לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג האישי שלי ו..זהו!

היערות? מחמאות? לזה יש תגובות ^^

Avatarכינוי:  אני עצמי ואנוכי P=

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

XP


היייי XD

אני מעדכנת מהבצפר XPPP

 

אני לא יכולה לכתוב הרבה כי עוד מעט יש לי שיעור חדש אז רק שתדעוווווו:

אני לא אוכל לעדכן כמה ימים כי אני בעונש >.<

באסה!!!

אז.. מקווה שתבינו אותי

וסורי שלא עדכנתי הרבה עד עכשיו...

 

[אני בשיעור מחשבים וסיימתי את העבודה אז מותר לי להיות באינטרנט ^^]

 

אז.. עידכון חדש אולי בסוף השבוע...

 

 

-משווו ממממשששש י-פ-ה שמצאתי XD

 

3> מריושקה P:

נכתב על ידי אני עצמי ואנוכי P= , 27/10/2008 09:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי הקודם|היוםםםםם


האם אי פעם נרדמת בשיעור בבי"ס?

אמ... ברוב שיעורי התנ''ך!?

 

פעם נרדמת באמצע סרט\הצגה\תוכנית טלויזיה?

כמעט נרדמתי בהצגה משעממת אחת ומלאמלא מול תכניות טלויזיה! גם נרדמתי באמצע סרט שהקרינו לנו בבצפר. היה משעמם..

 

מה היה המקום הכי מוזר בו ישנת?

הכי מוזר?! טוב זה לא מקום כל כך מוזר.. אבל נראה לי שדי מוזר להרדם בבריכה נכון?

 

פעם נרדמת והפסדת אירוע חשוב במיוחד?

לא.. לא נראה לי..

 

האם לעיתים את מתקשה להירדם?

זה נורמאלי לחכות שעתיים לפני שאני ארדם בלילה?! נראה לי שז עונה על השאלה הזאת.

 

מה עוזר לך ברגעים כאלה?

לקרוא ספר שנשאר לי מאז שהיתי בגיל 3. זה משעמם אותי עד שאני מרגישה שאני לא ארדם אלא אמות!

 

מהו החלום הכי מטורף שאי פעם חלמת?

אמ.. שהיו בבצפר שלי כמה גיבורים של הסדרה "כמעט מלאכים" והיינו צריכים משום מה להצמד אליהם אחרת מפלצות ישמידו אותנו [אותי ואת הילדים בבצפר] ואז נוצר סדק כזה באדמה ויצא משם נחש ענקי כמו ב"הארי פוטר 2" והוא התקרב לכל קבוצת ילדים ואמר: "אם את/ה רוצה לחיות תסתכל/י לתוך עיני" ו-"אם את/ה רוצה למות תסתכל/י לתוך עיני" זה היה ממש מוזר אבל אני לא הסתכלתי לתוך העיניים שלו בכלל... ואז הוא הלך ושאל אנשים אחרים... וראיתי שהוא טורף איזשהו מורה מהבצפר שאני לא מכירה.. ואחרי זה הוא נכנס לתוך הסדק באדמה וזה נעלם.

נכון שאני חופרת? XD

 

פעם חלמת חלום נבואי?

כן. חלמתי שנשרף לנו המזגן בבית אבל אחרי יומיים נשרף המזגן בכיתה שלי. ממש לפני כמה שבועות!

 

מהו משך הזמן הארוך ביותר בו לא ישנת?

22 שעות.

 

ולסיום, האם את אוהבת לישון?

תלוי באיזה יום, באיזה זמן. אם עובר עלי יום נאחס הדבר הראשון שבא לי לעשות זה לישון. ואם עובר עלי יום סבבה אז בא לי להמשיך לעבור אותו ^^

 

 

אוקיי.. זה היה השאלון השבועי הקודם.. היה לי משעמם אז עניתי XD

 

 

אני מרגישה כמו מעדן חצי חצי >.< [הוניל עם השוקולד.. מכירים?!]

היום היה לי יום חצי סבבה.. חצי מעצבןןן

אין לי כוח ממש לספר... =S

היום התפוצצתי מארוחת הצהריים!!!!

אני ולרה לקחנו בוחטעעעעעע של אוכל! XP לקחנו מלאמלא שניצלים וסלט ואורז ומרק..

לומר את האמת אין לי מושג איך עברתי את זה כל הצהריים.. אחרי שיצאתי מהחדר אוכל הרגשתי כמו גוש שומן שאיכשהו מצליח ללכת..

 

הסרט שהקרינו לנו היום היה משעמם.. טוב בשבילי P= כי ראיתי אותו מלא פעמים בזכות אבא שלי! ["תודה" אבא!]

