לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים ביער



Avatarכינוי: 

בן: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

על הא ודא


הרבה זמן לא כתבתי, מפני משחק פורם שאני משחק. משחק מאוד נחמד. עד הסקירה הבאה יהיה הרבה זמן כי אין לי הרבה מתי לקרוא.

 

הגבוה מכל

נכתב על ידי , 28/10/2008 20:12  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בצפר...


שני הימים עברו בסדר. היה לי מבחן בהנדסה היום, אבל חוץ מזה בסדר .

נכתב על ידי , 24/10/2008 18:11  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחר בצפר. איזה באסה!


מי שאוהב בצפר שיגיד אני!

 

...

 

צר צר צר צר (צרצרים)

 

...

 

כי אפחד לא אוהב את הדבר הנורא והאיום הזה!!!

 

הגבוה מכל, מבואס

נכתב על ידי , 22/10/2008 17:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האביר האפל - The Dark Night


ראיתי את האביר האפל לפני איזה חודש, ואני עדיין בהלם מהסרט.

 

זה סרט אדיר!!!!!!!1111אחדאחדאחד

הסרט מספר על באטמן, שכולנו כבר מכירים אותו. לעיר שבה הוא גר, גותהאם סיטי אאל"ט, יש בעיה עם מישהו. חברנו הג'וקר.

הסרט די ארוך (שעתיים וחצי), אבל הוא שווה כל אגורה ששילמת. אני חושב שכבר הפסיקו לשדר אותו בקולנוע אבל אפשר עוד מעט כבר להשיג אותו ב-DVD. זה שווה את זה.

 

The High One

 

נכתב על ידי , 21/10/2008 15:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גם הספרייה פותחת במבצע לנקוק!


לנקק אותה!

שימו קישור לספרייה בבלוג שלכם, ותקבלו מקום בעמודת הקישורים של הספרייה!

 

The High One

נכתב על ידי , 19/10/2008 15:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גיליתי שיש לי שטר שכתוב עליו "שישים שנה למדינת ישראל"!!!!!


איזה מגניב!! אני הולך למכור אותו כנראה...

 

הנה התמונה:

 



 

ובקשר לספרים:

התחלתי לקרוא את שוליית הרוצח, אז תהיו מוכנים לסקירה חדשה!

 

ואני עדיין תקוע עם היומן קריאה הזה. איזה באסה!!!

 

הגבוה מכל

נכתב על ידי , 19/10/2008 14:51  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יומן קריאה


יש לי יומן קריאה לעשות לבית הספר.

 

...

 

שונא לעשות יומני קריאה!!!!

 

...

 

טוב, נרגעתי. אבל בכל זאת, לדעתי יומן קריאה זה ביזבוז זמן לחלוטין. אומרים ש"יומן קריאה נותן לילדים חשק לקרוא". זה לא נכון! זה גורם לי לא קרוא!!!!!!!!!!!!

 

מקווה לגמור אותו מהר.

 

עכשיו סלחו לי. יש לי בשר על האש לאכול...

נכתב על ידי , 18/10/2008 13:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שוליית הרוצח, ועוד משהו


לקחתי את הספר הזה בספרייה לא מזמן. אמא שלי המליצה עליו. מעניין איך הוא יהיה.

 

ודרך אגב, אני הולך לכתוב גם על ספרים קודמים שקראתי, אז חכו חכו!

נכתב על ידי , 17/10/2008 10:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טרילוגיית הד - מאת פטרישה מקקילפ


אתמול סיימתי לקרוא ספר זה, ולדעתי הוא אחד מה ספרים הכי טובים שקראתי!

אז הנה קצת רקע:

טרילוגיית הד מורכבת משלושה ספרים (כיאה לטרילוגיה ) שנקראים בשמות האלו:

בעל החידות מהד  The Riddle-Master of Hed

יורש של ים ואש Heir of Sea and Fire

נבל ברוח Harpist in the Wind

 

הסיפור מספר על מורגון, נסיך הד, שרצה לחיות את חייו בשלווה ובנחת, אך יום אחד הוא פותר חידה שאיש לא הצליח לפתור ביותר משבע מאות שנה. מאז מתחילה השתלשלות של אירועים שאף אחד לא ציפה לה.

 

אני לא אמשיך, כי זה יהרוס לכם את ההנאה.

 

הסיפור מתורגם מאנגלית, ואפשר לקנות את כל הטרילוגייה בספר אחד. אבל יש לי רק אזהרה אחת אליכם: הספר לא כתוב בשפה רגילה, ככה גם באנגלית וגם בעברית.

 

אז קיראו אותו, כי זה ספר נהדר!

 

הגבוה מכל

נכתב על ידי , 17/10/2008 10:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט פתיחה!


היי, אני יוני, הידוע יותר כ-יונילאס, או הגבוה מכל. בבלוג הזה אני הולך לכתוב ביקורות, הערות והארות על הספרים שאני קורא.

כי הם מעניינים.

נכתב על ידי , 17/10/2008 09:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





720
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להגבוה מכל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הגבוה מכל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)