לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Nothing Overly Special


Sometimes silence is best. Not because there is nothing to say, but because some things are too deep for words


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

גניקלוג, סקס בתא מדידה, חזיות, מידע חיוני, חשפנות וגעגועים


הדימום שכל פעם נחלש והתחזק, ביום שחזרתי, לבסוף הפסיק לחלוטין. צירוף מקרים. מיהרתי לרופא נשים. ביקשתי מאהובי שיכנס איתי אך במהרה סילק אותו הגניקולוג החוצה. חשבתי שישאל שאלות שאולי חשב שלא ארצה לענות עליהן ליידו, אך הוא עשה לי את הבדיקה.

טוב שבאתי עם חצאית, אחרת הייתי מרגישה בנוח עוד פחות, להוריד את הכל.

גילחתי לפני כן הכל, את הרגליים המפשעה והואגינה כולה. אני תוהה כמה עושות את זה, והאם הוא חושב שעשיתי את זה בשביל הביקור. אני בדר"כ מגלחת, פשוט לאחרונה התעצלתי. עשיתי את זה אחרי שחזרתי מהטיול, גם ככה הרגשתי מלוכלכת, אהובי לא ירד לי הרבה זמן, ועכשיו יש גם גניקולוג.

 

זה מרגיש די מביך. הוא אמר לי להוריד את התחתונים, לשכב על המיטה ולפסק את הרגליים על המתקן הזה. תחושה של פגיעות, שאני חשופה. הוא אמר שאני צריכה להרפות, ואז הבדיקה תגמר מהר. זה לא כזה קל לשחרר בזמן לחץ. זה טבעי.

הבדיקה הייתה מהירה. הוא לא לקח לי את המשטח כי התשובה להאם עשיתי זאת קודם היא שלילית, ומשום מה הוא רצה שאבוא אם אמא, אולי כי אני לא בת 18 עוד, שזה טיפשי כי אני עוד פחות מחודש חוקית.

 

 

הקטע עם הדימום הוא כזה. התחלתי לקחת את הגלולות ברציפות כדי להמנע ממחזור. מה שקורה, גלולות הן מדמות הריון (לכן לא מבייצים ולא נכנסים להריון, כי והא לכאורה כבר קיים) - אין באמת הריון, הגוף חושב שכך כי רמת ההורמונים בגוף זהה. הגלולות הן הורמונים נקביים - בעיקר אסטרוגן ופרוגסטרון. במצב כזה, נבנית רקמה ברחם שבאופן טבעי מטרתה להזין את התינוק.

בכל סוף מחזור חודשי, יש שבוע הפסקה עם הגלולות, מה שמדמה הפלה טבעית, הרקמה יוצאת החוצה כווסת. כמובן שאין שם ביצית לא מופרית, כי לא התקיים ביוץ.

אם לוקחים בלי ההפסקה את הגלולות (כלומר ברציפות), הרקמה נבנית ונבנית - אך היי, אין עובר שיזון ממנה, בלב מסויים- זה מתחיל לצאת החוצה. מה שקרה לי זה שבאמצע החפיסה הרצופה השלישית, התחיל הדימום והוא נמשך 4 שבועות. הוא נמשך כל כך הרבה זמן מכיוון שכבר הייתה הרבה רקמה בנוייה.

איך בכל זאת קרה שקראתן על לקיחה רצופה של גלולות? אותן גלולות שלוקחים ברציפות יש בהן מינון הרבה יותר נמוך של הורמונים. הרקמה נבנית הרבה יותר לאט. אותן גלולות, הן גם פחות בטוחות כשזה בא לידי ביטוי בתפקיד מניעת הריון. 

 

אהובי רצה לקנות לי תחתונים וחזיה, הוא הקציב לכך 100 ש"ח. במשביר היה עד 70% הנחה על הלבשה תחתונה.

הלכנו. בסוף מצאו כן בעיני 6 חזיות בערך אז ויתרתי על תחתונים (לא מצאתי כאלו עם ביריות). הצלחתי מתוכן להתפשר על 4. זה כמובן עלה יותר מ-100. סה"כ 260. הוא שילם 100 ולי היה תלוש זיכוי של 40 על משהו שהחלפתי.  כולמר שלימתי 120.

