלקייה ורבע ספרדיה.

 10. חיות מחמד: אין.

 11. אחים: אח ואחות.

 13. צבע שיער: חום, שטני-קקי.

 14. אורך שיער: לא יודעת ><

 15. צבעת פעם את השיער? לא אבל אני אצבע בקרוב D: גוונים אדומים.

 16. באיזה צבע? מקווה לצבוע לאדום.

 17. כיתה: אפשר להגיד ט'.

 18. מצליח בבית ספר? תלוי, בערך.

 19. תחביבים: מחשב, קניות, צופים.

 20. ריח אהוב: של חביתה.

 21. איזה שפות אתה מדבר? עברית. לומדת אנגלית, ערבית ויודעת ספרדית.

 22. אוהב ספורט? כן

 23. איפה נולדת? כפרסבא

 24. אתה בן אדם של לילה או של יום? לילה. (:

 25. רגיש לדיגדוגים? ממ, לא.

 26. מאמין באלוהים? כן.

 27. יש לך כינויים נוספים באינטרנט? לא ><

 28. מה הם? אין לי ממש. אורן. [: ?

29. יש לך גשר? לא

 30. יש לך משקפיים\עדשות מגע? משקפיים לטלוויזיה וללוח וכל זה .

 31. מה תרצה להיות כשתהיה גדול? הייטק, שדרנית רדיו, לא סגורה \:

 32. איזה יום היה הכי גרוע בחיים שלך? לא יודעת. אולי כשסבא נפטר.

 33. מה הדבר הכי מביך שקרה לך? יש יותר מידי דברים מביכים.

 34. איזה יום היה הכי טוב בחיים שלך? ניראלי שאחותי נולדה.

 35. מה הדבר הכי חשוב לך? משפחה וחברים.

36. יש חבר\חברה\קראש? אין .

37. ממה אתה הכי פוחד? נחשים, חושך, מוות.

 38. אם היה לך עוד זוג עיניים איפה היית שם אותם? על המצח של מי שמסתכל עליי, אני רוצה לראות איך אני נראת בעיניי אחרים \:

 39. על מה אתה חושב בדרך כלל לפני שאתה הולך לישון? מה ללבוש בבוקר

 40. למה אתה הכי מתנגד? מלחמות. אי צדק. אי שוויון.

 41. אם היית יכול להיות מישהו אחר, מי היית? שאלה טובה . לא יודעת.

 

דברים אהובים:

48. המקום האהוב לחופשה: אילת ?

 49. טעם גלידה אהוב: קרם עוגיות :]

 50. פרי אהוב: שזיף

 51. ממתק: טעמי.

 52. מכונית: BMW

 53. שיעור: חינוך XD

 54. חג: חנוכה

 55. היום הכי אהוב בשבוע: שישי :)

 56. צבע: שחור

 57. מגזין: לאמשנה.

 58. שם לבת: מאיה, נועה, יעל.

 59. שם לבן: רועי, עידו, גיא, אביאל.

 60. קבוצת ספורט אהובה: מכבי חיפה!

 61: חודש אהוב: דצמבר והחודשים של החורף.

 62. ספורטאי אהוב: יניב קטן, קאקה.

 63. ספורטאית אהובה: סתם. אין.

 64. שחקנית אהובה: לא יודעת.

 65. שחקן אהוב: הית' 33333333333>

 66. תוכנית אהובה בטלוויזיה: דרייק וג'וש

 67. אתר אהוב: לא יודעת.

 68. חיה אהובה: ג'ירפה. חח

 69. חבר לאימייל: סבאסבתא.

 70. בדיחה: איש אחד הלך הלך הלך, ונפל לבור XD

 71. אומר הרבה: כאילו, כזה, אז, נגיד, בווב.

 72. מילה אהובה: לא יודעת.

 73. נעליים: אולסטאר

 74. תחנת רדיו: לא שומעת רדיו >>"

 75. חדר בבית: שלי ?

 76. ההופעה הכי טובה שראית: אראה באחד הימים, של בעלי המושלם.

 77.דיסק אהוב: ממ..... לא יודעת ><

 78. נשיא: פרס :]

 79. סלט: יווני/טונה.

 80. בשר: כמעט לא אוכלת. אולי שניצל של אבא.

 81.תוספת לפיצה: פטריות D:

 82. ארץ: ישראל

 83. עיר: לאס וגאס (:

 84. אגם: ><

 85. ים: עקדיה בהרצליה.

