לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה לא חובה לחיות. זה זכות להיות חיים. לכבוד מיליארד מיליארד טועים.

כינוי:  +זה רק אור הירח+

בת: 34

ICQ: 304829800 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

goodbye.


סוגרת.

 

תודה לכל מי שקרא פה. שהגיב פה.

תודה לליאת על העיצוב הראשון שליווה אותי הרבה חודשים.

תודה שקראתם את מה שיש לי לומר. את מה שאני מרגישה וחושבת.

תודה שתמכתם כשהיה לי קשה. ושמחתם בשמחתי כשהיה לי טוב.

תודה על המחמאות שהזרמתם. ועל מילות העידוד שלא חסכתם.

תודה לבלוג שליווה אותי כמעט שנה. ברגעים הקשים וברגעים היפים.

שרציתי לצרוח. כשרציתי לבכות. כשרציתי לצחוק. כשרציתי ללחוש מילים בודדות.

אבל לצערי יש אנשים שלא מכבדים את הזכות שלי לפרטיות.

שקוראים את המחשבות שלי ואת הרגשות שלי מבלי להתחשב.

ועוד יותר חבל לי להיפרד מהבלוג ששיתפתי בו כמעט שנה של כתיבה על החיים בראש שלי.

אבל אני צריכה לשקול את המילים שאני כותבת בחשש שאנשים שאני מכירה קוראים פה.

וזה לא הוגן. זה לא פייר כלפי.

אז לצערי הגיע הזמן להיפרד מכולם. מהכתיבה. מהזכרונות.

אני ממשיכה הלאה. לבלוג חדש. בלוג אנונימי.

שאני לא אצטרך לשקול מילים.

 

להתראות לשנה של זכרונות שישארו איתי לעד.

 

 

ואת, אל תדאגי. כל כלב בא יומו.

 

נכתב על ידי +זה רק אור הירח+ , 3/6/2005 16:11  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,423
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל+זה רק אור הירח+ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על +זה רק אור הירח+ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)