לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

War Is Peace, Freedom Is Slavery, Ignorance Is Strength


כינוי:  kavod

בן: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2016

בלי כבוד - השיר המקורי


מוזיקה מזכירה לי לפעמים, מי אני מה אני, מאיפה באתי ולאן אני הולך.
לפני שלושה חודשים שמעתי, ככה במקרה, את אחת מגרסאות הכיסוי היפות ששמעתי, גרסה שמזכירה מה זאת מוזיקה.
כי מתי פעם ראיתם תופים, עם אהיל על המצליות, ומתופף שיודע איך להשתמש בהם?
מתי ראיתם בס חצי שבורה, ובסיסית שלא יוצא מהקצב?
או שמעתם גיטריסט עם וואווה, שמשנה את ההוויה תוך כדי תנועה?
או הקלטה במחסן לא אקוסטי שנשמעת כמו מאולפן מקצועי?
אז התרגשתי, אבל עד היום כבר שכחתי, כי בכל זאת מוזיקה.
בלי כבוד המקורי, הוא, איך נגיד את זה, שיר נוסטלגי. שיר שלעצמו היה בינוני אבל פתח דלתות להרבה חסרי כבוד שבאו אחריו.
היו לו הרבה גרסאות כיסוי במהלך השנים, היתה את הקלאסיתהקצביתהאיטיתהחמודההטריו וגם הקבוצתית.
והיום, ככה במקרה 2 גיטרות ו2 אומנים מדהימים, הזכירו לי שאפשר לעשות עוד גרסה מדהימה ואפילו עם יותר פשטות. וגם טון אחד למעלה. 
דברים כאלה מרגשים אותי.
וזה בכלל פוסט על נשים.
נכתב על ידי kavod , 14/6/2016 22:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkavod אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kavod ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)