לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור || המעבר



כינוי:  כותבת =P

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

12/2008

פרק חמש


פרק תשע- Just Littel to Late

 

"מחר החתונה.." אמרה רוקסי לג'סטין ומלאני והחנתה את המכונית בחניית הבית ספר. זה היה כבר היום החמישי שהם לומדים בבית ספר החדש, וכולם כבר הכירו חברים חדשים,

"אני לא מאמינה.. אני זוכרת שהם הודיעו לנו את זה לפני חצי שנה בערך כשהם היו בישראל" אמרה מלאני ויצאה מהמכונית

"זה מצחיק.. שכל כך הרבה דברים קרו בזמן כל כך קצר" אמר ג'סטין ועלה על הסקייטבורד שלו, "אני הולך" אמר והתחיל לסוע יותר מהר כשהוא מתקרב אל חבריו החדשים.

"נראה לי גם אני ילך.." אמרה מלאני וחייכה אל רוקסי

"לכי לחברותייך היקרות" אמרה רוקסי בחיוך ומלאני הלכה והתיישבה בשולחן עם כמה חברות שלה. רוקסי הסתכלה סביב והפלאפון שלה צלצל

"סטולית מה קורה?" היא שמעה את קולו של אדם מהצד השני

"הכל טוב יוסטון" אמרה רוקסי וצחקה.

אדם קרא לרוקסי סטולית, ורוקסי קראה לאדם יוסטון.

"למה את עומדת לבד?" שאל אותה והיא הסתובבה אחורה וראתה אותו עומד ליד המכונית שלו מחייך, הוא סגר את הטלפון והלך לרוקסי,

"בוקר טוב" אמרה רוקסי ואדם

"בוקר... בוקר טוב" אמר לבסוף, "יאללה בואי נלך לשבת אני עוד רגע נרדם כאן" אמר אדם,

"סבבה" אמרה רוקסי, הם התיישבו שם על איזה ספסל ודיברו ביניהם. אחרי כמה זמן הפלאפון של אדם צלצל והוא ענה,

"אתה עובד עלי אחי" אמר אדם, "סבבה אני בא" אמר וניתק, "יאללה בואי הולכים לראות חבר שלא ראיתי כבר הרבה זמן" אמר. הם קמו והתקדמו אל מגרש הכדורסל שהיה בבית ספר,

"אדם" צעק דין כשראה את אדם מרחוק ועזב את משחק הכדורסל שלו והלך לכיוונו של אדם, רוקסי הלכה מאחורי אדם ולא התעניינה כל כך במה שקורה,

"דינו.. וואי איזה תענוג שחזרת" אמר אדם וחיבק את דין, "בוא תכיר חברה חדשה שלי שעברה לכאן מישראל" אמר אדם והלך הצידה כדי שרוקסי ודין יראו אחד את השני.

רוקסי הסתכלה על דין, פעימות ליבה האיצו. דין לבש מכנס ארוך רחב והיה חסר חולצה, הוא הזיע קצת מהמשחק כדורסל, סרט דק היה על ראשו ומנע משערו להפריע לראייתו אך כמה קבוצות של שערות היו על פניו, פניו היו מדהימות כאילו מלאך סירטט אותם, וגופו היה חטוב ושרירי במקצת.

דין הסתכל על רוקסי ונדהם מיופיה. היא לבשה ג'ינס בהיר בגזרה נמוכה וגופייה לבנה עם ציור של דרדסית, שערה היה חלק וגווניו הוא בצבעי אדום חום, פוני ישר על לקן גבותייה והיא הייתה מאופרת במקצת, על שפתייה היה אודם בצבע אדום בוהק, עינייה נצצו וצבהן התכלת-ירוק היה מדהים.

שניהם התסכלו אחד על השני בחיוך והיה קסם האוויר,

"הלווו" אמר אדם ומשך את תשומת ליבם

"דין זאת רוקסי, ורוקסי זאת דין" אמר אדם. "רוקסי עברה לפו מישראל לפני בערך שבוע, ודין חזר לפו מחודש באפריקה עם דוד שלו" אמר אדם והרגיש חלק מיותר מהשניים. הצלצול החזיר את השניים לאדמה וכל אחד הביט למקום אחר,

"יאללה בוא לכיתה" אמרה רוקסי לאדם, הסתובבה ולקחה את ידו. אדם הסתכל מוזר על דין אבל דין לא הסתכל עליו.