 86. מקום אהוב: קניון/הבית של סבא וסבתא.

 87. מסעדה: ימאקה בהרצליה פיתוח.

 88. רעש: ><

 89. טעם: מתוק

 90. רגש: שמחה.

 91. אוניברסיטה: לא יודעת.

 92. מספר: 7

 93. ספר: המקרה המוזר של הכלב בשעת לילה.

 95. סבתא: אתי, עתליה.

 96. סבא: שמוליק, ג'קי זכרונו לברכה.

 97. דגנים: לא יודעת. גרנולה.

 

ב24 שעות האחרונות...

 152. היתה לך שיחה רצינית: כן

 153. חיבקת מישהו: כן

 154. רבת עם חבר: אולי עם שיר. חחחחח סתם.

 155. בכית: כן

 156. צחקת: כן

 157. גרמת למישהו לצחוק: כן

 158. קנית משהו?: כן

 159. הסתפרת? לא

 160. הרגשת טיפש? לא

 161. דיברת עם מישהו שאתה אוהב: כן

 162. התגעגעת למישהו? כן

 

האם אי פעם...

 163.השתמשת בסמים? לא

 164.אכלת קופסא שלמה של אוריאו? לא

 165.נזרקת על ידי מישהו? לא ניראלי

 166.משהו בגד בך? לא

 167.נשארת בבית ביום שישי בערב סתם כי התחשק לך? אולי.

 168.היית מאוהב? כן

 169.ראית את הבית הלבן? בטלוויזיה

 170.ראית את מגדל אייפל? בטלוויזיה.

 171.עישנת? לא

 172.שתית אלכוהול? בקטנה (:

 173.עישנת מריחואנה? לא

 174.שיחקת מונופול? כן

 175.ראית טיטאניק? לא -.-"

 176.נישקת מישהו? כן

 177.התנשקת צרפתית?

 178.הזדיינת (שכבת, הזדווגת וכו`....)? לא ><"

 179.ניסית דיאטה? בערך

 180.ביקרת בארץ אחרת? האצבע שלי הייתה בירדן והרגל בלבנון.

 181.צבעת בספר צביעה? כן

 182.עשית אמבטית קצף? כן

 183.טסת? כן

 184.שטת? כן

 185.נסעת ברכבת? כן

 186.היתה לך תאונת דרכים? כן

 187.רכבת על פיל? לא

 188.הכנת אתר אינטרנט? כן

 189.שיחקת בברביות? כן

 190.נשארת ער כל הלילה? כן

 191.דחפת דברים מתחת למיטה כדי לגרום לחדר שלך להראות יותר נקי? לא ניראלי

 192.שברת עצם? לא

 193.ראית ג`רי ספרינגר? מי זה?

 194.דיברת בשיעור? אני? מה פתאום! אני הכי מדברת שאפשר XD

 195.פחדת מהחושך? עדיין פוחדת.

 196.היית בבית חולים (לא לביקור)? כן

 197.עשו לך תפרים? כן

 198.זרקת מישהו והתחרטת על זה? כן

 199.יצאת עם יותר מבנאדם אחד באותו זמן? לא

 200.שיקרת? כן

 201.נעצרת על ידי המשטרה? כמעט

 202.נרדמת בשיעור? אפשר להגיד.

 203.השתמשת באוכל לצרכים אחרים מאכילה? כן

 204.פגשת סלבריטי? כן

 205.עברת על החוק? לא ניראלי

 206.אהבת מישהו כל כך שזה גרם לך לבכות? כן

 207.שנאת את עצמך? כן

 208.נשבר לך הלב? כן

 209.שברת למישהו את הלב? כן

 210.רצית להרוג מישהו? חחח כן

 211.נפלת מכיסא? כן \:

 212.נתת למישהו לאפ דאנס? מה זה?

 213.הלכת מכות? כן

 214. מסר לאומה? תעשו חיים בחיים כי מהחיים בחיים לא תצאו בחיים.

 215. היד שלך כואבת? לא. ><'

216. שעת סיום: 22:04

 217. ואחרון - מישהו באמת יקרא את זה? אולי. יובל ביקש D:

 

לילה טוב לכולם. ושנה טובה :]

אוורן (: 3>

 

התאהבתי באנדרס. נשבעת.

נכתב על ידי , 31/8/2008 21:26  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התפרסם היום בעיתון.


בבוקר היום, לשם שינוי, עשיתי משהו שאני לא נוהגת לעשות, פתחתי עיתון.