הקרינו לנו איזה סרט של באטמן..שכחתי ת'שם..

נו, הסרט עם האיש המאופר ההוא.. ס.0...

 

~~~עריכה~~~

בקרוב אני נוסעת לאילת ומשם אני יחזור עם מלאמלא סיפורים ותמונות חדשות שלי!! [סוף סוף!!!] אז רק תחכו לתאריך ה-20 לנובמבר >.

~~~סוף עריכה XD~~~

 חח.. XD

 

 

מריוש ^^

 

 

 

תגובות? פליייזזזז

 

 

 

נכתב על ידי אני עצמי ואנוכי P= , 23/10/2008 20:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני עצמי ואנוכי P= ב-27/10/2008 09:53
 



פוסט ראשון


שלום שלום!!! וברוכים הבאים לבלוג שלי XD

מה דעתכם על העיצוב? -תגיבו אם לא אכפת לכם ;-)

 

עכשיו, הכנתי שאלון קטן כך שתוכלו להכיר אותי קצת יותר טוב...

 

שם: מריה

גיל: 13

כתה: ז'

איזור: מרכז

משקל: 41.3 [רזיתי אתמול ב-50 גרם XD]

גובה: 1.6 [מטר שישים]

לומדת ב: על''ה [בצפר בהרצליה]

כתה בשכבה: 3

יושבת בכתה ליד: ריטה [אתם לא מכירים.. נראה לי :-/]

 

ועכשיו לשאלון שהיה לשימוש חופשי באתר אחד:

 

שאלון ה-3-על עצמך:

1. מהם שלושת המאכלים האהובים עלייך?  שניצל, סושי ואממ.. נראה לי אטריות סיניות [לא משו מיוחד אבל טעים!]

2. מהם 3 הצבעים השולטים המלתחה שלך? אפור, שחור, כחול ואדום [אני יודעת שזה 4 אבל גם אדום שולט אצלי XD]

3. מהם 3 הזמרים\להקות הכי שולטים? האחים ג'ונאס, לינקין פארק, דמי לובאטו [יש לה שירים יפים (-X]

4. מיהם 3 החברות\חברים הכי טובים שלך? לרה, ריטה, אירית ו... [יש עוד אחת-יואנה!!!!!!!!!] איי לאאבב יו אוללל

5. מהם 3 הדיסקים הכי אהובים עלייך? של מוזיקה? לא יודעת.. אמ.. אני שומעת באמ.פי 4 לא מדיסקים.

6. מהם 3 חברות הבגדים האהובות עלייך? אין לי מושג.. פעם קנו לי הרבה בהוניגמן ועכשיו וכל מיני חנויות אחרות.. אני קונה די הרבה בבגד-אין וב H&O...

7. מהם 3 התכונות שאת הכי אוהבת בעצמך? אני חברותית, מאוד יצירתית ו.. שמיעה מוזיקלתי טובה זה תכונה?! אם לא אז זה שאני יכולה לאכול כמה שבא לי ואני בחיים לא אשמין XD [לא ראיתם כמה סושי אכלתי בשבוע שעבר XP] ואם גם זה לא תכונה אז זה שאני אף פעם לא נופלת בפח כשמישהו רוצה לעבוד עלי או משהו.

8. מהם 3 התכונות שאת הכי שונאת בעצמך? שאני מתרגזת בקלות ו..זהו נראה לי.

9. מהם 3 הערוצים הכי נצפים אצלך? ניקלודיאון, HOT סרטים וHOT FUN [קומדיות]

10. מהם 3 המקומות שאת הכי רוצה להיות בהם עכשיו? במיטה, במיאמי ו..קהיר

11. מהם 3 הדברים שאת הכי אוהבת בעצמך? שיש לי טעם טוב בבגדים ואיפור, שיש לי שמיעה מוזיקלית ו.. שנולדתי בחורף XD

12. מהם 3 הדברים שאת הכי שונאת בעצמך? אני לא שונאת בעצמי שום דבררר!

13. מהם 3 הסרטים האהובים עלייך? סרטים...לא יודעת

14. מהם 3 השירים האהובים עלייך? S.O.S, Year 3000, 7 Things

15. מהם 3 התוכניות שהכי נצפות אצלך? כמעט מלאכים [בעיות?! אתם יכולים לקפוץ לי!] דרייק וג'וש [קורע!!] ולפעמים זואי 101.. -בובספוג!?-

16. מהם 3 הדברים שבחיים לא היית מסכימה לעשות,בעד שום מחיר שבעולם!? לאכול ג'וקים, לגור ברחוב ו..למות!?

