לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Nothing Overly Special


Sometimes silence is best. Not because there is nothing to say, but because some things are too deep for words


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

סקס נהדר, ואיך שהוא נגמר


מזמן לא כתבתי פה, אחרי הרבה פעמים שהיה לי מה לכתוב. על הדרכות מתסכלות, ילדים בכתה ו' שבא לי להרוג, איך ילדים בכתה א' מתנהגים טוב יותר מילדים בכתה ב' ואיך ילדים בכתה ד' הם הכי מקסימים שיש ביסודי.
היו לי הדרכות גרועות והדרכות נהדרות.

היה לי גם לפני בערך שבוע סקס נהדר, שכבנו 3 פעמים די ברציפות. לאחר הפעם השנייה, כשאהובי כבר היה ממש רגיש, עשיתי משהו מעט נבזי יותר מבדר"כ, לא רק שהמשכתי את החדירה, בכדי לראות את הפנים שלו ולשמוע אית התגובות שלול אור הרגישות הרבה, השחלתי אותו לאט את החור האחורי, והוא לא ממש שם לב. פחדתי שזה יגרום לו לעשות תנועה מהירה, משהו שלא רציתי שיקרה, שלא אתעלף כמו שכבר כמעט קרה לי. ואז, כשהיה בפנים אמרתי לו. הוא אמר שפשוט הפתיע אותו לראות שהתייבשתי כל-כך. אבל אני בעצם ניצלתי את הרטיבות הרבה בתור לוב, מה שהיה מאוד מוצלח. אחרי עינוי קטן של עודף רגישות במקום, הוא התחנן שאתן לו לצאת, ואז יצאתי. הכניסה הרגישה טוב יותר.

לא לקח הרבה זמן עד ששוב נהייתי חרמנית ממש. ביקשתי ממנו שילך להשטף (מספיק היו לי דלקות בדרכי השתן!).

בסופו של דבר, משהו מטופש יצר סיום מעצבן, משהו שאני אפילו לא זוכרת, שפגע בסוף של סקס נפלא.

אני חייבת ללכת.


Freyja~
נכתב על ידי Freyja , 12/12/2008 16:42   בקטגוריות הרהורים ומחשבות, חוויות, אהבה ויחסים, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Freyja

מין: נקבה

תמונה




1,690
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFreyja אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Freyja ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)