לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

12/2010

משאלות


יום אחרון של עוד שנה אזרחית. אני נעלמתי מפה קצת מסיבות מהסוג הלא טוב שעוד לא היסתיימו. זמן ליצירה כמעט אין גם זמן לדברים אחרים יש רק בקושי. סוג של זמן שבו מעריכים במלוא העוצמה את יופיה של השגרה והנחמה שביומיום, מתגעגעים לדברים פעוטים שפתאום נעלמו.

אין כמו הפצעתה של שנה חדשה בשביל לבקש משאלות. לסכם שנה שנגמרה ולראות מה יינו רוצים שיקרה בזאת שמתדפקת על הדלת וכבר כמעט כמעט פה.  בקומונת "צומת צבעים" התארגן מפגש ומשחק משאלות.במשחק משאלות כל אחד מבקש שלוש משאלות ומישהו מתנדב להגשים לו אחת מהן.  אני גרועה במשאלות, כלומר מאד טובה בלהגשים, גרועה בלבקש. אולי כי תמיד חינכו אותי ש "שונא מתנות יחיה". עד היום נמנעתי מלהשתתף. . בכל פעם שהיה משחק חטפתי מין שיתוק שכזה ולא היה לי מושג מה לבקש. מובן שכשראיתי מה בקשו וקבלו אחרים הצטערתי. אז החלטתי שהפעם אני אתאמץ ואבקש. אני ביקשתי וממני ביקשו לסרוג סלסלה לאיכסון של אביזרי שיער  ופרחי קרושה. איזה מזל שהתבקשתי לסרוג ושסריגה היא דבר נייד . ככה יכולתי גם במעט מאד הזמן הפנוי שהיה לי לסרוג ולסיים. בסוף אפילו הצלחתי להגיע למפגש ולהנות מכמה שעות של כיף . שילוב של חום אנושי חברות ויצירתיות.

את הסלסלה הזאת קיבלULA7   לפי בקשתה לאכסון כל אביזרי השיער שלה



אביזרי שיער  בתמונה–הבלרינה אוסף פרטי.

את פרחי הקרושה סרגתי לנילקי1 שלפני שנה בדיוק הכרתי פעם ראשונה במסגרת החלפה אחרת. כדי לא לשעמם את עצמי קניתי עוד צבעים לאוסף. תפרתי להם שקית מטול כדי שיהיה להם נוח.



ורגע לפני סיום-כמה משאלות פרטיות לגמרי וקצת איחולים גם לכם....

קודם כל בריאות. באמת שעם כל השאר כבר נסתדר. מאחלת לי לאהובים שלי ולכם שנה של בריאות.

איזון-זמן לכל הדברים החשובים והיכולת לעשות את כולם-זוגיות עבודה ילדים יצירה משפחה-שאף אחד ושום דבר לא יהיה מקופח.

הרבה אהבה וכמו שמישהו שהכרתי פעם אמר "אהבה היא משהו להיות לא לעשות"

הגשמה-לעשות מה שאני אוהבת ולעשות את זה טוב.

מאחלת לכם שכל מה שאתם מאחלים לעצמכם יתגשם.

שנה אזרחית חדשה נהדרת והרבה אהבה.

 

 

נכתב על ידי , 31/12/2010 23:34   בקטגוריות swap, הגיגים, החלפה, יצירה, סריגה, קרושה  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קר לכם? קחו שמיכה.


האמת? הרשומה הזאת כבר נדחתה מספר פעמים ובפעם האחרונה כשכבר כמעט כמעט סיימתי אותה העורך החדש של ישראבלוג זרק אותי החוצה ואבדתי את הכול....הייתי כל כך מיואשת שעזבתי אותה ושוב היא נדחתה.

 

חוץ מזה זה הדבר האחרון שיצרתי. מאז אני בסחרחורת מטורפת של חוסר זמן , חוסר ריכוז וחוסר מוזה. אז אני מקווה שדברים יחזרו לשיגרה בקרוב אבל אם לא ואני אעלם לקצת זמן אז בבקשה להתיחס בהבנה...

 

ולעניננו.

 

כשגליש העלתה את הרעיון להחלפה מחממת היא אמרה שהיא מקווה שעד תהליך השליחה יגיע החורף. אז החורף לא מספיק כאן לטעמי- אבל לפחות בלילות קר. קר אז צריך שמיכה נכון? זה הדבר הראשון שעלה לי לראש שקשור להחלפה מחממת.  כשהתברר מי בת הזוג שלי להחלפה הסתבר לי ששמיכה היא רעיון מצוין. למה? אני לא כל כך מכירה את מיה (הלוא היא אמאלאוצרות) כך שלא נראה לי לשלוח לה משהו אישי כמו צעיף . מהבלוג של מיה עןלה קשר מאד חזק למשפחה שלה ולכן חשבתי ששמיכה כזאת שמשפחה תכנס מתחתיה היא רעיון לא רע.

