לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  PsychoKiller

בן: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2010

רגעי משבר, גם בגיל 19.. עצוב.


02/12/10 חצות יום חמישי במגורים בבסיס.

 

אתם מכירים את זה שהמוח לא עוזב מחשבה מסויימת?

אני קורא לזה מנטרה אובססיבית.

כי כמו במנטרה, המוח חושב על משהו מסויים מלא פעמים עד שהוא קורה, לטוב ולרע.

 

...

 

מאז שיצאתי מהארון ננעלתי רק על מחשבה אחת- סקס.

כל דקה, כל שניה, וכל הקשר שהוא- אני מחבר לסקס.

 

אולי הומוסקסואליות היא באמת רק דחף מיני פסיכוטי?

אולי כל חייו של הומו הם רק סביב סקס, וילדים של הומואים באמת יוצאים מתוסכלים?

 

האם זה טבעי להביא ילדים דרך מבחנות או מסמכים?

האם הנטייה שלי היא בכלל טבעית?

ולמה, אם אלוהים לא שונא אותי, הוא וכל מאמיניו רוצים שאני לא אקיים משכב זכר?

ואפרופו משכב זכר, האם הכאב עובר אחרי כמה פעמים שמחדירים לך?

 

אוף! למה כל כך קשה לי למצוא זוגיות ולמה החיים שלי כהומו כל כך קשים?

ומה בכלל המשמעות שלי בעולם?

 

אני רוצה תשובות.

ועכשיו.

נכתב על ידי PsychoKiller , 9/12/2010 22:25   בקטגוריות מחשבות, התלבטויות, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,188
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPsychoKiller אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על PsychoKiller ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)