אולי אני אשמע קצת צינית, אבל קראתי שתי כתבות, אחת מדהימה, מרגשת, חמה והשנייה הכי רחוק מהראשונה, צבועה, מחרידה, מבישה.

הנושא הראשון עליו קראתי היה ריאיון עם גברי בנאי, שסיפר על רגשותיו הקשים אחרי שאיבד בשנתיים האחרונות את אחיו יוסי, את פולי, חברו ולאחרונה גם את אחיו, חיים.

הריאיון אותו ריגש אותי עד שהבנתי את כל מחשבותיו והזדהיתי איתן, הריאיון היה פתוח כ"כ, הבנתי כמה באמת קשה לו.

"אני מרגיש שבשנתיים האחרונות כוס הייסורים שלי גדושה, עד שאני כמעט מתחנן: חכו רגע, חכו עם שיירת המתים האינספית הזאת, תגידו למלאך המוות שיעצור, כולם עוזבים אותי. עוד אני מתאבל ובוכה על פולי, בא הסיפור של חיים."

להוריו של גברי, בכורה ומאיר בנאי, נולדו 7 בנים ובת, רק שניים מהם, יצחק וגברי, עדיין בחיים.

גברי מסביר, "בהלוויה של חיים, כשראיתי את כל שבט הבנאים העצום, זה מילא אותי שמחה. אני חושב שהתמזל מזלי שנולדתי למשפחה כזאת. אבא שלי היה ירקן וגרנו מעל לחנות בשני חדרים. זה היה בית דתי, אבל לא פנטי. היה בו עוני, אבל עוני של אנשים מאושרים."

כמה חזק צריך ליהיות כדי לדעת להגיד את המילים האלה, כ"כ ריגש אותי לקרוא את הכתבה, לשמוע קצת מהעבר שלהם, כמה שלא היה להם קל, כמה שהם סבלו ואיבדו הרבה בדרך. כמה שלא תמיד, כמעט אף פעם, לא יוצא לנו, לציבור, לחוש באמת את אותם רגשות עמוקים שקיימים ברגעים אלו ממש אצל משפחות רבות וגם אצל משפחת בנאי המפורסמת שרוב רובה הם אנשים "מפורסמים" ומוכרים.

צריך רק לרגע לעצור, לנסות להבין באמת. לא לקחת פטירה של אדם כמובן מאילו ולומר "במוקדם או במאוחר כולנו נמות, אז הוא מת עכשיו..." מאחורי כל מודעת אבל שנטלית, ישנם אנשים רבים, משפחה, חברים, מכרים, שכואבים ומתאבלים.

 

הכתבה השנייה שקראתי הייתה על שמיניסט מהרצליה, בשם אודי, שהחליט שלא לרוחו להתגייס לצה"ל, שזה "לא יעשה לו טוב".

"אני," מכריז אודי בפסקנות, "לא מתכוון להתגייס לצבא, פשוט כי אני לא רוצה לוותר על החופש שלי."

עוד הוא אומר, "אני לא מאמין באופן עקרוני, בלחייב אנשים לתרום למדינה. אני לא האמנתי אף פעם ב'טוב למות בעד ארצנו', כי החיים שלי חשובים לי."

אחרי שהתייצב לצו ראשון, אודי הוסיף, "פישלתי במכוון בכל התשובות במבחנים הפסיכוטכניים, כדי שבעיניי הצבא אני אהיה דפ"ר. זה עדיף לי. אני לא מסתכל על עצמי כאילו אני מתחמק מצה"ל. אני מסתכל על זה כאילו אני בוחר שלא לשרת בצה"ל. זה פשוט כרוך בהתחמקויות פרקטיות."

הקושי המשמעותי היה עם אחותו הטייסת של אודי, "זה קשה, היא לא הסתירה את זה שהיא חושבת שזה לא בסדר. היא ניסתה לשכנע אותי, בעיקר מהפן האידיואולוגי של למה היא מאמינה שמאוד חשוב להתגייס לצה"ל. היא דיברה איתי על ערכים וכל זה."

כשאודי יוצא לקב"ן במטרה להשיג פטור מצה"ל הוא יצא ברישול, לא מגולח. בכוונה. "אני מנסה להציג תדמית שתגרום לקב"ן להבין שהוא יותר רוצה אותי מחוץ למערכת מאשר בתוך המערכת. יש אגדות כאלה, שאם תיכנס ותגיד שאתה מדמיין נמלים ותעשה כאילו הן קופצות על השולחן, תוכל להשתחרר. אפשר גם לבוא בלבוש של אישה ולהיראות כמה שפחות אטרקטיבי בעיני הצבא."

