לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

living in a bubble




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

6/2010

וואו השנה האחרונה וכל מיני דברים בכללי...


איך אני יתחיל? 
השנה האחרונה הייתי שנה מדהימה,מוזרה ומבלבלת...
בתחילת השנה, עוד כשלמדתי במקסים לוי התחיל להימאס לי לחיות כל חיי ולהימצא באותה מסגרת ששמה גני-אביב.
שנאתי את הילדים, ברור שלא את כולם רק מי שהייה ממש טיפש וחסר טאקט מינימלי ,לדוגמא אנשים שבוהים בך באמצע שיעור ,כול השיעור וכשאתה מעיר להם הם עונים שמה זה עינייני .
בקיצור,האנשים שם כלכך טיפשים שכשאתה רב מכות עם איזה פאקצה נגיד 1-1 אז אין סיכוי שזה באמת יהייה 1-1 ,החברות הסתומות שלה יתחילו לקפוץ עלייך בלי שום סיבה  נראית לעין .
דוגמא:
http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3404249&SourceId=3404249
עכשיו מי שבחולצה המכופתרת זאת אני כמובן וזאת שאני רבה איתה זאת משי כהן (התחלתי להרביץ לה בגלל שהיא צחקה על אבא שלי והוא נפטר)
בקיצור טימטום אטומי ברמות...
אז יום אחד החלטתי ,זהו אני עוברת ליוהנה ז'בוטינסקי .
בהתחלה הייה קצת קשה ברור כמו בכל מקום חדש אבל מצד שני סוף סוף יצאתי מהבועה של גני אביב .
ביום הראשון שלי הייתי צריכה להכנס לכיתה ט 3 ועל הדלת של ט 2 כתוב ט 3 אז התבלבלתי וזה הייה כלכך מביך,פשוט לא לתאר במילים עד כמה...
ביום שלישי הכרתי את המורה שלי לאנגלית הידועה בשם :"אירנה אריאלי",מורה מפחידה ,בגלל שהייתי חדשה עוד לא הכרתי את לוח הצילצולים כי הוא הייה שונה ממה שאני רגילה אליו אז איחרתי לשיעור שלה והיא התחילה לצעוק עליי ולרדת עליי אז ביום חמישי כשהייה לי עוד שיעור איתה לא רציתי להכנס חח ,פגשתי את ולאד (עכשיו חבר טוב מאוד שלי) והוא שאל אותי מי אני וזה אז עניתי "היי אני ניקול ^^" ,הוא שאל למה אני לא בכיתה? ואמרתי שאני פשוט פוחדת להיכנס לשיעור של אירנה בשלב מסויים אפילו התחלתי לבכות שאני לא רוצה ללכת לאריאלי ובאתי למורה של ההקבצה הכמעט הכי נמוכה והתחננתי שתיקח אותי אלייה ,כמובן שזה לא עבר בסופו של דבר התברר שהמורה אירנה סתם מצחיקה וצריך פשוט להתרגל אלייה וככה היא סבבה של בנאדם רק קצת קולני מידי אבל לא נורא ^^ ,אחרי אמצע שנה הרגשתי לא טוב בכיתה שלי אז ביקשתי לעבור והעבירו אותי לט 4 ששם היה ממש נחמד ,תלמידים נחמדים ומורים בערך XD....
בבית ספר התחברתי לקארינה,סוניה ,דיאנה ומוריה ועוד מלאאא אנשים שאם אני יכתוב אותם אז לא יהייה מקום פה .XD 
ביום ספורט ,הכיתה שלנו הייתה רק 9 אנשים והייתה תחרות של שרשרת בגדים אז מה הבנות עשו בהנהגתי? הורידו את הכתפיות של החזייה כדי שיהיה ארוך יותר חח ואני אפילו תרמתי את החזייה שלי XDDDDDD 
בסוף היום ספורט הייה משחק מחניים :תלמידים נגד מורות,המורות ניצחו -_-"
אחריו הייה משחק של בנים נגד בנות וזה הייה קורע ,כדור נזרק מצד הבנים לצד הבנות ,בנות:"אהההההההההה הצילו לאאאאא" וצורחות כאילו שרוצחים אותן XD
היום האחרון של כיתה ט' ,של החטיבה , הייה כלכך נחמד רק חבל הייה להיפרד מכלכך הרבה אנשים שלא ימשיכו פה שנה הבאה T T
המחנכת שלנו ,הלוא היא גם רכזת השכבה "לימור" הכינה עוגה מממש טעימה וקנתה לנו פנסים למפתחות בהתחלה היא אומרת "קניתי לכם פנס כדי שתוכלו "להאיר" את הדרך, ואחרי שקניתי אותם שמתי לב למשהו ...יש שם פותחן (הכיתה צוחקת XDD) אבל בבקשה(ממשיכה המורה) תשתמשו בהם רק לקולה" XDDD ברור שרק לקולה המורה ,ברור 
עכשיו יש חופש ודיי משעמם בחופש ,נראה איך יהייה בהמשך . ^^
נתראה.... ^@^

נכתב על ידי ניקה צ'אן , 22/6/2010 10:39  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  ניקה צ'אן

בת: 28

MSN: 




466
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לניקה צ'אן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ניקה צ'אן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)