לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים ביער



Avatarכינוי: 

בן: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

מחזור כישור הזמן - רוברט ג'ורדן


על הסדרה הזאת יש לי הרבה מה להגיד.

דבר ראשון, שבאנגלית יש בה 11 ספרים, ובעברית 22 (!!!), כי תרגמו כל ספר לשני כרכים. הספר ה-12 באנגלית במהלך כתיבה, ואחרי שהוא יצא הוא יתורגם לעברית וני ני ני.

 

אז הספר הוא ספר פנטזיה (הרי מה אני אקרא אם לא פנטזיה ). כפי שהבנתם הוא ממממאאאאוווודדדד אאאאררררווווךךך.

אני נמצא כרגע בכרך השביעי (תחילת הרביעי באנגלית). אומרים שבהתחלה הספרים טובים, אך בסביבות הספר ה12 (6 באנגלית) הוא הופך למרוח ומשעמם. אמרו לי שאחרי כמה ספרים זה משתפר.

 

ודבר אחרון, אני רוצה לספר לכם על הסופר. רוברט ג'ורדן הוא שם העט, אני לא זוכר מה השם האמיתי אבל תמצאו לבד. והסופר מת לפני שהוא סיים את הספר האחרון, ה-12 (23-24 בעברית). סופר אחר נטל על עצמו מטלה זו, לגמור את הסיפור.

 

יהיה זכר רוברט ג'ורדן ברוך.

 

אמין.

נכתב על ידי , 26/11/2008 20:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צבע הבלוג


אוקיי, ניסיתי שני עיצובים לבלוג. אחד ירוק והשני כחול/תכלת. תגיבו ותכתבו מה אתם מעדיפים.

אני משאיר בינתיים את הכחול, גם אם לדעתי הוא מגעיל.

נכתב על ידי , 26/11/2008 20:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הגיטריסט והגיטרה


אולי אתם לא יודעים, אבל אני מנגן בגיטרה כבר שנה וחצי כמעט, והייתה לי כרגע השראה לכתיבה. הנה:

 

הגיטריסט סולח, אבל הוא אף פעם לא שוכח...
יבוא יום והוא ישוב עם גיטרתו האדירה, ינגן מנגינה מופלאה
וכל העולם יהיה תחת שלטונו האדיר...
ואז, בקץ הנגינה, תתבקע הגיטרה לשניים, והעולם ייחרב, ייהרס
ופתאום, מתוך הכאוס של הנגינה הפראית תצמח גיטרה יפה בעלת שישה מיתרים...
ואז תופיעה רוח גדולה, תפרוט במיתרים ותגדל מנגינה גדולה ומופלאה עוד יותר מהקודמת,
מנגינת הבריאה החדשה!

 

אולי אני אכתוב סיפור על זה, שבורא העולם מנגן בגיטרה...

 



נכתב על ידי , 22/11/2008 11:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוגים בלוגים בלוגים...


הנה כמה בלוגים נחמדים שאני מבקר בהם:

 

בלוג שרוט של החברים שלי: http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=594303

 

בטחון בתנועה, בלוג נחמד מאוד: http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=5460

נכתב על ידי , 22/11/2008 11:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לכודים ברשת - סרט


טוב, הבטחתי, ואני מקיים:

ראיתי את הסרט הזה לפני כמה שבועות. סרט פעולה נחמד, עם הרבה צעקות של FBI FBI!!!

העלילב נחמדה מאוד, אך לצעירים בינינו יהיה קשה לעקוב אחריה במדויק מכיוון שהיא בוא נאמר, קצת מסובכת.

אבל האפקטים מגניבים!

 

תמונה:

 

והנה הקישור לטריילר:

http://www.heep.co.il/heep/media/165769

 

נכתב על ידי , 21/11/2008 18:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





720
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להגבוה מכל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הגבוה מכל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)