השבוע אודי ועוד 6 נערים אחרים החליטו לצאת להפגנות נגד הצבא ופשוט לבחור יום אחד שבו ייכנסו יחד לכלא באופן מאורגן.

אודי אומר, "אני מוכן לשלם את המחיר של ישיבה בכלא, אם אני רוצה לצאת מהצבא, אני רוצה לעשות את זה עם אמירה."

אותי החריד שמאחורי המעשים המבישים האלה עומד אירגון בשם "פרופיל חדש" שהדריך את אודי במעשיו ואמר לו איך ומה לכתוב כדי שיזומן לוועדה.

במהלך הריאיון אודי מסביר שהוא הומו שהוא מרגיש אזרח סוג ב'. מבחינתי עצם זה שהוא פועל בשביל להתחמק משירות, שמשקר במצח כ"כ נחושה, שמנסה לגרום שירחמו עליו, זה מה שגורם לו ליהיות אזרח סוג ב' ולא עצם זה שהוא הומו.

מבחינתי, אנשים שלא מסוגלים לתרום טיפה, למדינה, לא ראויים לחיות כאן. ישנם כ"כ הרבה אנשים שעברו את השואה, ישנם כ"כ הרבה אנשים שהגיעו לארץ והקימו מדינה, ישנם כ"כ הרבה אנשים שנהרגו במלחמות, ישנם כ"כ הרבה אנשים שלנגד עיניהם ראו את חבריהם נורים ונפגעים. ישנם כ"כ הרבה אנשים שעברו את התופת הזו. וכן, הכל כרוך בזה, הכל מתחיל בזה.

במיוחד כשלא מזמן חזרו אודי ואלדד, בארונות, אחרי ששירתו בצבא. במיוחד, כשעדיין, גלעד, נמצא בשבי, חי, סובל, בחושך, ללא החופש שלו, ללא משפחתו. וכל זה עובר עליו משום שהיה לו חשוב לשרת, משום שהגן על אדמתנו, על מדינתינו, עלינו. וגם עליך, אודי.

כשאני שומעת על אנשים שמשתמטים, כמו הסיפור של אודי, כשאני שומעת שבכל שנה, בממוצע 27.5% מהקהילה שלנו, מחליטה לא להתגייס לצבא, זה מרתיח אותי.

איך יכולים ליהיות אנשים כאלה אדישים, אטומים? שלא מוכנים לשנות לתקופה את סדר חייהם, שלא מוכנים לפעמים אף להקריב, שלא מוכנים להניד אצבע עבור מדינתם, שמתכננים להמשיך לשבט בספא בבית ובתי קפה, להתמתח ולהעביר את יומם כרגיל...

בתחילת הכתבה היה כתוב, "אודי, בחולצת טריקו לבנה ועליה הכיתוב "מכתב השמיניסטים", מסתובב בחגיגיות טווסית בין העוברים והשבים, נוטף זיעה ומניף בגאווה שלטי מחאה נגד הגיוס לצה"ל. רוב האנשים חולפים על פניו בלי להביט בו, אחדים עוצרים להתווכח. אחד יורק לכיוונו." גם אני הייתי מגיבה ככה, הגועל שבהשתמטות, החולשה שבה, אני מלאת גועל כלפי אותם אנשים כאלו שבוחרים בדרך הקלה, בדרך של להתעלם ולהמשיך כרגיל.

רק אתמול יצא לי לדבר עם אבא שלי, הוא סיפר לי שבאו אליו שתי בנות בנות 18 לריאיון עבודה, כשהוא שאל אותן מה עם צבא הן ענו לו שהן דתיות. אבא ענה להן "אז מה, אתן יודעות כמה דתיים יש בצה"ל?" והן ענו לו שהן עושות שירות לאומי בבית לוינשטיין.

אני לא יודעת אם באמת יש להן סיבה לא להתגייס, ואני מודעת לבעיה שיש אצל הדתיים בלשרת בצה"ל, אבל עצם זה שהן מתנדבות ומשנות אפילו קצת את סדר יומן, מבחינתי זה מראה שאכפת להן ושהן לא ממשיכות כרגיל.

