לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

5/2010

יש לי ציפורים בראש


 במקור זה שיר (של מתי כספי ושלישיית לא איכפת להם) ותקופה מסוימת זה היה ביטוי שמשמעו מישהו שהראש שלו לא ממש מחובר למציאות. נראה לי ששתי העובדות הללו די בהם כדי לרמז יותר מידי על גילי... אבל ברצינות-עוברת עלי תקופת ציפורים. אני לא בטוחה שזאת תקופה-אולי זה לתמיד... בסופו של דבר תקופה היא משהו שכבר עבר והציפורים שלי עדיין פה. לדעתי זה היתחיל מאד ממזמן ואפילו לא הייתי מודעת אליו. זה היתחיל כשהגבר ואני קנינו את הדירה הראשונה שלנו ושיפצנו אותה. הסלון פינת האוכל והמטבח היו מחוברים ללא קיר בינהם וכדי לשבור במשהו את כל המרחב הזה תלינו מהתקרה טוקן בעל כנפיים כחולות שאפשר היה למשוך לו ברגליים שהיו סרטי סאטן, והוא היה עף לו באצילות לשום מקום... הטוקן הזה היה להיט גדול בקרב כל ילדון שביקר אצלנו בבית (בתקופה שעוד לא היו לנו ילדים) ושימש כלי לשכנע בישנים וחרדים להיכנס אלינו הביתה. אחר כך כמובן שהוא היה להיט גם בקרב הבנות שלנו. מאז עברו אי אלו שנים, הוא עבר איתנו דירה ושרד הרבה מעללים אבל לא מזמן הוא החליט שהוא עשה את שלו והתפרק ככה שהתיאשתי מלחברו מחדש. בהזדמנות זאת החלטתי שאני כמובן הולכת להחליף ציפור אחת בלהקה שלמה (למרות מחאות נמרצות מצד הבנות). דיבורים לחוד ומעשים לחוד-אני ידועה בתור אחת ששמה את עצמה במקום אחרון ומכיון שרשימת המתנות וההחלפות והדברים שאני עושה לאחרים אף פעם לא נגמרת עוד לא היגעתי לתפור אותם.

הציפורים אבל לא יצאו לי מהראש והופיעו בכל מיני צורות וחומרים. כאן אפשר לראות מחברת שעשיתי לחברה שלי וכאן את האפליקציה שעשיתי במסגרת החלפת אפליקציות בפורום טקסטיל. והם נכנסו לי גם לנרתיק המחטים שדבי היגרילה ולאחרונה לתיק שתפרתי (ינשופים נחשבים ציפורים לפי כל קריטריון ).

עכשיו יוצא לי גם לסרוג אותם.

התחלתי עם זאת. לא היה לה שום שימוש נראה באופק חוץ מהדיגדוג שהיה לי בידיים.

בנתיים הגבר החליט שהיא לטעמו והוא הולך לקבל אותה לקראת המשרד החדש שהוא עובר אליו.

אחר כך סרגתי את זו

היא כבר לא נשארה אצלי ונשלחה כמתנת יום הולדת לפיה מקסם שימושי שמאד שמחה על ההפתעה ועל המתנה ומאד אהבה.

לשלישית כבר היה יעוד-סרגתי אותה כקישוטיק-קישוט שתולים על תיק ושהיה נושא ההחלפה במפגש קומונת פרידה ונומה שהיה לא מזמן. אז היא כבר נסרגה בצבעים שידעתי שאהודים במיוחד -אקווה אדום וקצת לבן. מי שזכתה בה היא אילאיל זיו המוכשרת שגם מאד אהבה.

ומכיון שיש לי ציפורים בראש אז הקישוטיק שהגרלתי היה גם .....ציפור!

את הציפור היפה הזאת הכינה לי יאמה -תציצו לה בבלוג ....

והיום יש לי חברה שחוגגת יום הולדת ורק לפני כמה ימים (אני פשוט איומה...) נפל לי האסימון שהיא בעצם אוספת תרנגולות....

כמובן שתוכניות המתנה הישתנו במידית התישבתי לחפש הוראות איך לעשות תרנגולת והנה מה שיצא לי

 

התרנגולת הזאת היא אמיגורומי (כלומר סרוגה בספירלה) הציפורים האחרות לא.

ולמי שכבר בטוח שבאמת יש לי ציפורים בראש רק שתדעו שיש לי גם ציפור קטנה בלב...

נכתב על ידי , 1/5/2010 18:37   בקטגוריות השראה, סריגה, קרושה  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)