לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

5/2010

דומינו וקסמים-לא מה שאתם חושבים...


סביר להניח שמזמן לא שיחקתם דומינו. כשהבלרינה היתה בגן אחת הגננות שלה עודדה אותם לשחק דומינו כחלק מלימוד של מספרים וחשבון. היא סיפרה לי פעם שהיא יכולה לאבחן יכולות מתמטיות של הילד לפי המהירות שבה הוא עובר מלספור את הנקודות על כל צד של הקוביה לצילום של איך נראה המספר ולכמה מהר הוא מפנים ערכים חשבוניים  שמתלוים לכך -למשל 6 תמיד מורכב משתי שורות של 3, 4 הוא פעמיים 2 וכו'. מרתק לא?

לנו יש בבית אי אלו סטים מסתובבים שמזמן לא יצאו ממחבואם אבל אף אחד כאן כבר לא משחק בדומינו.מה שלא מנע ממני להתלהב מכך שאפשר לשחק עם דומינו. ביום חמישי בערב השתתפי בסדנת דומינו אצל חגית הלוא היא משחק מילים. כבר הרבה זמן אני רוצה להשתתף בסדנה שלה וכל פעם זה לא היסתדר לי מסיבות אחרות וכל פעם חגית ניחמה אותי שיהיו עוד סדנאות ואני קיויתי שאכן יהיו, והיו-ושוב לא יכולתי...

הפעם החלטתי שאני חייבת כי אם לא אני באמת אחכה המון המון זמן גם בגלל הלחץ שהולך להיות לי בעבודה וגם בגלל שחגית תלד ובטח לא תארגן סדנאות ..

היה מעולה! ממש! נהנתי כל כך גם מהעבודה וגם מהתוצאה שהייתי צריכה להתאפק לא לרוץ ומיד לקנות לי את כל החומרים והציוד כדי שאוכל לעשות עוד כמה כאלה.

אבני דומינו מטופלות.

הקסם-לא צריך לתכנן כמעט כלום , לא למחוק, לא לתקן פשוט המשכתי עד שקבלתי משהו שמצא חן בעיני. הקסם נעשה עם דיו אלכוהולי בעיקר וקצת קישוטים בצורת חותמות, ראב אונים, ואבקת אמבוסינג (שהתאהבתי בה לגמרי)

פה אתם יכולים לראות את התוצרים של כל בנות הסדנה (היינו 5).(התמונה באדיבות חגית)

 

ופה אתם יכולים לראות את מה שאני עשיתי כשהם כבר מוצגים במגירת הדפוס.

 

 על הימנית יש ראבאונים ופרח מהנירות היפניים שהגבר הביא לי ועל השמאלית יש חותמת עם אמבוסינג.

 

 

שוב חותמת עם אמבוסינג

 

הפעם נוסף קצת בלינג  (קצת קשה לצלם דיימונד גלייז...)

 

הפרפר מתוך ספר של חגית.

 

לא בטוחה כמה אפשר להבחין אבל מאחורי המילים מסתתר נוף מדבר.

 

אני פשוט מאוהבת בהם ובבית נרשמה מהם התפעלות אמיתית (כולל מהגבר) מה שאומר שהתוכנית שלי לתת אותם במתנה נגנזה עמוק במגירה...

את האבנים לקחנו הביתה בתוך קופסת קרטון קטנה שקיפלנו בעצמנו (אין כמו אוריגמי לסיים ערב מוצלח) וחגית ברוב קיסמה גם שלחה לנו את ההוראות לקיפול אחרי הסדנה.

ואם לא היה מספיק קסם עד עכשיו שתי דקות לפני שיצאתי מהבית גיליתי שגם הפיה השימושית תשתתף בסדנה מה שהוסיף לכל ההיתלהבות שלי עוד קצת אבקת קסמים...

אז מה היה לנו פה?

 מדריכה אחת מלאת קסם-תודה גדולה חגית,

פיה אחת שימושית -איזה כיף היה לפגוש אותך!

אבני דומינו שבמטה קסם הפכו למשהו קסום ונהדר.

עכשיו רק צריך לדאוג שיהיה קסם של שבוע.

נכתב על ידי , 22/5/2010 12:43   בקטגוריות יצירה  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)