אני יודעת שיש עוד 3 שנים עד שאני אתגייס, אבל אני בשוף פנים ואופן, בשום מצב, לא מתכוונת להשתמט, אני גם יודעת שלאף אחד מחבריי לא עברה בראש מחשבה שכזו, אני חושבת שהעקרונות עליהם גדלנו חזקים יותר ושהם מסבירים מצויין כמה שהתרומה שלנו בשירות הצבאי חשובה למדינה.

במיוחד גם שאני מכירה יותר ויותר אנשים שהתגייסו השנה לצה"ל.

 

קראתי היום גם בבלוג של ילד בשם דניאל סויסה, הוא כתב מכתב לאריק זאבי, מכתב מדהים לדעתי.

אני ממליצה לכולם [!!!] להיכנס לקישור שפה.

כל מה שהוא כתב, אלו בדיוק גם רגשותיי. ומעבר לזה, תיכנסו לכאן גם, זהו ריאיון בוידיאו עם אריק זאבי אחרי שהפסיד את המדליה.

מרגש כמה שהאדם הזה הוא לא כמו כולם, לוקח את כל מה שקורה על עצמו בלבד ולא מאשים האשמות אחרים.

 

זה פוסט שמאוד היה חשוב לי לכתוב אותו.

יצאתי מלאת רגשות אחרי הקריאה הבוקר בעיתון וגם בבלוג של דניאל.

 

ושוב, לפני שנגמר החופש..... להספיק:

 

 ללכת לסרט וולE [חמוד אבל משעמם]

 ים [אולי ברביעי]

 באולינג

קורס קיץ [התחיל]

 עבודה במת' [התקדמתי, טיפ'לה]

 בגדים

 נעליים

 תלבושת אחידה [בקרוב]

 להיפגש עם חברים ועם מי שהכרתי

 לסדר את החדר [בקרוב]

 לפגוש את יוווווב המדהימה שלי D:

 לקרוא ספר באנגלית

 מחברות וציוד לשנה הבאה

 למצוא עבודה [לא בטוח]

מפגש של הקבוצה אצל הבהמה. [לא בטוח]

 

זהו להפעם, מקווה שקראתם, זה באמת אחד הפוסטים היותר חשובים שכתבתי.

תתעלמו מכמה שזה נראה ארוך.

כולם צריכים לקרוא על הנושאים האלה מבחינתי.

 

שבת שלום לכולם, אורן. (:  [16:32]

נכתב על ידי , 15/8/2008 14:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מללללללללא דברים D:


הקוד לאינטר ~ inter5342

 

טוב, אז חזרתי מהמחנה קיץ לפני 5 ימים.

היה הכי מטורףףףףףףףף שיכול להיות D:"

• פוווולג אימפריה השאר לא ! אתם.

• רואים ירוק - רואים פולגג (:

• אחת-אחת, שתיים-שתיים, שבט פולג לא רואים בעיניים!

• אני אוהב אותך פולג, נותן את הנשמה, יאללה פולג, יאללה ~

• יש פה הרבה ירוק ויש פה הרבה לבן ויש פה הרבה ירוק, פו - לג !

• שבט פולג מונה - 570 אריות D:

באמת שכמה שאמרו וכמה שידעתי שיהיה כייייייף ברמות,

בחיים לא חשבתי שזה יהיה ככה.

התחרויות, והמוראל, והכל, פשוט הכל, היה כ"כ כיייף !

אז מה היה שם?

• עד כמה שאני אשמע בכיינית, פוצצו לי את הפרצוף בבעיטה חזקה ברמות בכדורגל האנושי בספארי.

התנפח קצר המזל שגם מהר מאוד ירד.

• זכינו בפרס המחנה (:

• פגשתי בערך את כל הילדים שדיברתי איתם (:

וחובה להגיד שהם כאלה חמודייייייייייזים [:

• הלכתי כל יום לחובש פעמיים כי הלחיצו אותי שהכוויה תזדהם.

• הכרתי טיפל'ה יותר את הילדים מבית הנער והם ממש מדהימים.

• בנינו מיטות אוויר ויומיים ישנו עליהם, וגם זכינו איתם מקום ראשון בפרוייקט [:

כן, כבוד ~

• בטקס פרסי אוסקר שהיה לנו, אמרו שאני תגלית השנה. באמת שאני לי מושג למה S:

• אבא מפגר אחד. באמת מפגר, נתן לי לשתות תה רותח ועד עכשיו לא עברה לי הכוויה בלשון!

