לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שלום לכולם זהו טור הירהורים בנושא החברה בה אנו חיים. טור בו בידכם כקוראים תינתן היכולת להשפיע עליו ועל תוכנו (לכן חשובה תגובתכם).


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

11/2008

היפה והחנון - בין מציאות לדמיון


 

שלום לכולכם  - טור פתיחה

 

ריאליטי ריאליטי ועוד הפעם ריאליטי. אתמול הגיע לסיומה עוד תוכנית ריאליטי מבית היוצר של הערוץ המסחרי החדש (שאם נזכור הבטיח לנו משהו קצת אחר), "היפה והחנון" שמה. תוכנית שיש להודות גם אני לא צפיתי בה מתחילתה, (נו אתם יודעים איך זה, כולם אומרים זה מה שאתה רואה???!! זה הרי ראליטי מטופש ), אך בעקבות איזה פרק שצץ בדיוק בזמן שלא היה מה לראות והיה משעמם התחלתי לצפות. את האמת פשוט אהבתי, אהבתי את הקלילות של התוכנית, את העריכה שעולה ברמתה על פני תוכניות ריאליטי אחרות (מי אמר "האח הגדול", "הדוגמניות" ועוד), את אופן ההנחיה, אבל בעיקר הזדהיתי. כן אינני מתבייש להודות הזדהיתי עם הגברים, אותם גברים חסרי ביטחון בקשר עם המין השני. אותם גברים אשר לא התביישו לעמוד תחת טייטלים של "אף פעם לא נישק בחורה" או "מעולם לא הייתה לו חברה".

כן נכון, הם עשו את זה בשביל התוכנית ונכון זה רק ריאליטי, אבל חשוב לזכור שזה לא משהו מנותק מין המציאות. זוהי תוכנית המציגה גברים אחרים, לא מאצ'ואים או כאלו שלא דופקים חשבון, אלא גברים עם חוסר בטחון (כן רבותי גם זה קיים). ולא רק את הגברים האחרים הציגה התוכנית, אלא גם את אותם נשים יפות המנסות להכיר את האחר. ניסיון לקשר ולשבור את החומה הוירטואלית הקיימת במציאות בין גבר "חנון" (הגדרת התוכנית) לבחורה יפה. הרי ברור שהסיכוי שקשר כזה יצא לפועל גם אם רק באופן ידידותי יתקיים באמת שואף לאחד למיליון (עוד לא עשו סטטיסטיקה).

הזכייה של הזוג רוקסן ונמרוד, אלו שלפי טענתם פיתחו גם קשר זוגי אמיתי לטווח מסוים, והגיגיהם של בנות התוכנית כי הם לא האמינו שיכולו לתקשר עם "חנון", מראה כי תוכנית זו עשתה שינוי חשיבתי גם עם קטן  עבור מספר אנשים (גם למשתתפים וגם לצופים). תוכנית זו מראה כי תוכנית ריאליטי יכולה לתת ערך מוסף על פני כל הקיטש והרייטינג (הרי זה מה שחשוב), ניסיון של לצאת מ"קופסאת" הרושם החיצוני ולהכיר את האדם האחר קצת יותר לעומק. לכן מגיע שפו לערוץ 10 (יותר נכון למפיקים האמריקאים של התוכנית)  ותקווה כי תוכניות הריאליטי העתידיות שישודרו לפחות בישראל יוסיפו משהו מעבר לקיטש ולמדידת הרייטינג.

 

להתראות!!!!     

          

נכתב על ידי אזרח , 2/11/2008 10:13   בקטגוריות אופטימי, ביקורת  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אזרח

מין: זכר





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאזרח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אזרח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)