רוקסי ואדם נכנסו לכיתה והתיישבו במקום הקבוע שלהם, בצד הכיתה בסוף, רוקסי ישבה ליד הקיר ואדם במעבר, כל התלמידים נכנסו לכיתה והתיישבו במקומותיהם, צעדים נשמעו קרבים וקרבים אל הכיתה והדלת נפתחה ונסגרה בחוזקה, השתרר שקט בכיתה וכולם הסתכלו אל עבר המורה מוניקה, היא חייכה והניחה את התיק שלה על השולחן, הדלת נפתחה ודין נכנס לכיתה כשראשו רטוב ושערו נוטף שער,

"דין.. הרבה זמן לא ראיתי אותך.. איך היה באפריקה?" שאלה מוניקה, דין חייך ונכנס לכיתה

"כאילו שזה באמת מעניין אותך" אמר והתיישב במקומו באמצע הכיתה בשורה הראשונה, הוא חייך וכמה ילדים צחקו,

"התגעגענו לחוש הומור שלך" אמרה מוניקה, "אז נתחיל כך.." אמרה והוציאה כמה דפים קטנים ויומן מהתיק שלה, "היום זה יום קצר את משתחררים בשעה שתיים, ואין לכם את השיעור הראשון איתי" אמרה וחייכה אל כולם, "יש לי שיחה, והשעה החמישית חופשייה לכם כי מרטין לא נמצא" אמרה,

רוקסי שיחקה עם הטלפון שלה ולא הקשיבה כל כך למוניקה, היא הרגישה רטט מהפלאפון מפתחה אותו וראתה הודעה חדשה ממלאני

'יש לי עכשיו מבחן ואני בלחץ, בואי החוצה' היא קראה

'איפו את?' היא שלחה הודעה חזרה למלאני, ואחרי כמה שניות היא קיבלה חזרה

'בספסלים ליד השער' רוקסי קראה את ההודעה וקמה, היא התקדמה אל הדלת של הכיתה וכל הכיתה נועצת בה מבטים

"גברת רוקסי לאן את חושבת שאת הולכת?" שאלה מוניקה

"החוצה" אמרה רוקסי ופתחה את הדל והסתכלה על הכיתה ועיניה תפסו את מבטו של דין שהסתכל עליה כל השיעור,

"ויש לך אישור?" שאלה מוניקה,

"כן.." אמרה בחולמנות ולא הורידה את מבטה מדין

"ממי בדיוק?" שאלה מוניקה

"מאדם" אמרה רוקסי ויצאה מהכיתה ואחריה נשמעה טריקת דלת, רוקסי הלכה במסדרונות הריקים וראתה את דני יוצא בעיצבון מאחת הכיתות

"מה קורה?" שאלה רוקסי את דני

"היא העיפה אותי" אמר "עוד פעם" הוסיף וחייך "והפעם לא עשיתי לה כלום"

"אז מה קרה שם?" שאלה רוקסי וצחקה

"היא אמרה לי למחוק את הלוח ואמרתי לה שאין לי כוח, ואז היא כזה אומרת 'מי אתה חושב שאתה אתה' אז אמרתי לה 'דני המלך'" אמר ורוקסי צחקה

"וואי אתה.. מה יעשו איתך" אמרה בחיוך

"מי היא ותגיד לי לנקות את הלוח" אמר דני, "טוב אני צריך לשבת ליד מרק בהנהלה" אמרה דני והתקדם אל עבר המדרגות "ניפגש" אמר ועלה במדרגות, רוקסי המשיכה ללכת עד שהגיעה לשער של הבניין ויצאה מבניין בית הספר וחיפשה את מלאני באחד הספסלים בחצר, היא מצאה אותה והלכה אליה

"מה קורה אחותי? בלחץ?" שאלה אותה רוקסי והתיישבה

"כן! כאילו מה היא עושה עכשיו מבחן והיא עוד לא מסכימה לי לא לעשות אותו כי רק השבוע הצטרפתי ואני לא יודעת כלום" אמרה במהירות מלאני