17. מהם 3 הדברים שהיית נותנת המון כדי לעשות אותם? לטוס לפריז, שתהיה לי אהבה אמיתית עם בחור נורמאלי! ו.. לקלב עבודה טובה בעתיד..

18. מהם 3 הספרים האהובים עלייך? האי ברחוב הציפורים, American Tragedy [אם ככה כותבים את זה..] וזהו.

19. מהם 3 המקצועות שאת הכי רוצה להיות? אין לי מושג..

20. מהם 3 המקצועות האהובים עלייך[בבצפר]? אמנות, מחוייבות ואולי כימיה.. [הכתה שלי וז' 4 נלמד כימיה בסימסטר הבא אז אני לא יודעת...]

21. מהם 3 החיות האהובות עלייך? קואלה [נכון שהם חמודים?] כלב ועכבר.

22. מהם 3 הבלוגים האהובים עלייך? הבלוג שלי!! 458272-בלוג מדהים! ו.. אולי יש עוד בלוג שאני לא זוכרת כרגע..

23. מהם 3 הגלידות[טעמים] שאת הכי אוהבת? ריבת חלב, פיסטוק ומסטיק.

24. מיהם 3 האנשים שראית לאחרונה? אמא שלי, אבא שלי, ואירית [חברה שלי]

25. מיהם 3 האנשים שהיית הכי רוצה לדבר איתם עכשיו? לרה, יואנה וריטה

26. מהם 3 הדברים שאת הכי אוהבת לעשות במחשב? לכתוב בלוגים, להתכתב באייסי ולגלוש בבלוגים בישרא.

27. מהם 3 הדברים שאת רוצה שיקרו עכשיו? שלרה תתקשר אלי, שיזמינו אותנו חינם לאילת, שיגיע היומולדת שלי!!

28. מהם 3 הדברים העיקריים שישתנו לדעתך אצלך בעוד 5 שנים מעכשיו? אממ.. חזה גדול יותר?! גובה ומשקל.

29. מהם 3 הדברים הראשונים שאת עושה כשאת מתעוררת? מקללת את השעון המעורר, קושרת את הוילונות כדי שיגיע אור לחדר והולכת להכין תה בלי לשכוח לפהק איזה 100 פעם בדרך..

30. מהם 3 הדברים האחרונים שאת עושה לפני שאת הולכת לישון? מתקלחת, מצחצחת שיניים ושוטפת פנים, רואה טלויזיה.

31. מהם 3 דברים שקוראים השאלון[לפחות הרוב] לא יודעים עלייך? למה אני חייבת לספר?! הם יודעים מספיק מהשאלון הזה!

אבל יש לי סוד קטן והוא- כלוםםםםםםםםםם אין לי סודות בגלל שאני מספרת אותם לפחות למישהו אחד וזה כבר לא סוד ^^

 

טוב.. מקווה שנהניתם XD

3> מריההה

  

 

תגובות בבקשה?! פליזזז 

 

~~~עריכהה~~~

 

הבאתי פה תשובות שלי לשאלון השבועייי:

שאלון על החגג >.<

 

נהנית?

אממ.. בערך.. כן ^^

 

מה עשית?

השתעממתי בבית, טיילתי עם חברות, דיברתי עם חברות אחרות בטלפון.. לא משו מיוחד..

 

מה הספקת ממה שתכננת?

לא תיכננתי כלוםםם אבל לפחות הספקתי לסיים היום את השיעורים במתמטיקה אחרת המורה היה הורג אותי!

 

איפה ביקרת?

בסוכה ליד הבית של חברה שלי, בגינה ממול לבית ובקניון XD

 

הכרת אנשים חדשים?

לא.. לא ממש.. חוץ מהשכן החדש שלנו בבניין..

 

התגעגעת ל...

ללרושקה ולריטוששש!!! מזה התגעגתיייי

 

רוצה לחזור לבית ספר או שהיה כיף בחגים בבית?

זה תלוי.. בבית היה די משעמם.. ומכיוון שאני לומדת בבצפר שיחסית די כייפי כבר תבינו לבד במה לבחור... בעיות?!

 

מה הכי אהבת בחגים ומה היה מיוחד בהם?

כלום. אולי נשארים בבית אבל זה לא מונע מאיתנו לדאוג לשיעורים שקיבלנוווו

 

מה היה הכי מעצבן בחגים?

שיעורי בית!?

נכתב על ידי אני עצמי ואנוכי P= , 22/10/2008 09:27  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני עצמי ואנוכי P= ב-22/10/2008 20:05
 





91
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני עצמי ואנוכי P= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני עצמי ואנוכי P= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)