בעת מדידת החזיות, ביקשתי ממנו שיצטרף לתא מדידה, לעזור לי להקטין את הרצועות.

היה לי גם מכנס בתא, שרציתי למדוד. לאחר שהורדתי את החזיה, הורדתי גם את החצאית, הוא לא הבין מה אני עושה. שאלתי אותו אם הוא רוצה לעשות סקס. לא חשבתי שזה באמת יקרה אבל היה בי הרצון. בהתחלה הוא אמר שאפשר, והתחלתי לפתוח לו את המכנס. אז הוא נכנס לפראנויה שיש מצלמות אבטחה בתאים. עד שהצלחתי לשכנע אותו שאסור ולא מוסרי לעשות דבר כזה, הוא אמר שאם כתוב - אז כן מותר. זה נראה לי מטופש, לא יהיה כתוב דבר כזה- כי לא יעשו דבר כזה... אמרתי לו להעיף מבט מסביב ולחפש מצלמה. הוא כמובן לא מצא, ושנינו מסכימים שאין לי תקציב לננו-מצלמות. וכך עם פנים לכיוון המראה ולב הפועם במהירות, הוא דפק אותי, גמר לי בפה, והמשיך, עד שאגמור גם אני.

מעולם לא היינו שקטים כל-כך.

זה היה מטורף.

 

היעד הבא- מטוס.

 

 

אני מתגעגעת לחברים שלי... בלונדי... שנעלמה לי, גיליתי שהיא יוצאת עם מישהו, שהיתתה חולה, שיש לה ריתוק, שפגשה לא מעט את זאת שאליה התקשרתי לברר פרטים עליה. היא כאילו מאסה ממני, לא האמנתי שזבר כזה אפשרי. היא העריצה אותי והעריכה אותי כל-כך.

אודין... כל-כך רחוק, עסוק ומוגבל על-ידי חברה קנאית ורכושנית...

הרוסי... השיחות הארוכות, הצחוקים, גילויי הלב, האיכפתיות...

ויותר מכל, טריאס... פרץ הרגשות שתוקף אותי, כל פעם מחדש.

 

 

 

 

~Freyja

 

 

נ.ב. זה ממש מרומם, כשאני מרגישה שאני נראית חרא היום, ופתאום ברחוב, צופרת לי כל מכונית שלישית שאינה נושאת עליה שלט מעוגל בצבע צהוב, ולשמוע הערות כמו "מה זה היופי הזה על הבוקר?" או הצעות מגונות להיכרות, טיול זוגי שזותף ועוד.

 

מזכיר לי שביום שישי לפני שבוע, הלכתי לדיסקופאב, כי אהובי לא הגיע איתי הבייתה- והוא לעולם לא הולך לזה, רקדתי, ויצאתי להתאורר. אחד ערס מליין, מדבר בטלפון ופונה אלי, שוא ללשמי ואם יש לי חבר, ואת שמו, כדי לוודא שאני לא עובדת עליו ואז מגיע לפואנטה- אם אני רוצה לרקוד בת"א. אמרתי שאני לא מגיעה לשם הרבה. הוא אמר לי לעזוב את זה, התעקש אם אני רוצה. אמרתי שאין לי זמן לזה.הוא הציע 500$ בעד. אמרתי שאם הוא מוכן לשלם סכום כזה אז סבבה, כמובן יודעת שהוא לא יעשה את זה. הוא המשיך לנסות לשכנע, כשנפל לי האסימון והבנתי שהוא מתכוון לריקוד קצת שונה... חשפנות.

אחרי שהצלחתי להעיף אותו ממני, בהמשך הלילה הוא ניסה להזמין אותי למשקאות ועוד.  

 

I can dance beautifully and temptingly

:)

נכתב על ידי Freyja , 30/1/2009 11:05   בקטגוריות בילויים, חוויות, אהבה ויחסים, אופטימי, פסימי, מחזרים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Freyja

מין: נקבה

תמונה




1,690
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFreyja אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Freyja ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)