"קודם כל תרגעי.. ודבר שני תחשבי חיובי, עם תחשבי ככה אז בטוח את לא תדעי כלום כי את כבר מוותרת לעצמך" אמרה לה רוקסי ושמה את היד שלה על הבתף של מלאני, "תקחי נשימה עמוקה ונסי להיזכר בכל מה שאת יודעת" אמרה רוקסי, "ובכלל במה המבחן?" שאלה רוקסי

"מתמטיקה" אמרה מלאני ונאנחה "אני לא יודעת כלום" מלמלה

"את יודעת, זה המקצוע שאת הכי טובה בו, יש לך מתמטיקה רק אחרי השעתיים האלה אז קחי ספר של מתמטיקה ותלמדי את עצמך לבד, את מבינה תוך שניה מתמטיקה אפילו בלי להקשיב" אמרה רוקסי וחייכה

"צודקת.." אמרה מלאני והסתכלה עליה "אבל אני עדיין בלחץ, אף פעם לא נכשלתי במתמטיקה, חוץ מפעם אחד שאביטל הכשילה אותי כי גמרתי עם הבן שלה" אמרה מלאני ושתיהם צחקו,

"את רואה.. את לא נכשלת ואת גם לא תיכשלי" אמרה רוקסי "וגם מה יקרה עם תיכשלי? לכל דבר יש פעם ראשונה" הוסיפה

"אבל במתמטיקה אני נהיית מבואסת" אמרה מלאני

"איך את יודעת עם עדיין לא נכשלת במתמטיקה?" אמרה רוקסי וחייכה

"נכון" צחקה מלאני, "טוב אני יילך כבר עכשיו לספרייה וילמד, גם ככה אין לי כוח לספרות ואחר כך יש לנו חינוך גופני" אמרה וקמה "תודה" אמרה וחיבקה את רוקסי,

"יאללה לכי תהני לך עם המתמטיקה" אמרה רוקסי ומלאני כבר נכנסה לתוך הבניין, רוקסי ישבה שם דקה עד הצילצול ואז היא חזרה לכיתה בחזרה, היא נכנסה לכיתה והתיישבה על השולחן שלה ושל אדם והיא ראתה את אדם יושב ליד דין והם מדברים, היא לקחה את הפלאפון שלה וחייגה אל ג'סטין,

"הלו" אמר ג'סטין מהצד השני

"מה יש לך עכשיו?" שאלה רוקסי ושיחקה עם ציפורניה

"שעה חופשייה למה?" שאל

"גם לי יש שעה חופשייה" אמרה רוקסי בהתלהבות

"אז יאללה בואי, צאי מהכיתה שלך אני כבר בא" אמר ג'סטין וניתק, רוקסי קמה מהשולחן ושמה את התיק שלה על הגב והלכה אל הדלת של הכיתה,

"לאן את הולכת?" שאל אדם והיא הסתובבה אליו

"עם ג'סטין לאנשהו" אמרה ויצאה מהכיתה, היא נשענה על הקיר מחכה לאחיה שיבוא, אחרי בערך דקה הוא הופיע ושניהם יצאו מהבניין ויצאו לחצר, די הרבה תלמידים ישבו שם על המדשאות ועל הספסלים, הם הלכו אל הקפיטריה אבל לא נכנסו, הם הלכו למאחורה וישבו שם,

"יש לך מצית?" שאל ג'סטין והוציא סיגריה מהקופסא והחזיר אותה לקופסא

"כן קח" אמרה אחרי שהדליקה את הסיגריה שלה, היא זרקה לו אותה והוא תפס והדליק את הסיגריה שלו והחזיר לה אותה.הם ישבו שם כל השיעור ושהיה צלצול הם הלכו משם כל אחד הלך לדרכו, רוקסי הלכה לאולם לאצטדיון כי היה לה חינוך גופני. כל הבנות של השכבה ישבו על הדשא מול המורה. רוקסי עמדה בצד

"טוב יאללה בנות סיפור ריצה ואז סיבוב הליכה" אמרה המורה וכל הבנות התחילו לרוץ מסביב לאצטדיון, רוקסי נישארה לעמוד שם,

"איך קוראים לך?" שאלה המורה

"רוקסי" אמרה רוקסי ושילבה את ידה ונשפה

"למה החלטת לבוא בלי מכנס נורמלאי?" שאלה

"כי אין לי למה ללבוש אותו" אמרה רוקסי כמובן מאליו

"יש לך היום חינוך גופני זה לא נראה לך סיבה קצת מוצדקת?" אמרה המורה

"לא.. אני לא משתתפת בשיעור הזה" אמרה רוקסי והסתובבה ללכת, המורה תפסה בידה וסובבה אותה אליה