 

תפרתי ליריעת פליס גדולה (2מ' X  2.2מ') שוליים מבד ויצרתי באמצע כיס מטלאים.

 

ככה נראית השמיכה (זה כי קבלתי תלונות שאני לא מראה את כל העבודה ואני רוצה שכולכם תהיו מרוצים )

 

 

 

וככה נראה הכיס מקרוב.

 



 

והנה הפיה מדגמנת מספר שימושים לשמיכה

 

מתכרבלים עם ספר

 



 

כשנרדמים הספר נכנס לכיס

 



 

ואם אתם מאלה שרואים טלויזיה אז הכיס יודע לאכסן גם שלטים

 



 

והנה היא מקופלת וארוזה ביחד עם כרטיס תואם.

 



 

מיה מסרה שהשמיכה התקבלה בשימחה גדולה והיתה אפילו תחרות קלה מי ישכב מתחתיה.

 

לא לריב ילדים יש מקום לכוווולם.

 

נכתב על ידי , 18/12/2010 21:55   בקטגוריות swap, החלפה, תפירה  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סטייל! אני?




 

 

סיגלין הבילתי נלאית בחרה בבלוג שלי כבלוג עם סטייל.... תודה רבה יקירתי. אני בדרך כלל מגדירה את עצמי כאמא של ילדות בסטייל אבל אני לא מתווכחת עם חברות.

במסגרת הסטייל אני מצווה להעביר את הפרס לעוד שמונה בלוגים בעלי סטייל בעיני-משימה מסובכת עקב העובדה שהמון מהם כבר השתתפו במשחק,  ולספר לכולכם 8 דברים על עצמי שלא ידעתם. עכשיו זה קל-נראה לי שאני בנתיים מתמחה בלא לגלות דברים על עצמי ככה שיש הרבה דברים השאלה היא רק במה לבחור.

שמונה דברים שלא ידעתם עלי-הנה זה בא...

 

1.אני בת בכורה  ויש לי אחיות תאומות זהות. במשך שנים הייתי מזוהה כ"האחות של התאומות" ולא עזר לי שאני הייתי קודם...

2.הייתי תולעת ספרים בקנה מידה מטורף, קראתי כל מה שאפשר ויותר מפעם אחת. אני קוראת מהר.מאד.

3.למדתי לסרוג לרקום ולתפור מאמא וסבתא שלי.

4. הרבה שנים ציירתי, אני מאד אוהבת את זה אבל זה אחד התחומים שבו אני לא מספיק טובה לטעמי וזה מתסכל אותי.

5.אני לא אוהבת גלידה.

6. גבר הבית ואני היכרנו באוטובוס ומאז לא נפרדנו. כל אחד מאיתנו טוען שהוא "היתחיל" עם השני.

7. ביליתי במכון ויצמן למדע במסגרת מאסטר דוקטורט ופוסט ונהנתי מכל רגע.

8.אני הימנית היחידה בבית .

 

ועכשיו כשאתם יודעים עלי טיפה יותר אני מעבירה את השרביט בשמחה גדולה הלאה לא פשוט לבחור 8 בלוגים יש לא מעט...

 

"מוזה ויצירה" הבלוג של נתנאלה-הטורבו שמאחורי היצירה ובלוג היצירה הראשון שהכרתי.כבוד.

"גם וגם וגם"-הבלוג של חגית שתמונות הרחוב שהיא מצלמת והמיקס מדיה שלה תמיד משאירים אותי פעורת פה.

 

"JUSPAN" ישראלית שיוצרת בברלין וכל פוסט שלה הוא חגיגה לעניים-אולי הפרס הזה ישכנע אותה להתחיל לכתוב יותר.

הבלוג של נילי-שמצחיקה מחד ומאידך גורמת לנייר להראות מה זה יפה ולי להאמין שזה נורא פשוט...

"מקופלת"-השם שמאחורי כל חותמת, האשה היצירה וחוש ההומור.

"קסם שימושי"-יצירה ,משפחה, כשרון ביטוי נדיר והרבה רגש.

"יצירה בין נמשים"-הבלוג של מיכל המוכשרת הנדיבה והנהדרת.

"כמו אויר לנשימה"-בלוג חדש של סיגל אדריכלית יוצרת ואדם מיוחד.

 

 

ועכשיו...

תעבירו את זה הלאה!

 

 

נכתב על ידי , 14/12/2010 22:42  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)