לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  PsychoKiller

בן: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2010

הדרג והזרג


30/11/10 ערב יום שלישי על המיטה במגורים בבסיס.

 

היום פגשתי סוף כל סוף את קצין המיון.

הרושם הראשוני היה טוב.

מדובר באישה, ההמתנה לא הייתה ארוכה והיא חייכה כשנכנסתי למשרד שלה.

(בניגוד לשאר קציני המיון שביקרתי אצלהם מאז הגיוס.

 

דיברנו במשך שעה וחצי.

לא בכיתי, לא צעקתי, הייתי אמיתי והיא שאלה הרבה שאלות שהיו במקום.

 

היא הסבירה לי תכלס מה זה מקא״ם, ושזה לא גורע ממני משהו בחיי האזרחיים,

ובסופו של דבר הוחלט שהיא תמליץ עליי בפני ועדה שתבחון אם אני מתאים להיות במקא״ם או לא.

 

מכיוון שיש לי נתונים גבוהים מאד יחסית למקא״ם, הסיכויים שאתקבל הם לא בשמיים,

אבל הובטח לי שאקבל כל שיבוץ שארצה ברגע שאהיה תחת הפיקוד שלה- והיא תעשה הכל כדי שאהיה.

 

נשמע טוב, אבל אני נאלץ להיות פסימי הפעם

נוכח העובדה שספגתי מספיק אכזבות מהבטחותיהם של קציני צה״ל המהוללים בעברי הצבאי.

 

מה גם שהאלטרנטיבה של לשבת בשקט ולחכות לפסילת המקצוע עדיין על הסף-

ולי אין בעיה להמשיך לחכות על תקן סמב״ס. 

 

עד התשובה, שתגיע אחרי ההדממה בחנוכה, אני מרוצה.

נכתב על ידי PsychoKiller , 9/12/2010 22:21   בקטגוריות צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,188
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPsychoKiller אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על PsychoKiller ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)