לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

samkok

הייתי,ראיתי,ניסיתי.אז מה הסיפור שלי? על קוקאין,הרואין,וכל מה שבניהם.סמים-דא! יום ההולדת שלי זה היום בו נגמלתי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

פרק חדש...! מתגלים


פרק חדש......................

 

"מתגלים"

 


הם שתקו כל הדרך. זרועותיו של רן כבר נרדמו,אבל הודות לאימונים המפרכים שעבר כדי להגיע לקרבי ועצם העובדה שקט רזתה מאוד בזמן האחרון,הוא הצליח לסחוב אותה עד לפתח הבית.

הוא ניסה להוציא את המפתח מהכיס,אבל פתאום הדלת נפתחה.

דויד יצא החוצה עם שקית הזבל,מתבדח עדיין עם אישתו, ופתאום כשהסתובב ראה את קט.

הוא עמד המום לרגע,ואז התעשת. "מה קרה לה?!" אמר והרים את קט מזרועותיו של רן. אופס,חשב רן בראשו,לא כך תכננתי שזה יתגלה.

"דניאלה,בואי מהר! תביאי מים!" זעק לאשתו. דניאלה רצה מהר ודחפה אותו הצידה לאחר שהשכיב את

קט על הספה,ממהרת לעזור לביתה.

"מותק,מה קרה? את בסדר? איך את מרגישה?!" הפגיזה את קט בשאלות. ראשה של קט הסתובב,לא היה לה כח לזה.

"אני יספר לכם אחר כך,עכשיו פשוט בא לי לישון" אמרה חלושות.

"בסדר מותק," אמר אביה "ברור."  "אני כבר לוקח אותך" הוסיף.

"אני אקח אותה!" מיהר רן לומר,הוא רצה להחליף מילה עם קט.לרגע חלפה במוחה של קט המחשבה שתוכל לצאת מזה אם תאמר שרן עשה לה משהו,אבל היא הצטמררה מהמחשבה לפגוע ברן.

רן תמך בה,והיא דידתה לכיוון חדרה. המחדד הפתוח על השולחן עם הכדורים המפוזרים,הארון הפתוח והאבקה היוצאת מהנעל צדו את עניה.להסתיר,ומהר.

רן ראה אותה זזה לכיוון הכדורים,חשב שהיא רוצה עוד מנה.

"אין מצב,אחותי" אמר,והזיז אותה. "תישני עכשיו,אני ידאג לאלו," אמר,מצביע על הכדורים "ולאלה" הצביע לאבקה.

"על תגיד להם עדיין,טוב?" ביקשה קט,אבל הוא פשוט לקח את הכדורים והאבקה ויצא.

בחוץ חיכו לו בסבר פנים חמור ליד השולחן הוריו.

זמן להסברים,חשב.


אנשים,תגובות לא עולות כסף,בניגוד למה שכנראה חשבתם..!

 

נכתב על ידי , 10/5/2009 17:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 15




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsamkok אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על samkok ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)