• היו עוד כמה אירועים, שלא קראו דווקא לי, אבל הם באמת לא היו נעימים..

חוץ מזה, היה לי נורא קשה להיפרד מצוות בח'יין ומשיר בפרט.

באמת שעוד לא יצא לי להיקשר ככה למדריכים, להרגיש לגמרי חלק, לדבר איתם כמו אל חברים,

לדעת שבאמת חשוב להם, שהם באמת מתעניינים ורוצים לעזור.

לראות אותם באים אלינו כדי להודיע הודעות, מתקשרים..

מבחינתי זה לגמרי לא מובן מאליו.

ולפי זה אתם גם יכולים להבין את כמות הדמעות שיצאה מעיניי ביום האחרון,

אם הייתי ליד הכינרת באותו רגע הכינרת כבר מזמן לא הייתה במצב שהיא נמצאת בו ~

בכל מקרה, בלי יותר מידי חפירות, מי שלא היה שם, לא יכול להבין מה הלך שם !

כשיהיו לי תמונות אני אשים (:

 

חוץ מזה שגם ממש לפני 3 שעות חזרתי מאילת, יום אחרי המחנה נסעתי,

עזבו את זה שהייתי עייפה ברמות, גם נסעתי בזמן שהיה ערב 9 באב ו9 באב, ככה שהכל היה סגור במשך יומיים.

אז חוץ מים ומכמה דברים ממש קטנטנים שקניתי לא התחדש הרבה..

אבל ראיתי הרבה וצילמתי הרבה, בערך, את בנדוד שלי הנסיך (:

אני יכולה להגיד, בוודאות, שהתאהבתי בתינוק בן חצי שנה !

אתם לא מסוגלים להבין בכלל כמה שהוא מתוק, אין דברים כאלה.

פשוט אין!

 

הודעות:

 

ביום ראשון מתחיל לי קורס תיגבור במתמטיקה לקראת שנה הבאה,

לא סיימיתי ואני לגמרי לא קרובה לסיים את העבודה לחופש, אני לא יודעת מה אני אעשה.

בת דודה שלי התחילה ללמוד לרישיון על אופנוע, היא כבר בחרה אופנוע וקנתה קסדה, זה אחד המגניבים :]

החלטתי שגם אני רוצה.

עוד 4 חודשים פחות 4 ימים [ 7.12 ] אני אהיה בת 15 ! גאד :] 15 ! אני כ"כ מחכה (:

ואם כבר מדברים על ימי הולדת, אז לנעמאמוש אהובתי יש היום יומולדת (:

מזל טוב חיים 3>

 

וזהו בערך החפירות להפעם.

שיהיה לכם שבוע מדהים וסוף חופש מעלף 3>

 

לפני שנגמר החופש..... להספיק:

 

 ללכת לסרט וולE

 ים

 באולינג

קורס קיץ

 עבודה במת'

 בגדים

 נעליים

 תלבושת אחידה

 להיפגש עם חברים ועם מי שהכרתי

 לסדר את החדר

 לפגוש את יוווווווווב המדהימה שמגיעה עוד 4 ימים D:

 לקרוא ספר באנגלית

 מחברות וציוד לשנה הבאה

 למצוא עבודה

מפגש של הקבוצה אצל הבהמה.

תסכימו איתי שזה מספיק דברים. ובטוח שיש עוד דברים שיתווספו לזה \:

 

ו.... אני נורא מצטערת שהפוסט הזה משעמם וחסר צבע, תמונות ולא יודעת מה.

הוא עוד ייערך !

פשוט הייתי חייבת לעדכן אבל אני נורא הייפה מהנסיעה.

אז.. תסלחו לי? (:

נכתב על ידי , 11/8/2008 01:50  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אינטר D:


השתתפתי בחודש הקודם באינטר וזכיתי במקום - 100 ש"ח.

תודה למצביעים !

 

משתתפת גם החודש. להחלפות :

מסן - [email protected]

 

ואם אתם סתם נחמדים ורוצים להצביע הנה הקישור -

http://www.inter8ing.net/vote.php?b=5046&site_id=4350

 

* החודש זוכים 32 אנשים.

* הפרס הראשון הוא 1000 שקל.

* מדרגים בלוגים.

* ברור, יש כסף בבלוגים.

* מצביעים באתר ובSMS.

 

תודה לכולם ! 3>

נכתב על ידי , 1/8/2008 02:48  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





18,704
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורן. [: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורן. [: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)