"לאן נראה לך שאת הולכת?" שאלה המורה

"כמה שיותר רחוק מפו?" אמרה רוקסי ושיחררה את ידה והתחילה ללכת אל מחוץ להצטדיון, היא הסתכלה על הריצפה ובעטה באבנים, מישהו רץ מלפניה והיא לא ראתה אותו והוא לא ראה אותה, הם נתקלו זה בזה ורוקסי נפלה על התחת, היא הסתכלה למעלה והשמש סינוורה אותה והיא שמה את ידיה על עיניה

"וואי את בסדר?" שאל ולקח את ידה והרים אותה, "מצטער לא ראיתי אותך" אמר וחייך

"זה בסדר" אמרה והורידה את ידיה מפניה. הוא הסתכל על רוקסי והתהפנט מיופיה, עיניה הירוקות-כחולות שלה בלטו ושפתייה הדקות היו מדגשות בשפתון אדום,

"אני.. אני ג'ו" אמר והושיט את ידו

"אני רוקסי" אמרה בחיוך ולחצה את ידו,

"כן אני יודע מי את, אני לומד איתך באלגברה" אמר וחייך

"באמת? אף פעם לא ראיתי אותך" אמרה

"כן הייתי רק שיעור אחד אבל גם ככה נכנסתי רק בסוף, וראיתי אותך יושבת ושומעת מוזיקה" אמר ג'ו

"כן.. אני לא סובלת אלגבה" אמרה, "רגע.. לאן רצת?" שאלה

"אמ.. לא משנה נראה לי אני לא ילך לשיעור" אמר

"אה.. אוקי" אמרה רוקסי. הם עמדו שם כל אחד מסתכל לצד אחר והמתח ביניהם גבר וגבר עם כל שניה של שתיקה.

 

"אז יש לנו שיעור חופשי.." אמרה רוקסי לדין,

"כן.. אבל מעניין איפו אדם" אמר וצחק "הוא הלך עם סטייסי לאן שהו והם כבר כמה זמן לא חוזרים" צחק, רוקסי צחקה והם ישבו ודיברו שם קצת.

"סוף סוף חזרת" אמר דין כאדם בא אליהם עם חיוך מרוח על הפנים והתיישב לידם,

"אז מה הלך שם?" שאלה רוקסי וצחקה

"אמ.. מעניין" אמר אדם וחיוכו התרחב,

"רוקסי" נשמעה צעקה מאחוריהם והם הסתובבו "הבאתי לך אורחים" אמר בחיוך גדול ג'סטין וזז הצידה ורוקסי ראתה את ליה עדן וטל, הם חייכו אליה והיא אליהם והיא ישר קמה וחיבקה כל אחד מהם ואחר כך הם זזו קצת הצידה והיא ראתה את טום עומד שם והכובע של הקפוצ'ון על ראשו והוא מסתכל על רוקסי במבט מצטער, היא הלעה את המחנק בגרונה וישר חיבקה אותו, היא ידעה שזאת טעות, החיבוק הזה, אבל היא הייתה חייבת את זה לעצמה.

טום הופתע וחיבק אותה בחזרה, הוא שוב הריח את הריח שתמיד אהב אצלה, הריח של שאריות הסיגריות מעורבב עם הבושם המתוק שלה.

רוקסי התנתקה מהחיבוק והסתכלה על טום בעצב "איך יכולת לעשות את זה?" צעקה בעברית, דין ואדם לא הבינו מה קורה כאן, "איך אתה מעז לבוא לכאן אחרי מה שעשית לי?" אמרה בקול רועד ודחפה אותו

"רוקסי.." לחש "אני מצטער.. אני עדיין אוהב אותך" אמר טום והתקרב אליה וליטף את פניה והיא העיפה את ידו במידיות

"אתה לא חושב שזה מאוחר מידי להגיד את זה? להגיד שאתה אוהב אותי אחרי ששברת לי את הלב לפני חודש?" אמרה רוקסי ועצרה את הדמעות.

נכתב על ידי כותבת =P , 14/12/2008 17:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכותבת =P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כותבת =P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)