לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Nothing Overly Special


Sometimes silence is best. Not because there is nothing to say, but because some things are too deep for words


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

עוד נסיון מטופש של ח' לגרום לי להפסיד קרב.


אני לא בטוחה שתבינו מה הפואנטה פה. אבל זה דברים קטנים ומשחקי מחשבה שלא מדברים עליהם בקול רם. זה מגוחך אבל איתו אי אפשר לדבר כמו בן-אדם לבן-אדם. מתוקף היותי אישה מתפקידי להגדיל ראש בשיחה עם השוביניסט הפלצפן שאוהב לעשות פרובוקציות ולהיות באור הזרקורים.

 

H says (16:33):

את חייבת להחליף פונט, הירוק בהיר הזה מזעזע.

Freyja says (16:34):

אצלי זה על רקע שחור, כך שזה לא נראה ככ מזעזע.

H says (16:35):

זה מאוד קונסול משנות ה70 מצידך, ואת שוכחת שלרוב הוחלט של המשתמשים יש רקע לבן, ואת מחייבת אותם לבצע שינוי בהרגלים, או או לא לתקשר איתך..

Freyja says (16:36):

לצערי זה לא מונע מאנשים לתקשר איתי.

ולא, לא איכפת לי שישנו את ההרגלים שלהם בעקבותיי

H says (16:36):

זה לא עניין של אכפתיות, זה חוסר פנורצינאוליות ואכפתיות משווע.

H says (16:36):

בקיצור, לא נח לי.

H says (16:36):

צ'או.

 

 

הוא כל-כך טיפש. הוא רוצה שאני ארדוף אחריו, והוא פשוט לא מבין שזה לא יקרה. הוא מנסה בדרכים שונות ומטופשות להוכיח שגם אני כמו כל הנשים, נחותה יותר ממנו. הוא חושב שהוא יודע איך נשים חושבות ופועלות. באופן כללי הוא יודע. אני מקרה אנומאלי והוא יודע את זה. רק שהוא בכל זאת מנסה לגרום לי לשחק במשחק שלו. אין מצב. המשחק שלי יותר חביב. רק שכל המצב הזה טיפשי. אני בכל זאת צעד קדימה.

 

 

 

 

~Freyja

נכתב על ידי Freyja , 1/11/2008 16:30   בקטגוריות הרהורים ומחשבות, ביקורת, מחזרים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Freyja

מין: נקבה

תמונה




1,690
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFreyja אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Freyja ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)