לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים בירוק



כינוי:  christian in the cage

בן: 35

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2008

סוף


 

לפחות לתקופה הקרובה,אני מפסיק לכתוב..

המוזה נעלמה,אז אין באמת טעם ואין באמת איכות

 

Three Doors Down-Loser

 

Breathe in right away.
Nothing seems to fill this place.
I need this everytime
So take your lies, get off my case.
Someday I will find
A love that flows through me like this
This will fall away, this will fall away.

You're getting closer
To pushing me off of life's little edge
'Cause I'm a loser
And sooner or later you know I'll be dead
You're getting closer
You're holding the rope and I'm taking the fall
'Cause I'm a loser, I'm a loser, yeah.

This is getting old.
I can't break these chains that I hold
My body's growing cold
There's nothing left of this mind or my soul.
Addiction needs a pacifier, the buzz of this poison is taking me higher.
This will fall away, this will fall away.

You're getting closer
To pushing me off of life's little edge.
'Cause I'm a loser
And sooner or later you know I'll be dead.
You're getting closer
You're holding the rope and I'm taking the fall
'Cause I'm a loser
I'm a loser!

You're getting closer
To pushing me off of life's little edge.
'Cause I'm a loser
And sooner or later you know I'll be dead.
You're getting closer
You're holding the rope and I'm taking the fall.
'Cause I'm a loser

You're getting closer
To pushing me off of life's little edge
'Cause I'm a loser
And sooner or later you know I'll be dead.
You're getting closer
You're holding the rope and I'm taking the fall.
'Cause I'm a loser.

 

http://www.youtube.com/watch?v=GytyF0w9BL4

נכתב על ידי christian in the cage , 20/8/2008 17:25  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ימים לא קלים..


 

בין התאהבות במישהי שלא רוצה אותי לבין כמה ריבים ואבא

מאושפז,נמצא אני.

מצב די מבאס,אבל לפחות אני בבית עכשיו,ואבא מתאושש.

 

אין לי כל כך מוזה..וגם ככה כבר אף אחד לא ממש נכנס לפה...

יש לי תחושה שהפוסטים הבאים שלי יהיו ממש קצרים ותמציתיים.

 

את מתפלאת למה אני חושב שלא אכפת לכן ממני..

לא שמת לב כמה אני מיותר כשאתן ביחד?

לא שמת לב איך פעם הייתן נהנות ממני,והיום,בגלל שקשה לי,

אז אתן פחות מתייחסות כי אני פחות שמח?

 

אולי זה הגיוני בסופו של דבר שפער הגילאים בינינו יגרום

לכך שלא תצליחו להבין מה אני מרגיש באותו הרגע,

ולא תצליחו לעזור לי להרגיש יותר טוב,כי תחשבו שיהיה בסדר..

 

מאמי,

כל כך הרבה דברים הולכים בעוד חודש בגלל דבר אחד בלבד..

יש לי החלטה לקבל בקשר אלייך,ויש לי חודש לחשוב על זה,

אבל לא משנה כמה אני אחשוב על זה,בסופו של דבר את ההחלטה

הסופית אני אעשה רק בסופו של אותו החודש,כי גם ככה מספיק

שאני רואה אותך פעם אחת והראש שלי מתהפך..

 

מתישהו,בנקודה כלשהיא

במרחב החלל והזמן,חייב להיות יותר טוב..

אומרים שלכל סיר יש מחסה..

אני חושב שאני סיר שהדפנות שלו עקומות מידי..

 

נכתב על ידי christian in the cage , 5/8/2008 00:18  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,644

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לchristian in the cage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על christian in the cage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)